Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin nuoren noin 24v naisen luona on käynyt tälläkin viikolla ainakin 4 eri miestä

Vierailija
19.09.2021 |

Viimeisin tapaus losautti äsken oven kiinni lähtiessään. Mitä touhua tuo tuollainen on?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko vielä osoitteen?

Haluatko tulla käymään minun luokseni? Harrastammeko sitten seksiä?

Ap

Feikki AP soluttautui ketjuun, koska ei itse keksi mitään asiallista keskusteltavaa.

oikea AP

No kerro sinä nyt, oikea ap, sitten siitä, millaista on viettää elämänsä kytäten naapureita ja palstaillen. Se on varmasti erittäin jännittävää ja mielekästä.

Vierailija
62/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä tehdä ilmoitus !

Mahtaako verottaja ja isännöitsijä tietää asiasta ?

Jos siellä jatkuvasti ramppaa väkeä, niin pitäisi periä ainakin kahden ihmisen vesimaksut.

Joskus oli lehtijuttu, missä maksullinen nainen sopi tapaamiset hotelliin ja huone varattiin miehen nimellä aina. Harva uskaltaa kotiinsa ketään ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pump & dumb 😉

Olisko kannattanut kuunnella enkuntunnilla?

Vierailija
64/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä jatkuvasti ramppaa väkeä, niin pitäisi periä ainakin kahden ihmisen vesimaksut.

Joskus oli lehtijuttu, missä maksullinen nainen sopi tapaamiset hotelliin ja huone varattiin miehen nimellä aina. Harva uskaltaa kotiinsa ketään ottaa.

Ja vaihtaa varmaan hotellia

Vierailija
65/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama aloitus on ollut tällä ennenkin. Keksi AP välillä jotain muuta.

Tosi vaikea keksiä muuta, kun elämä pyörii näiden asioiden ympärillä.

Ap

Vierailija
66/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama neiti kuin se joka ottaa selfiet ikkunan edessä:)))

Vierailija
67/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ihan hyviä nuo kyylänaapurit, jos sattuu jotain. Osaavat sanoa kuka sinne meni, jos jotain tapahtuu. Neljä viikossa on kuitenkin todella vähän vieraita, tuohan ylittyy helposti jo keittiöremontin suunnittelussa helposti.

Meillekin ennen muinoin naapuri raportoi seuraavaan tyyliin: "Eilisiltana oli taas oli poliisiauto X:n pihassa (kotimme viereinen talo)." "Ai jaa. Mihin aikaan?" "Siinä 8 jälkeen, joka tapauksessa ennen kuin Y (puolisoni) tuli kotiin." - Puolisoni tuli töistä kotiin n. klo 21. Ei ollut mitenkään ainutkertaista tämä tekemistemme kommentointi. Mahdollisesti tarkkailevat menemisiämme, tulemisiamme ja muita puuhiamme edelleenkin. Mutta emme enää pidä seuraa toisillemme tämän naapurin kanssa, joten nyt on pakko huolehtia omista aikatauluista ihan itse. :D

Vierailija
68/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Feikki AP soluttautui ketjuun, koska ei itse keksi mitään asiallista keskusteltavaa.

oikea AP

No kerro sinä nyt, oikea ap, sitten siitä, millaista on viettää elämänsä kytäten naapureita ja palstaillen. Se on varmasti erittäin jännittävää ja mielekästä.

Se voi olla ihan hyvää elämää, ei kaikkia kiinnosta juosta koko ajan pää kolmantena jalkana joka paikkaan.

Vierailija
69/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että ainoa asia mitä tuosta tulee mieleen on seksi. Monilla käy kylässä veljet, isä ja tosiaan noita remontteja myös on kaikilla silloin tällöin.

Ettekö ajattele naisen nähtyänne mitään muuta kuin seksiä? Melko kummallista, oikeasti.

Ns. yksinkertaisuus eli ajatukset ovat hyvin yksinkertaisia kuten lapsella eli ei kyetä ymmärtämään muuta kuin oma näkökulma ja kokemusmaailma. 

Vierailija
70/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

oikea AP

Se on elämää jossa uskotaan taikuuteen. Joku päivä vielä haltiakeiju heiluttaa taikasauvaa ja toimittaa nuoren naisen ovelle. Sitä odotellessa kirjoitellaan vauvalle naisvihaa.

Vierailija
71/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

oikea AP

Se voi olla ihan hyvää elämää, ei kaikkia kiinnosta juosta koko ajan pää kolmantena jalkana joka paikkaan.

Ihan hyvää elämää kytätä naapureiden tekemisiä? Ja intensiivisen naapurikyttäyksen ja joka paikkaan pää kolmantena jalkana juoksemisen väliin ei toki mahdu mitään muuta.

Vierailija
72/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pääkaupunkiseudun ulkopuolella on vähämmään kajahtanutta porukkaa ja ottavat kyllä asiakkaita kotiinsa tietyin rajoituksin. Esim. puhelinnumero pitää olla virallinen eikä mikään prepaidi.

Vierailija
73/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

oikea AP

Ihan hyvää elämää kytätä naapureiden tekemisiä? Ja intensiivisen naapurikyttäyksen ja joka paikkaan pää kolmantena jalkana juoksemisen väliin ei toki mahdu mitään muuta.

Ei sitä varmaan tarvitse mitenkään aktiivisesti kytätä.

Vierailija
74/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko typykällä hinnasto ovessa?

Osoite?

Vierailija
75/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu taas levittelee jalkoja. Joo. Se on sellainen muija joka P a N E e ketä vaan. H on h

Vierailija
76/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen yh ja meillä kävi viimeviikolla 6 eri vierasta miestä.Siinä naapureille ihmettelemistä.Hakivat tosin tori.fi kautta myymiäni lasten talvivaatteita...ei sen kummempaa.

Vierailija
77/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että ainoa asia mitä tuosta tulee mieleen on seksi. Monilla käy kylässä veljet, isä ja tosiaan noita remontteja myös on kaikilla silloin tällöin.

Ettekö ajattele naisen nähtyänne mitään muuta kuin seksiä? Melko kummallista, oikeasti.

Ns. yksinkertaisuus eli ajatukset ovat hyvin yksinkertaisia kuten lapsella eli ei kyetä ymmärtämään muuta kuin oma näkökulma ja kokemusmaailma. 

Tämä. Ihmisen henkinen kehitys voi oikeasti pysähtyä lapsuuteen niin että lopputulos on aikuisen kokoinen lapsi.

Vierailija
78/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään enää puhuta huoraamisesta, kun erinäisiä sivustoja on sivusilmällä seurannut niin se on tänä päivänä soponsorointia tai sokerideittailua.

Eikös kuulostakin paljon mukavammalta :)

Vierailija
79/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä edes tiedät ketä siellä käy? Seisot koko päivän silmä kiinni ovisilmässä ja pidät kirjaa? Mulla ei oo harmainta hajua ketä mun naapureiden luona käy vierailemassa. Eikä kiinnostakaan... Ihme kyylä oot kyllä.

Tuota itsekin ihmettelin. Ilmeisesti ap näkee ulko-ovelle ja aina kun joku vieraamman näköinen mies tulee sisään, hän ryntää katsomaan ovisilmästä, tuleeko mies juuri naapuriin.

Vierailija
80/148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurisi taitaa olla maksullinen nainen

🤦🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi