Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin nuoren noin 24v naisen luona on käynyt tälläkin viikolla ainakin 4 eri miestä

Vierailija
19.09.2021 |

Viimeisin tapaus losautti äsken oven kiinni lähtiessään. Mitä touhua tuo tuollainen on?

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niitä voimaantuneita nykynaisia, joista jatkuvasti kirjoitellaan lehdissä. Eikös viime viikollakin ollut Yle Perjantai ohjelmassa taas yksi kertomassa itsensä myymisen fantastisesta työstä.

Joten rahatukko kouraan ja sinne jonoon vaan oven taakse.

Vierailija
22/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuris saattaa olla hu*ra, mutta sinä olet kyylä. Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niitä voimaantuneita nykynaisia, joista jatkuvasti kirjoitellaan lehdissä. Eikös viime viikollakin ollut Yle Perjantai ohjelmassa taas yksi kertomassa itsensä myymisen fantastisesta työstä.

Anteeksi, unohdin allekirjoittaa, tämä oli siis minun viestini.

Ap

Vierailija
24/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuris saattaa olla hu*ra, mutta sinä olet kyylä. Hanki elämä.

Mistä semmoinen löytyis mulle?

Ap

Vierailija
25/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Höpö höpö,

Kuivuneet kurpat ja peräkammarin pojat hiljaa.

Maailma tarvitsee lisää iloisia ja antavaisia nuoria naisia.

Vierailija
26/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onnekas pirulainen!

Mun luona ei ole käynyt yhtään.

Vierailija
27/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Höpö höpö,

Kuivuneet kurpat ja peräkammarin pojat hiljaa.

Maailma tarvitsee lisää iloisia ja antavaisia nuoria naisia.

Miksei ne naiset voi antaa minulle?

Ap

Vierailija
28/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tärkein sanoma on se että taas meni viikko ettei ap saanut. Naapurin naisen elämä ei kuulu ap sulle pätkän vertaa, pidä vain huolta omastasi, jota vedät kaksin käsin viemäristä alas.

Vierailija
29/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut niistä kävijöistä otettua kuvia?, se onnistuu kätevästi raotetun postilaatikon kautta ns. putkistokameralla, jolla kuvataan viemäreitä. Toinen vaihtoehto on ovisilmä kamera. Voit sitten netistä etsiä kuvissa näkyviä mieshenkilöitä ja välittää tiedon heidän vaimoilleen ja tyttöystävilleen, heidän työpaikalleen ja sukulaisilleen.

Vierailija
30/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan hyviä nuo kyylänaapurit, jos sattuu jotain. Osaavat sanoa kuka sinne meni, jos jotain tapahtuu. Neljä viikossa on kuitenkin todella vähän vieraita, tuohan ylittyy helposti jo keittiöremontin suunnittelussa helposti.

Vierailija
31/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy sheksiä, se on varsin yleistä nykyään.

Vierailija
32/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihakyylä! Monella naisella on mies kavereita.

Vierailija
33/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedämitänaapurisitekevät kirjoitti:

Oletko saanut niistä kävijöistä otettua kuvia?, se onnistuu kätevästi raotetun postilaatikon kautta ns. putkistokameralla, jolla kuvataan viemäreitä. Toinen vaihtoehto on ovisilmä kamera. Voit sitten netistä etsiä kuvissa näkyviä mieshenkilöitä ja välittää tiedon heidän vaimoilleen ja tyttöystävilleen, heidän työpaikalleen ja sukulaisilleen.

Kiitos vinkeistä! Tästä saankin taas puhtia elämään, kun on tavoitteita.

Ap

Vierailija
34/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin naisella on elämä. Elämästä seuraa seksiä. Muiden elämän kyttäämisestä ja valittamisesta ei seuraa seksiä. Oma valinta.

Vierailija
35/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on tyhmää. Se on aivan varmasti lestadiolainen, joka pitää eheytymistunteja miehille!

Vierailija
36/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Koeajaa riittävän määrän miehiä, kun on seksuaalisesti aktiivinen.

Vierailija
37/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aivan liian hyvä sosiaaliturva, kun ihmisillä on mahdollisuus omistaa koko elämänsä muiden kyttäämiselle ja netissa roikkumiselle. Jos kaikkien olisi pakko ottaa henkensä pitimiksi joku työ tai perustaa oma yritys tms. leipäpuu ja pakko elättää itse itsensä, niin ei riittäisi kaikenlaiseen napanöyhtän analysointiin aikaa ihmisillä. Ei mulla muuta.

Vierailija
38/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä edes tiedät ketä siellä käy? Seisot koko päivän silmä kiinni ovisilmässä ja pidät kirjaa? Mulla ei oo harmainta hajua ketä mun naapureiden luona käy vierailemassa. Eikä kiinnostakaan... Ihme kyylä oot kyllä.

Vierailija
39/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä edes tiedät ketä siellä käy? Seisot koko päivän silmä kiinni ovisilmässä ja pidät kirjaa? Mulla ei oo harmainta hajua ketä mun naapureiden luona käy vierailemassa. Eikä kiinnostakaan... Ihme kyylä oot kyllä.

Toimin koko lailla noin!

Ap

Vierailija
40/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole sitä nykyaikaista deittailua että pannaan heti ja sitten mietitään jatkoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi