Naapurin nuoren noin 24v naisen luona on käynyt tälläkin viikolla ainakin 4 eri miestä
Viimeisin tapaus losautti äsken oven kiinni lähtiessään. Mitä touhua tuo tuollainen on?
Kommentit (148)
Mitä sen tekemiset sun napaasi kaivaa? Hanki elämä, sääliö 💩
Naapurisi taitaa olla maksullinen nainen
Sellaista se on, kun teettää keittiöremonttia. Siellä käy puuseppää, sähköasentajaa, putkiasentajaa, laatoittajaa.
Oletko kuullut sovelluksesta nimeltä Tinder? Sieltä löytyy ihan kaikenlaista seuraa, eikä asia kuulu sulle mitenkään.
Syitä voi olla monia. Jos haluat vastauksen käy kysymässä. Mutta vaikka jos kyse on aktiivisesta seksielämästä niin mitä sitten? Ei mua häiritse tai ei mulle kuulu naapurien tekemiset.
Munkin luona on käynyt mies, isä, veli ja kuivausrummunasentaja.
N27
Vierailija kirjoitti:
Naapurisi taitaa olla maksullinen nainen
Tai vielä pahempi, jakaa ilmaiseksi kaikille.
Sun luona ei käy kukaan 😞 surullista
Maailma olisi paljon tylsempi paikka ilman tuollaisia naisia.
Pitäiskö sun hankkia jotain muuta tekemistä kuin naapurikyttäys ja palstailu? Jos päivät koostuvat lähinnä ajan tappamisesta, todella pienet asiat (kuten vaikkapa naapurin tekemiset) saattavat paisua suuriin mittasuhteisiin, kuten sun kohdalla on nyt käynyt.
Joku näistä onnekkaista pääsee naapurin naisen lasten isäksi.
Meilläkin on käynyt ainakin neljä eri miestä tällä viikolla. Joskus on käynyt jopa neljä miestä samaan aikaan, jos isä ja kaikki veljet on poikenneet. Mitä väliä naapurin vierailla?
Naapuri kyttää. Miten joku jaksaa olla kiinnostunut kuinka moni käy naapurissa? Eikö sulla muuta tekemistä ole kuin kytätä naapuria? Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kyttää. Miten joku jaksaa olla kiinnostunut kuinka moni käy naapurissa? Eikö sulla muuta tekemistä ole kuin kytätä naapuria? Hoh hoijaa.
On mulla tää palstailu.
Ap
Ylen ja muun median propaganda on tehnyt tehtävänsä. Taas on yksi nuori nainen saatu houkuteltua "alan" pariin, voimaantumaan ja helppoa rahaa tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ylen ja muun median propaganda on tehnyt tehtävänsä. Taas on yksi nuori nainen saatu houkuteltua "alan" pariin, voimaantumaan ja helppoa rahaa tekemään.
#NAISVIHA NÄKYVÄKSI
Kyylä