Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverikateus: yrittääkö ystävät viedä mun miehen?

Vierailija
19.09.2021 |

Mulla on siis ihan huippumies: pitkä, sporttinen, komea, hauska, diplomi-insinööri, hyvät tulot ja varallisuus. Oon muuttamassa hänen luokse Espooseen omakotitaloon hyvällä alueella.

Nyt oon huomannut, että ei yksi tai kaksi vaan peräti kolme mun ystävätärtä on ruvenneet hänen kavereiksi facessa. Ja tykkäilevät ihan kaikkea mitä mies postaa, usein myös yli-imeliä kommentteja hänen kuviin ym:hin. Mies laitto kuvaa salilta kun olivat nostelemassa veljensä kanssa penkistä ja nää naiset laittoi sydämiä ja ”koska menee 150 kiloo?” Kommentteja.
Minusta ei kyllä ole ihan ok, mitä te muut olette mieltä? Nämä on minun vanhoja ystäviä, opiskeluajoista tunnettu.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen julkkisten kautta sama tapaus, Sofia Belorf ja Sara Sieppi hyörivät aikoinaan Stefun ympärillä samaan malliin ja Martina joutui kouluttamaan näitä välillä ihan "äidinkädestä". Toivottavasti sinun tapauksessasi ei ole kyse samasta

Vierailija
2/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Toivottavasti miehesi on uskollista sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan selvä juttu. Et taida osata pitää miestäsi?

Vierailija
4/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kivaa kun saa koko ajan elää epävarmuudessa pettääkö mies vai ei ja naiskaverit ei ole edes hyviä kavereita. Ei käy sääliksi.

Vierailija
5/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vahvana" miehenä saa ihailijoita, enemmän kuin kylliksi.

mies53v

Vierailija
6/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme teinitouhua.

Vierailija
7/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naisen pahin vihollinen. Tiedän koska multa viety kaksi miestä. Näiden yksien mielestä varatut äijät on parhaita eikä ne edes yritä muita. Ihsn sama nille onko kaverin mies.

Vierailija
8/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi miehellä on muita naisia sitten kun se kyllästyy vainoharhaisen ap:n mustasukkaisuuteen

Vierailija
9/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroit varmaan kavereillesi kaiken miehestä? Miks ihmeessä teit noin? Ette ole menneet naimisiin joten kavereillesi hän on vapaata riistaa.

Vierailija
10/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naisen pahin vihollinen. Tiedän koska multa viety kaksi miestä. Näiden yksien mielestä varatut äijät on parhaita eikä ne edes yritä muita. Ihsn sama nille onko kaverin mies.

onko koskaan tullut mieleen, että vika voisi olla sinussa, kun miehet eivät viihdy kanssasi

Vierailija
11/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten kuvailet miestäsi, antaa sinusta hirveän pinnallisen kuvan. Ehkä tämä on määrittävä tekijä ystäväpiirissänne ja voi olla ihan mahdollistakin, että kaverisi yrittävät viedä miehesi. 

Vierailija
12/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi siihen "koska menee 150 kiloo" kommentiin, että "sitten kun menee, niin mun mies jaksaa nostaa jopa sinut".

Vierailija
13/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Ja mies on tahdoton objekti?

Eiköhän se ole sen miehen tehtävä laittaa rajat.

Voi vaikka sulkea ne kaveritilit, jos ei halua niitä sinne.

Ja aapee voit jutella miehesi kanssa. Voit ihan hyvin kertoa ajatuksistasi. Ne ovat sinun.

Veikkaan että mies on vaan imarreltu. Hän voi itse miettiä haluaako tai tarvitseeko niitä imarteluja ja mitä asialle tekee tai tekeekö mitään.

Puhu pois miehesi kanssa. Hän on se sinun lähin. Ei sun tarvi kouluttaa sun kavereita eikä kouluttaa sun miestä. Voit kertoa omista tunteistasi.

Vierailija
14/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi siihen "koska menee 150 kiloo" kommentiin, että "sitten kun menee, niin mun mies jaksaa nostaa jopa sinut".

🤣

Vierailija
15/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi perusteella tuo on aika selvä tilanne. Miten sitten jatkossa? Katkaiset välit näihin kavereihin ja jatkan perheellistymistä miehen kanssa. Kuulostaa siltä, että et ole ihan samalla viivalla tämän miehen kanssa ja joku toinen nätti nainen voi ajaa ohituskaistaa, jos huonosti käy. Kannattaa panostaa muuhunkin kuin ulkonäköön.

Vierailija
16/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Ja mies on tahdoton objekti?

Eiköhän se ole sen miehen tehtävä laittaa rajat.

Voi vaikka sulkea ne kaveritilit, jos ei halua niitä sinne.

Ja aapee voit jutella miehesi kanssa. Voit ihan hyvin kertoa ajatuksistasi. Ne ovat sinun.

Veikkaan että mies on vaan imarreltu. Hän voi itse miettiä haluaako tai tarvitseeko niitä imarteluja ja mitä asialle tekee tai tekeekö mitään.

Puhu pois miehesi kanssa. Hän on se sinun lähin. Ei sun tarvi kouluttaa sun kavereita eikä kouluttaa sun miestä. Voit kertoa omista tunteistasi.

Itse puhuosin kyllä kavereiden kanssa, että aika mautonta läppää ja voitteko lopettaa.

Vierailija
17/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole somessa, mutta mulla on aika selkeä periaate, että siskojen tai kavereiden miesten kanssa en flirttaile tai heiltä hae huomiota. Uskon, että suurimmalla osalla naisista kyllä näin, jos eivät ole aivan epätoivoisia ja on vähän itsearvostusta. Siksi uskoisin, että ystäväsi haluavat antaa miehellesi hyvän kuvan itsestään, toivottaa tervetulleeksi joukkoon, yrittävät saada viihtymään ja saahan mies sinustakin entistä paremman kuvan kun sinulla on mukavia ja helposti lähestyttävä ystäviä. Jos kerran olet muuttamassa, tahtovat ystävät lämmitellä välejä sen verran, ettet vain katoa sinne Espooseen vaan heitäkin kutsutaan ehkä miehen taloon vieraiksi. Jotain tuollaista. Vaikka kaverilla on millainen mies, johon joku vähän ihastuisikin niin kuka haluaa sekaantua lähentelemään ja kokeilemaan kaverin miehen kanssa ja polttaa kaikki sillat... En epäilisi sellaista kenestäkään, jolla on yhtään pidempikestoisia ihmissuhteita elämässä. Aliarvioit ystäviäsi ja yliarvioit miehesi.

Vierailija
18/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekö tuo että mies kiinnostaa kun hänet on hyväksi todettu toisen naisen toimesta. Naiset arvostavat toistensa mielipiteitä näissä asioissa.

Vierailija
19/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oikea osoite on se mies, jos on vietävissä.

Vierailija
20/47 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oikea osoite on se mies, jos on vietävissä.

Siis oikea osoite vihallesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän