Valdoxan kokemuksia?
Sain pitkäaikaisen masennuksen hoitoon Valdoxan 25mg lääkettä. Nyt olen ottanut kahtena iltana. Nukahdan mutta uni on levotonta ja unet todella ahdistavia ja sekavia.
Onko kokemuksia ko. lääkkeestä? Meneekö sivuvaikutukset ohi ja parantaako unta?
Kommentit (7)
Olen nyt käyttänyt viikon ja paino noussut kilon. Olen ollut pieniruokainen ja nyt syön ihan holtittomasti, koskaan ei tälläistä ole ollut. Koko ajan olen nälkäinen.
Nukahdan helposti, mutta unet on levottomia ja ahdistavia. Olen myös ärtyisä. Tiuskin lapsille tosi pienestä.
Aiemmin minulla oli cipramil käytössä, tasasi mielialan vaihtelun piikkejä, mutta ei yleistä jaksamista. Valdoxanin piti tulla tähän avuksi.
Vaikutukset pitäisi näkyä parin viikon kuluttua ja tätä nyt odottelen, jos vähän tasaantuisi eikä paino jatkaisi nousuaan.
Mulla lähti paino laskemaan. Kaikki ruoka etoo ja on vaikea niellä. Unet ovat levottomia ja sekavia. Olen kokeillut vaikka mitä lääkkeitä mutta luovuttanut kesken sivuvaikutusten takia, saas nähä kauan tätä jaksaa
Nostanpa vanhaa aloitusta. Vakava masennus ja Valdoxan-resepti lyötiin käteen. Kertokaa kokemuksia! Saa nähdä uskallanko aloittaa tuota.
Vierailija kirjoitti:
Nostanpa vanhaa aloitusta. Vakava masennus ja Valdoxan-resepti lyötiin käteen. Kertokaa kokemuksia! Saa nähdä uskallanko aloittaa tuota.
Ei kannata aloittaa, iteltä lähti henki
Ainakin melko kallista, ei ole rinnakkaisvalmisteita. Jos oikein muistan, 96 kpl maksaa lähelle saman verran euroissa, eikä Kelan korvaus paljoa auta. Pienemmissä pakkauksissa vielä kalliimpia eikä kaikissa ole kelakorvausta ollenkaan.
Up! Onko muilla kokemuksia Valdoxanista. Aloitin eilen. Olen tänään aivan poikki. Voi kun tämä olisi ohimenevää ja saisin lääkkeestä apua. Kärsin vakavasta ahdistuneisuudesta.