Isokokoisin julkkis johon olet törmännyt? Leo Lastumäki, Jussi Lampi, Jukka Virtanen..
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Jussi Lampi. Koko bändin miehet niin kohteliaita ja mukavia. Jäivät erityisesti mieleen kun olin tapahtuma alalla töissä.
Ei se nyt niin pitkä ole. Olen monesti antanut takkia narikassa.
Shellillä töissä ollessa pihaan ajoi kupla folkkarilla joku mies ja auto näytti olevan miestä täynnä. Mittarille pysäköityään menin trasselituppo kädessä palveluun ja autosta nousi Matti "Fredi" Siitonen. Olin vähällä kysyä miten sait itsesi taiteiltua ratin taakse.
Töissä tuli Sara Forsberg vastaan. Oli pitkä, ainakin muutaman sentin yli 180 cm. Tuli vaikutelma, että flirttaili kanssani.
Persujen edellinen puoluesihteeri. Kalapuikkoviikset, nimeä en muista. Yritti makkaraansa tyrkyttää 2021.
Sebastian Jynkkyne. Jäätävät rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat ja siten samassa sarjassa olivat Hector, Leo Lastumäki (todella iso loppuvaiheessa), Paavo Lipponen, Jussi Lampi, Paavo Heinäluoma, Kauko Väinämö, Matti Vanhanen.
Kuka on Paavo Heinäluoma?
Paavo Lipposen ja Eero Heinäluoman lehtolapsi. Todellinen järkäle.
Arto Luukkanen ja Timo Soini. Valehtelematta 400 kg lihaa
Olen nähnyt kaija koon, mutta ei hän tuntunut isolta. Haberin kun näin lentokentällä, tuli vastaan, niin pituus pisti silmään.
Vierailija kirjoitti:
Shellillä töissä ollessa pihaan ajoi kupla folkkarilla joku mies ja auto näytti olevan miestä täynnä. Mittarille pysäköityään menin trasselituppo kädessä palveluun ja autosta nousi Matti "Fredi" Siitonen. Olin vähällä kysyä miten sait itsesi taiteiltua ratin taakse.
Aivan olehnhan mä Fredinkin nähnyt lapsuudessa. Sen rumpali asui meidän rapusa ja välillä siellä sitten istuivat tai hakivat miestä työreissuun.
Mä luettelin vaan miehiä tuolla aiemmin. Jäin miettimään, että kuka olisi suurikokoisin nainen.. Putkahti mieleen, että Outi Ojala. Takavuosien kansanedustaja nyttemmin menehtynyt. Hän oli pitkä nainen. Ei lihava, muttei mitenkän hoikka vaan pitkän vanttera. Poltti röökiä kuin korsteeni.
En ole koskaan törmännyt enkä "törmännyt" julkkiksiin. Kerran kaveri sanoi jatseilla, että tossa oli Tarja Halonen, mutta en minä ollut mitään huomannut. En kai katsele muita ihmisiä niin kovin tarkasti.
Robert Waldow. Oli kyllä melkoinen ilmestys.
Paavo Lipposeen meinasin kerran kirjaimellisesti törmätä kun osuttiin samaan oviaukkoon. Siinä pakostakin huomasi millainen korsto hän tosiaan on.
Vierailija kirjoitti:
Robert Waldow. Oli kyllä melkoinen ilmestys.
272cm. Varmaan riitti naisia kun ei ollut mikään hukkapätkä.
Ano Turtiainen