Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika herättää naapuri

Vierailija
19.09.2021 |

Kello on kuitenkin jo ohi hiljaisuuden päättymisen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talossa on soitto, laulu ja MUU HÄIRITSEVÄ ELÄMÄ kielletty klo 22 - 09. Joten älä vielä aloita 🙂

Ei mene oikeudessa läpi tuo 09 saakka kestävä hiljaisuus. 

Vierailija
22/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita pyykit linkoamaan ja aloita suursiivous. Patterit on hyvä putsata ensimmäiseksi ja muista kolistella tarpeeksi jotta naapuri varmasti herää.

Huonekaluja ei saa sitten nostaa vaan ne  pitää raahata lattiaa pitkin.

Kaikki ääni ei ole tahallista, vaikka joku niin luulisi. Oon itse kolauttanut jalkani tai kyynärpääni unissani nukkuessani monesti. Olen vähän kömpelö ja olen lukemattomat kerrat vahingossa iskenyt varpaani jonnekin. Olen jopa katkonut luitani siksi, kun olen kompastunut mattoon jne. Unissani tipautan joskus kännykän tai kirjan sänkyni reunalta, kun nukahdan kännykkä vieressäni. Mikään noista ei ole tahallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse porata, riittää kun tekee smoothien.

Siihen kannattaa laittaa JÄÄPALOJA.... kolisee mukavasti.

:( Aika säälittävää on elämä, jos tekee smoothien muiden kiusaksi. Olen kuullut smoothientekoääniä monesti ja oletan, että tarpeeseen menee, eikä minun kiusaksi. Ja jos joskus herään jostain kuuluviin ääniin, niin oletan, että se on mun ongelmani. En koe, että mun pitäisi kontrolloida ja säädellä muiden tekemisiä. Antaa muiden elää elämäänsä ja jos itselläni on uniongelmia, niin se on oma murheeni. Kerrostalossa ei ole koskaan haudanhiljaista muutenkaan.

Eikö ihmisillä ole muuta mietittävää kuin naapurista kantautuvat äänet? Jotkut aamuyölle kestävät bileet on eri juttu, mutta saa ihmiset smoothieita tehdä (itse en tee, mutta ei häiritse, jos muut tekevät).

Vierailija
24/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat menneet kyllä sellaiset härnäämisyritykset hukkaan, jos joku on tahallaan meuhkannut ja mölynnyt tai kantakävellyt kotonaan minua häiritäkseen. En jotenkin tajua/huomaa sellaisia lainkaan.

Ehkä kuulun pieneen vähemmistöön Suomessa, mutta minua ei häiritse juurikaan mikään normaaliin (meluisaankin) elämään kuuluva. Yöbileet ja tahallinen kiusaaminen on toki eri juttu. Itse asiassa edes puolilleöin jatkuvat illanistujaiset eivät ole koskaan häirinneet tai joku laulu-kitaransoittopiiri silloisen asuntoni yläkerrassa (päiväsaikaan tosin).

Vierailija
25/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita pyykit linkoamaan ja aloita suursiivous. Patterit on hyvä putsata ensimmäiseksi ja muista kolistella tarpeeksi jotta naapuri varmasti herää.

Pyykkikoneen saa kyllä käynnistää seiskalta tietääkseni? Mutta tahallinen kolistelu ei ole koskaan ok. Ei pyykkikone välttämättä edes kuulu minnekään muuta kuin äärimmäisen vaimeana, hädin tuskin erotettavana.

Vierailija
26/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurit on tehny viitenä yönä muuttotöitä, talonmiehen pyyntö (kolemn kolistelelu-yön jälkeen) ei auttanu vaan pe ja la jatkoivat, yöllä. Tänä aamuna rupesin kuuntelemaan musiikkia (klo 7:20), vaikka yleensä olen hiljaa. Meillä hiljaisuus on klo 22-07.

Jos ovat muuttamassa pois, niin eipä tuota enää kauan kuulu. Jos ovat muuttamassa sisään, niin sitten on ehkä rasittavampaa.

Vierailija
27/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakee meidän yläkerran eukon "puhumaan" sinne.

Varmasti kuule herää viereisenkin talon naapurit.

Vierailija
28/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:( Aika säälittävää on elämä, jos tekee smoothien muiden kiusaksi. Olen kuullut smoothientekoääniä monesti ja oletan, että tarpeeseen menee, eikä minun kiusaksi. Ja jos joskus herään jostain kuuluviin ääniin, niin oletan, että se on mun ongelmani. En koe, että mun pitäisi kontrolloida ja säädellä muiden tekemisiä. Antaa muiden elää elämäänsä ja jos itselläni on uniongelmia, niin se on oma murheeni. Kerrostalossa ei ole koskaan haudanhiljaista muutenkaan.

Eikö ihmisillä ole muuta mietittävää kuin naapurista kantautuvat äänet? Jotkut aamuyölle kestävät bileet on eri juttu, mutta saa ihmiset smoothieita tehdä (itse en tee, mutta ei häiritse, jos muut tekevät).

Joku alapeukuttaa, mutta ihan vilpittömästi itseäni ei moinen häiritse tippaakaan, vaikka kuuluisikin asuntooni. Millä oikeudella olisin kontrolloimassa jonkun aamiaisen tekemistä, vaikka en itse koskaan tee smoothieita? Jos muuttaa kerrostaloon, niin ne naapurit nyt vain saavat elää siellä myös. Jos niiden olemassaolo häiritsee tai jos itse haluaa elää vapaammin -> omkotitalo.

Vierailija
29/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa edes hieman hyväksyttävä jäynä voisi olla äänekäs paneskelu, varsinkin jos naapuri on sinkku. Ja paneskelu öisinkin kuuluu sallittaviin elämisen ääniin. Mutta muu tahallinen härnääminen on moraalitonta.

Vierailija
30/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se oli selluliitin hieromalaite? Mulla se jyrisee tästä lähtien

Vierailija
31/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se oli selluliitin hieromalaite? Mulla se jyrisee tästä lähtien

Voi olla. En tiedä niistä.

Vierailija
32/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyystätkö taas kakkoseen niin että koko talo raikaa?

Vierailija
33/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään siihen kun naapuri kävelee rappusia alakertaan. Omassa asunnossaan, asumme rivitalossa. Nyt vielä tuntuu nukkuvan, itse laitoin jo aamiaista ja astianpesukoneen päälle.

Vierailija
34/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini herää aina kun vedän vessan julkeasti klo 10 aamupäivällä. Ettäs kehtaankin.

Vierailija
35/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

verhojen nykimen myös aiheuttaa mukavan äänen. kannattaa aluksi muutaman kerran vetää ihan vaan varmuuden vuoksi toimiiko kisko.

Vierailija
36/36 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porilaisten marssi täysille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän