Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverikateus: yrittääkö ystävät viedä mun miehen?

Vierailija
19.09.2021 |

Mulla on siis ihan huippumies: pitkä, sporttinen, komea, hauska, diplomi-insinööri, hyvät tulot ja varallisuus. Oon muuttamassa hänen luokse Espooseen omakotitaloon hyvällä alueella.

Nyt oon huomannut, että ei yksi tai kaksi vaan peräti kolme mun ystävätärtä on ruvenneet hänen kavereiksi facessa. Ja tykkäilevät ihan kaikkea mitä mies postaa, usein myös yli-imeliä kommentteja hänen kuviin ym:hin. Mies laitto kuvaa salilta kun olivat nostelemassa veljensä kanssa penkistä ja nää naiset laittoi sydämiä ja ”koska menee 150 kiloo?” Kommentteja.
Minusta ei kyllä ole ihan ok, mitä te muut olette mieltä? Nämä on minun vanhoja ystäviä, opiskeluajoista tunnettu.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun mennä kotiin vähän vielä kasvamaan?

Vierailija
22/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naisen pahin vihollinen. Tiedän koska multa viety kaksi miestä. Näiden yksien mielestä varatut äijät on parhaita eikä ne edes yritä muita. Ihsn sama nille onko kaverin mies.

Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitää heruttaa vielä somessa? Se ehkä suurempi kysymysmerkki. Mies tuossa flirttiä avaa maailmalle.

En itse kestäisi niin huomiohakuista äijää. Jos ei ole mitään saavutuksia jaettavaksi (kuten luovia tekeleitä, jossain määrin oikeaa panostusta joka tuo jotain uutta maailmaan) niin ihmeellistä itsetunnon ulkoista pönkkää salikuvilla.

On ne miehet jotka remppaa tai luo (look at that!) ja ne jotka pällistelee (look at meeee!) Sama pätee naisiin. Tiedän kumpaa en halua seurata.

Vierailija
24/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo. Kaverit yrittää viedä miehesi. Kyllä tämä on tavallista ja jos eivät onnistu nyt niin yrittävät sitten kun sinulla on kaksi pientä lasta ja univelkaa ja joudut tekemään yksin kotityöt uupuneena kun sporttinen miehesi harrastaa. Kauniina naisena löydät toki uudenkin miehen tämän jälkeen, mutta lapsesi seilaavat kahden perheen väliä. Näin se menee nykyisin.

Vierailija
25/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kavereillesi että tämä loppuu nyt.

Jos ei lopu niin pyydä miestädi poistamaan kavereista tms.

Todella törkeää käytöstä. Ei nuo ole ystäviä.

Vierailija
26/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naisen pahin vihollinen. Tiedän koska multa viety kaksi miestä. Näiden yksien mielestä varatut äijät on parhaita eikä ne edes yritä muita. Ihsn sama nille onko kaverin mies.

Monet näistä varakkaista komistuksista ovat itsekkäitä ja tämä alkaa nakertaa suhdetta viimeistään rankkana pikkulapsiaikana. Siihen on sitten helppo jonkun lapsettoman naisen kiilata väliin.

Vierailija
27/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tietty puhunut asiasta mieheni kanssa, itse asiassa se oli hän, joka otti tän asian esille mun kanssa: onko ihan tavallista teidän kesken, et teidän miehille laitetaan sydämiä ja kehutaan ulkonäköä yms. Mies olis poistanut kavereista, oli selvästi vaivautunut, mut mä sanoin et let’s wait and see vielä jne, nää on mun bestiksiä, ihan bff ja hyvii tyyppei.

Niin, en haluis heihin laittaa välejä poikki, jos ei ihan pakko. Voihan se olla, et tosiaan haluaa vaan ottaa miehen ”meidän jengiin”.

Ap

Vierailija
28/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa hyvässä suhteessa on myös huonoja hetkiå ja päiviä.

On todellinen uhka jos lähipiirissä on valmiina niihin hetkiin lohduttaja joka ei välitå uskollisuudesta.

Not just friends - tietokirjassa oli hyvä määritelmä: ympäröi itsesi ihmisillä jotka ovat "friends of the marriage". Jotka kunnioittavat teidän suhdetta.

Muutoin on se riidan jälkeinen hetki, jossa pahimmillaan tunnustaa väärälle ihmiselle että nyt menee huonosti. Tämä on se yleisin alku myös työpaikkaromanssille. Jokainen minunkin tietämäni pettäminen on alkanut noin.

Vierailija
29/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tietty puhunut asiasta mieheni kanssa, itse asiassa se oli hän, joka otti tän asian esille mun kanssa: onko ihan tavallista teidän kesken, et teidän miehille laitetaan sydämiä ja kehutaan ulkonäköä yms. Mies olis poistanut kavereista, oli selvästi vaivautunut, mut mä sanoin et let’s wait and see vielä jne, nää on mun bestiksiä, ihan bff ja hyvii tyyppei.

Niin, en haluis heihin laittaa välejä poikki, jos ei ihan pakko. Voihan se olla, et tosiaan haluaa vaan ottaa miehen ”meidän jengiin”.

Ap

Ai, se on narsku ja halusi ottaa kaiken jo valmiiksi henkilökohtaisesti. No sitten.

Vierailija
30/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitää keskustella miehesi kanssa. Minäkin laitan peukkuja kaverimiesten kuviin , ikinä tullut mieleenkään joku kateus tai mustasukkaisuus. Miksi niitä kuvia faceen laitetaan? Omaksi iloksi vai? Ihmeteiniajattelua! Teet nyt listan kuka miehen kuvia saa peukuttaa ja asia hoidettu!

Vierailija
31/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odotelkaa vielä, ja ainahan on sekin vaihtoehto, että miehesi muuttaa näiden kavereiden osalta näkyvyyden niin, että he eivät näe hänen postauksiaan.

Vierailija
32/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään usein 2 ystäväni miesten kuvista.

Ystävyys on kunnossa. En ole kumpaakaan miestä nähnyt pariin vuoteenkaan. Etenkin, kun on korona.

Vierailija
33/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai, se on narsku ja halusi ottaa kaiken jo valmiiksi henkilökohtaisesti. No sitten.

Sorry nyt en kyllä ymmärrä mitä haluut sanoo? Mikä narsku? Ap

Vierailija
34/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedät itsekin, että ei ole mitään meidän jengiä. 😅 Vai harrastavatko kaverisi voimanostoa tms., että heillä olisi jokin syy erityisesti tykkäillä miehesi salijutuista? Kyllä tuollainen käytös on ihan no-no.

Vierailija
35/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun pitää keskustella miehesi kanssa. Minäkin laitan peukkuja kaverimiesten kuviin , ikinä tullut mieleenkään joku kateus tai mustasukkaisuus. Miksi niitä kuvia faceen laitetaan? Omaksi iloksi vai? Ihmeteiniajattelua! Teet nyt listan kuka miehen kuvia saa peukuttaa ja asia hoidettu!

Peukuttaminen on eri asia kuin sydämet ja muu ihailu. On neutraalia tykkäämistä ja flirttailua. Tässä oli ihan selvästi kyse jälkimmäisestä.

Vierailija
36/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen miehen pitää heruttaa vielä somessa? Se ehkä suurempi kysymysmerkki. Mies tuossa flirttiä avaa maailmalle.

En itse kestäisi niin huomiohakuista äijää. Jos ei ole mitään saavutuksia jaettavaksi (kuten luovia tekeleitä, jossain määrin oikeaa panostusta joka tuo jotain uutta maailmaan) niin ihmeellistä itsetunnon ulkoista pönkkää salikuvilla.

On ne miehet jotka remppaa tai luo (look at that!) ja ne jotka pällistelee (look at meeee!) Sama pätee naisiin. Tiedän kumpaa en halua seurata.

Joo jyrkkä ei herutuskuville. Meillä on miehen kanssa molemmilla jyrkkä ei myös facebookille :D

Vierailija
37/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on noin helposti vietävissä niin anna mennä, en jaksaisi elää ainaisessa epävarmuudessa että joku hänet vie.

Vierailija
38/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on uskollinen, niin sulla ei ole ongelmaa. Antaa muikkien lirkutella. Mutta eivät he sun ystäviä ole...

Vierailija
39/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on uskollinen, niin sulla ei ole ongelmaa. Antaa muikkien lirkutella. Mutta eivät he sun ystäviä ole...

Ikävä kyllä näin tää taitaa olla…

No anyway, mies poisti nää naiset mun kavereist as of now ja jos heidän kanssa tulee asiasta puhetta nii sanon et mies piti heidän kommentteja epäsopivina. Ite en aio heihin laittaa välejä poiks, mut toki käsitys näistä muiduista muuttu 180 astetta.

Ap

Vierailija
40/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa hyvässä suhteessa on myös huonoja hetkiå ja päiviä.

On todellinen uhka jos lähipiirissä on valmiina niihin hetkiin lohduttaja joka ei välitå uskollisuudesta.

Not just friends - tietokirjassa oli hyvä määritelmä: ympäröi itsesi ihmisillä jotka ovat "friends of the marriage". Jotka kunnioittavat teidän suhdetta.

Muutoin on se riidan jälkeinen hetki, jossa pahimmillaan tunnustaa väärälle ihmiselle että nyt menee huonosti. Tämä on se yleisin alku myös työpaikkaromanssille. Jokainen minunkin tietämäni pettäminen on alkanut noin.

Totta!

Mua pidettiin tuollaisena uhkana, ja poistettiin kavereista naisen puolelta aina kun kaveri alkoi seurustelemaan, tai jos miespuolinen kaverini alkoi seurustelemaan. 

Jännintä tässä oli se että en olisi koskaan tehnyt elettäkään kavereiden/heidän miehien puoleen, se riitti että olin nätti, mukava ja sinkku pitkään. Näitä heidän suhteita sitten tuhoutui niiden "marriagekavereiden" kautta moniakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi