Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverikateus: yrittääkö ystävät viedä mun miehen?

Vierailija
19.09.2021 |

Mulla on siis ihan huippumies: pitkä, sporttinen, komea, hauska, diplomi-insinööri, hyvät tulot ja varallisuus. Oon muuttamassa hänen luokse Espooseen omakotitaloon hyvällä alueella.

Nyt oon huomannut, että ei yksi tai kaksi vaan peräti kolme mun ystävätärtä on ruvenneet hänen kavereiksi facessa. Ja tykkäilevät ihan kaikkea mitä mies postaa, usein myös yli-imeliä kommentteja hänen kuviin ym:hin. Mies laitto kuvaa salilta kun olivat nostelemassa veljensä kanssa penkistä ja nää naiset laittoi sydämiä ja ”koska menee 150 kiloo?” Kommentteja.
Minusta ei kyllä ole ihan ok, mitä te muut olette mieltä? Nämä on minun vanhoja ystäviä, opiskeluajoista tunnettu.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on uskollinen, niin sulla ei ole ongelmaa. Antaa muikkien lirkutella. Mutta eivät he sun ystäviä ole...

Ikävä kyllä näin tää taitaa olla…

No anyway, mies poisti nää naiset mun kavereist as of now ja jos heidän kanssa tulee asiasta puhetta nii sanon et mies piti heidän kommentteja epäsopivina. Ite en aio heihin laittaa välejä poiks, mut toki käsitys näistä muiduista muuttu 180 astetta.

Ap

Siis mies poisti HÄNEN kavereist

Ap

Vierailija
42/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun pitää keskustella miehesi kanssa. Minäkin laitan peukkuja kaverimiesten kuviin , ikinä tullut mieleenkään joku kateus tai mustasukkaisuus. Miksi niitä kuvia faceen laitetaan? Omaksi iloksi vai? Ihmeteiniajattelua! Teet nyt listan kuka miehen kuvia saa peukuttaa ja asia hoidettu!

Eräs molemmille tuttu, minulle kuitenkin enemmän tuttu nainen pyysi miestäni kaveriksi fb:iin, mutta ei minua. Mieheni luuli että hän on tietenkin minun kaverini ollut facessa jo kauan, joten hyväksyi kun ei kehdannut olla hyväksymättäkään. Heti tuli useaan kuvaan lirkuttelua. Kysyt oikeasti miksi tällainen ei ole ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vahvana" miehenä saa ihailijoita, enemmän kuin kylliksi.

mies53v

Mistä sä sen tiedät? Et ainakaan omakohtaisesti voi sitä kokea, koska olet wanha papparainen ja sun jutut on ihan perseestä.

Vierailija
44/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ja facebookissa.

Vierailija
45/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on uskollinen, niin sulla ei ole ongelmaa. Antaa muikkien lirkutella. Mutta eivät he sun ystäviä ole...

No anyway, mies poisti nää naiset mun kavereist as of now ja jos heidän kanssa tulee asiasta puhetta nii sanon et mies piti heidän kommentteja epäsopivina. Ite en aio heihin laittaa välejä poiks, mut toki käsitys näistä muiduista muuttu 180 astetta.

Ap

Ap

Ei mennyt vieläkään oikein; kavereistA

Vierailija
46/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee mieleen julkkisten kautta sama tapaus, Sofia Belorf ja Sara Sieppi hyörivät aikoinaan Stefun ympärillä samaan malliin ja Martina joutui kouluttamaan näitä välillä ihan "äidinkädestä". Toivottavasti sinun tapauksessasi ei ole kyse samasta

Martina joutui kouluttamaan??

Että Martinan väkivalta ok? Mies pitämisen arvoinen?

Vierailija
47/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei mennyt vieläkään oikein; kavereistA

Sorry mut suomi ei oo mun first language : )

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän