Isokokoisin julkkis johon olet törmännyt? Leo Lastumäki, Jussi Lampi, Jukka Virtanen..
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Leo Lastumäen näin lapsena, kun Hyvinkäällä asuin. Hän oli iso ja hauska mies. Pappani tuttuja vai naapuri. Paljon tykkäs leikittää lapsia pihalla. Kirkonrotassa piiloutui pylvään taakse ja tai seisoi roskiksen takana. voi kyllä me naurettiin ja joskus annettiin hänen olla noissa "piiloissaan" koko kiepin ajan
Jussi Lammen olen Helsingissä useasti nähty, hän se vasta kunnioitusta herättävä onkin. Jos ei olisi julkkis, niin sitä tulisi tuijotettua kokonsa puolesta.
Juha Mieto kyllä - iso mies. Kova likottelemaan. Hänen äänensä on myös kantava. Parit työkeikat on vuosien varrella tehty.
Sitten se vaikuttavin. Poika pelaa koripalloa ja hänen valmentajanaan on ollut eräs jenkkipalloilija. Hyvää uraa tehnyt Suomessakin. Kesäleirille tuo oli kutsunut pari jenkkipelaajaa vanhoilta kulmilta ja OHO, mitä järkäleitä. Oma mies on 193 cm pitkä, mutta näytti ihan pikku tikulta niihin verrattuna. Olivat silloin yliopistopelaajia,
Sellainen suomiho ron fantasia tuo viimeinen virke. Eläimiin on selvästi kovastikin halua sekaantua. Jaa-a.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jukka virtanen oli ihan miehen kokoinen ukko. 195cm ja siihen vielä se stetsoni mitä se usein käytti siviilissä
En ole koskaan tavannut kumpaakaan Virtasta, mutta ei kai Jukka Virtanen ollut noin pitkä? Villehän on varmasti yli 190 pitkä.
Arto satonen! Kunnioitettava mitta! Noin niinkun leveyssuunnassa. Norsukin jää toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Lampi. Koko bändin miehet niin kohteliaita ja mukavia. Jäivät erityisesti mieleen kun olin tapahtuma alalla töissä.
Ei se nyt niin pitkä ole. Olen monesti antanut takkia narikassa.
Riippuu varmaan sun pituudesta, mutta kyllä näin 163 senttisen näkökulmasta parimetrinen on "aikas pitkä". Tulee mieleen se kohtaus Vareksesta, kun Veikko Hopea kävelee siinä ihmismassan mukana kaikkia muita pidempänä.
Esa Nieminen oli yllättävän pitkä, kun kohtasin hänet BumtsiBumin kuvauksissa.
Bernie Ecclestone MTV3 haastattelussa ja minulla 3D lasit päällä sohvassa istuen.