Apua miten jaksatte
Olen muuttanut tänne Helsinkiin ja täällä on kamalaa asua. Mutta pakko oli muutta kun olin 1,5v työttmänä niin oli pakko tulla työntakia tänne.
Täällä ei ole kuin kerrostaloja ja kauheen likasta. Ihmisetkin on älyttömän ilkeitä ja itsekkäitä. Kertokaa miten te jaksatte täällä. Mulla ainakin on kauhee ikävä takasin kotipaikkakunnalle.
Kommentit (11)
En kestäkkään, siksi asun nurmijärvellä.
Mäkin olen tänne muuttanut toiselta pienemmältä paikkakunnalta. Mutta en minä koe mitään jaksamisongelma muuten kuin että hyvin yksinäinen täällä olen. Kerrostalot ei haittaa, asun sellaisessa itsekin. Eikä minusta täällä mitenkään illkeitä ihmiset ole, ihan tavallisia. Viihtyisin varmaan oikeinkin hyvin jos olisin löytänyt ystäviä tai edes hyvänpäinväntuttuja, mutta kun en ole löytänyt, niin sinkkuna aika yksinäistä kyllä on.
Pysykää juntit siellä maalla sitten, on meillä täällä enemmän tilaa ja vähemmän naama norsunvitulla olevaa tuulipukuhiihtäjää.
Te jotka olette yksinäisiä Helsingissä eikö teillä ole työkavereita joiden kanssa voi viettää myös vapaa-aikaa?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:32"]
Te jotka olette yksinäisiä Helsingissä eikö teillä ole työkavereita joiden kanssa voi viettää myös vapaa-aikaa?
[/quote]
Ei ole, olen töissä erittäin miesvaltaisella alalla, firmani ainoa nainen, ja lisäksi muut on minua paljon nuorempiakin. Keski-ikäinen akka nuorten nörttijätkien seassa, ei tässä oikein ystävyyksiä synny ;)
t .4
"Ei täällä ole kuin kerrostaloja." Kappas! Luulitko, että Suomen pääkaupungissa on pari sataa asukasta, jotka asuvat kaikki omakotitaloissa viljelmiensä keskellä?
Marraskuussa on joka puolella likaisen näköistä.
Kiitos kysymystä, ihan hyvin.
otkut täällä jatkuvasti viljelevät provoja
4 VASTAUSTA 67 LUKUKERTAA
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
ihmettelijä
31.10.2014 18:49+6
ja jotkut onnettomat niihin tarttuvatkin. Täytyy vaan ihmetellä, että mitä kyseiset ihmiset hakevat provoillaan. Ovatko niin katkeria tai muuta vastaavaa , en ymmärrä, eikä kai minun tarvitse ymmärtääkään. Ei kannata vastata h...ra ym. viesteihin, koska luulisin , että alioittaja innostuu vaan lisää. Eipä muuta kuin mukavaa vkl kaikille.
VASTAA
....
31.10.2014 18:51
0
SULJE
Nooh. Joku on vajonnut TODELLA alas...
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
Psykologista paskaa.
2.11.2014 19:28
+1
SULJE
Mistä ne saavat "aineiston" provoilleen, tuntuu että omahyväiset pönöttäjät haluavat kertoa "kavereilleen" omat tuntemuksensa, ja liioittelevat loput projektoiden oman paskansa.
Omahyväiset pönötystä tarvitsevat tuollaista, kiihottavat itseään ja muita pöyrimällä "ihastuksiensa" ympärillä ja esittävät että se toinen on heistä kiinnostunut, mikä oikeuttaa heidän mielestään ivalliset kiihotuspuheet ********** ja panemisesta, ihan vain "kavereiden" kesken.
Pönöttävät itseään ja yrittävät asettua toisen yläpuolelle narsistimaiseen tapaan, esittämällä hävyttömästi toisesta omia projektointejaan. Tuolla tavalla omahyväisesti alentavat toisen ja varmistavat samalla ettei oikeaa kanssakäymistä synny hänen eikä kenenkään muunkaan taholta, koska kiihottamisfantasiointi on heidän henkiselle tasolleen sopivampaan, toivoen että toinen samaan pisteeseen alentuisi.
Tuijottelevat toisen persettä ja pyörivät ympärillä ja sitten kun heitä katsoo, että mikäs tyyppi tuo oikein on, alkaa sairaat kuvitelmat, kuinka toinen jne..
Kohta varmaan kokevat olevansa "pakotettuja" tarkkailemaan toisen reaktioita, jotta narsistimaiseen tapaan kokisivat saavansa "otteen" ihmisestä ja loukkaantuvat joka kerta kun toinen ei ollut(kaan) mieliksi. Eivätkä koskaan ymmärrä että miksi toinen ei halua tulla kanssakäymisiin ihmisen kanssa joka kokee että hänen pitää kiihottaa ja pönöttää ensin kavereiden kanssa ihmistä alentaen (vastaus on se, että esitetään aktiivista puheillansa, ja sitten kun "suhdetta" ei tulekaan, toisessa on vikaa, ym psykologista ******, itsehän he eivät omaa käytöstään pidä loukkaavana).
Psykologista ****** "viattomien" kavereiden kanssa yhteisöllisyyttä esittäen..
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
Kavereilta ajatuksel
2.11.2014 20:45
0
SULJE
Lesboja siis, psykopaskan kanssa , heillähän ei mitään rajoja ole.
Sitä voi itse kukin miettiä, haluaisiko suhdekumppanikseen ihmisen, jonka ensimmäinen temppu on alkaa arvostelemaan ja esittämän ihmisestä asioita kavereille ja "kavereille" , esittäen samalla tyhmää ettei oikeasti ymmärrä mitä vikaa tässä. Oikeasti, mietippä kaks kertaa ajatuksella.
Kysyppä vielä kerran totuus, eikö? voi totuus pilata hyvän tarinan.
Ekalle, pelkkä ystävystymis ilme, jos se nyt "tajuntaan" liiaksi meni, niin kauhean pahoillani, sillä näytti aiheuttaneen aggressiivisen reaktion, koska joku epämiellyttävä "tunkeili" liian lähelle. Niin mietippä miltä mahtaa sellainen tuntua..
Tokalle ole mitään sanottavaakaan, omahyväisyydessä lilluminenhan on "naisten" etuoikeus.
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
Niin nähty
3.11.2014 14:30
0
SULJE
"yhteisö" eli sen vähä-älyiset jäsenet on taas paljastaneet olleensa asiasta "tietoisia".
Helvetin säälittävää kytätä ihmistä ja uskoa/uskotella olevansa normaali ihminen, halutessaan puuttua ja kiihottua kyyläysjutuista. noita vähäjärkisiä imbellessejä on tarpeeksi nähty vuosien varrella, lietsonnassa mukana olo on heidän elämänsä perusta.
Mikä valitettavampaa on se, että nuo jotka ruokkivat noita sairaampia lietsojia kertomuksillaan, on taas heiveröiseksi todettu, mikä mahdollistaa/mahdollisti tiivimmän asioihin puuttumisen ja toisten halventamisen. Säälittävää on ajautua tuollaiseen, ettei näe toimien tarkoitusta. Sitä tyhmyyttä ja vahingoittamistarkoitusta ei anteeksi annetta.
Mitä "yhteisö" nyt haluaa? Tuijotella taas naista, jotta saisivat esittää "viatonta", vaikka ovat toisen silmissä pelkkää saastaa, luomalla mahdollisuuden lietsontaan olemalla tiiviisti "tietoisia" ja heijastavat omia aivopesujaan.
Heiveröisiä, joita saa nyt pilkata, koska he eivät "näe" koska on mukavampaa kuvitella olevansa "turvassa" kun kaikki kohdistuu toiseen. Aikuisia ihmisiä olevansa, jotka alistuvat psykopaskan edessä, noita on niin nähty.
Helsingissäkin on monenlaisia alueita.
Mutta tässä tulee ehkä jo vähän väsynyt vastaus: hanki harrastus. Se täällä eteläsuomessa on mukavaa, että harrastuksia on tarjolla, tapahtumia ja sitä kautta tapaa ihmisiä.
Ja sitten voi muuttaa siirtolapuutarhan viereen naapurikuntaan :) olo on kuin omassa lapsuudessa.
No kyllähän sitä jaksaa kun kaikki kaverit ja suurinosa sukulaisista täällä. Mä en jaksaisi missään muualla.
Kyllä meilläkin meni aikaa ennen kuin näihin oloihin alkoi sopeutua. Mutta meitä helpotti se kun saimme ostettua kesämökin läheltä Helsinkiä. Nyt voidaan käydä kesät mökiltä töissä. Mutta onhan tää aikamoista halopaloota.