Naapurin nuoren noin 24v naisen luona on käynyt tälläkin viikolla ainakin 4 eri miestä
Viimeisin tapaus losautti äsken oven kiinni lähtiessään. Mitä touhua tuo tuollainen on?
Kommentit (148)
Naapuris saattaa olla hu*ra, mutta sinä olet kyylä. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niitä voimaantuneita nykynaisia, joista jatkuvasti kirjoitellaan lehdissä. Eikös viime viikollakin ollut Yle Perjantai ohjelmassa taas yksi kertomassa itsensä myymisen fantastisesta työstä.
Joten rahatukko kouraan ja sinne jonoon vaan oven taakse.
Anteeksi, unohdin allekirjoittaa, tämä oli siis minun viestini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naapuris saattaa olla hu*ra, mutta sinä olet kyylä. Hanki elämä.
Mistä semmoinen löytyis mulle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niitä voimaantuneita nykynaisia, joista jatkuvasti kirjoitellaan lehdissä. Eikös viime viikollakin ollut Yle Perjantai ohjelmassa taas yksi kertomassa itsensä myymisen fantastisesta työstä.
Ap
Höpö höpö,
Kuivuneet kurpat ja peräkammarin pojat hiljaa.
Maailma tarvitsee lisää iloisia ja antavaisia nuoria naisia.
Se onnekas pirulainen!
Mun luona ei ole käynyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höpö höpö,
Kuivuneet kurpat ja peräkammarin pojat hiljaa.
Maailma tarvitsee lisää iloisia ja antavaisia nuoria naisia.
Miksei ne naiset voi antaa minulle?
Ap
Aloituksen tärkein sanoma on se että taas meni viikko ettei ap saanut. Naapurin naisen elämä ei kuulu ap sulle pätkän vertaa, pidä vain huolta omastasi, jota vedät kaksin käsin viemäristä alas.
Oletko saanut niistä kävijöistä otettua kuvia?, se onnistuu kätevästi raotetun postilaatikon kautta ns. putkistokameralla, jolla kuvataan viemäreitä. Toinen vaihtoehto on ovisilmä kamera. Voit sitten netistä etsiä kuvissa näkyviä mieshenkilöitä ja välittää tiedon heidän vaimoilleen ja tyttöystävilleen, heidän työpaikalleen ja sukulaisilleen.
Sinänsä ihan hyviä nuo kyylänaapurit, jos sattuu jotain. Osaavat sanoa kuka sinne meni, jos jotain tapahtuu. Neljä viikossa on kuitenkin todella vähän vieraita, tuohan ylittyy helposti jo keittiöremontin suunnittelussa helposti.
Myy sheksiä, se on varsin yleistä nykyään.
Pihakyylä! Monella naisella on mies kavereita.
tiedämitänaapurisitekevät kirjoitti:
Oletko saanut niistä kävijöistä otettua kuvia?, se onnistuu kätevästi raotetun postilaatikon kautta ns. putkistokameralla, jolla kuvataan viemäreitä. Toinen vaihtoehto on ovisilmä kamera. Voit sitten netistä etsiä kuvissa näkyviä mieshenkilöitä ja välittää tiedon heidän vaimoilleen ja tyttöystävilleen, heidän työpaikalleen ja sukulaisilleen.
Kiitos vinkeistä! Tästä saankin taas puhtia elämään, kun on tavoitteita.
Ap
Naapurin naisella on elämä. Elämästä seuraa seksiä. Muiden elämän kyttäämisestä ja valittamisesta ei seuraa seksiä. Oma valinta.
Kylläpä on tyhmää. Se on aivan varmasti lestadiolainen, joka pitää eheytymistunteja miehille!
Tinder. Koeajaa riittävän määrän miehiä, kun on seksuaalisesti aktiivinen.
Suomessa on aivan liian hyvä sosiaaliturva, kun ihmisillä on mahdollisuus omistaa koko elämänsä muiden kyttäämiselle ja netissa roikkumiselle. Jos kaikkien olisi pakko ottaa henkensä pitimiksi joku työ tai perustaa oma yritys tms. leipäpuu ja pakko elättää itse itsensä, niin ei riittäisi kaikenlaiseen napanöyhtän analysointiin aikaa ihmisillä. Ei mulla muuta.
Miten sä edes tiedät ketä siellä käy? Seisot koko päivän silmä kiinni ovisilmässä ja pidät kirjaa? Mulla ei oo harmainta hajua ketä mun naapureiden luona käy vierailemassa. Eikä kiinnostakaan... Ihme kyylä oot kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä edes tiedät ketä siellä käy? Seisot koko päivän silmä kiinni ovisilmässä ja pidät kirjaa? Mulla ei oo harmainta hajua ketä mun naapureiden luona käy vierailemassa. Eikä kiinnostakaan... Ihme kyylä oot kyllä.
Toimin koko lailla noin!
Ap
Eikös tuo ole sitä nykyaikaista deittailua että pannaan heti ja sitten mietitään jatkoa..