Isokokoisin julkkis johon olet törmännyt? Leo Lastumäki, Jussi Lampi, Jukka Virtanen..
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Roman Schatz tai Pertti Karppinen.
Unohdetut sankarit.
Joo, Jussi Lampi oli Helsingissä jossain yökerhossa samaan aikaan, en enää muista paikan nimeä. Tästä on yli 20 vuotta.
Timo Soinin näin jonkin vaalikampanjan yhteydessä muutama vuosi sitten.
Lauri Markkanen. Pää muiden yläpuolella, erottuu ihmisjoukosta.
Ei ainakaan Annalan energiajuomaa hörppivä steppaava menninkäinen.
Jussi Lampi. Kuului parikymmentä vuotta sitten samaan kaveriporukkaan, joten illanistujaisissa tavattiin.
En ole nähnyt moniakaan julkkiksia livenä, koska asun maalla. Kauko Röyhkän näin joskus paikallisbussissa, kun kyläilin Oulussa. Oli aika pitkä mies.
Olen tavannut livenä Leo Lastumäen ja Juha Miedon. Lastumäki oli isompi. Mieto oli silloin, 90-luvulla, aika hoikassa kunnossa eikä siksikään näyttänyt kovin isolta. Pitkä tietysti oli.
Juha Mietaan ja Mörkö Anttilan olen nähnyt
Jukka Virtanen ei ollut pitkä tai iso
törmäsin häneen lentokentän kahvilajonossa. En olisi tunnistanut mutta hän alkoi jutella niitänäitä. Hänen poika on se pitkä
Leo Lastumäki oli esittelemässä Tikka kivääriä kaupassa. Näytti nallipyssyltä Leon käsissä.
Mietaa joo
plin tosin lapsi 80 luvulla kun näin
Mun muistot "julkkiksista" on aika kaukaa menneisyydestä. Näin joskus 90-luvulla Oulussa baarissa Hectorin. Oli aika iso olemukseltaan, vaikka istuskeli. Suvi Teräsniska puolestaan oli todella pieni ilmestys, kun käveli Oulun kaduilla vastaan parikymppisenä. Myös Radiopuhelimien Mäki oli kohtuullisen pitkä, mutta laiha. Paavo J. Heinonen oli etenkin ympärysmitaltaan massiivinen, kun käveli vastaan Rotuaarin kävelykadulla mekko päällään.
Aleksander Karelin. On pitkä ja todella isokokoinen muutenkin. Siperian karhu.
Muistan kun nuorena ammattilaisena asiakkaakseni tuli Janne Ojanen. Hän täytti saapuessaan koko oviaukon ja ajattelin että oho, nyt on iso mies. 😅