Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumma kun mistään ei saisi olla mustasukkainen

Vierailija
03.11.2014 |

Terve mustasukkaisuushan on parisuhteessa hyväksi! Kyllä minua ainakin mietityttäisi mieheni tunteet jos ei ikinä tuntisi mustasukkaisuutta. Sehän vaan merkitsee sitä että välittää eikä halua menettää toista. Mustasukkaisuus ei meinaa sitä että ei luottaisi. Minä olen ollut täysin rehellinen 4,5 vuoden seurustelun aikana ja joskus se miehen mustasukkaisuus on tosi söpöä :3 Tietysti jos mustasukkaisuus menee hyvän maun rajan yli niin sit on jotain pielessä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tuli mieleeni siitä että täällä av:ssa heti haukutaan nipoksi ja vainoharhaiseksi jos vähänkin mustiksia! Ja sanotaan että eroa jos et luota

Vierailija
2/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat sisaret, ettehän usko ihan kaikkea, mitä täältä luette!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Veit sanat suustani. Mun ukko ei välitä musta, kun ei välitä missä oon ja kenen kans. Aattelin jättää. Ja alkaa nussiin kenen kans oikeeasti haluan.

Vierailija
4/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:35"]

Rakkaat sisaret, ettehän usko ihan kaikkea, mitä täältä luette!

[/quote]

Sepä se kun ei tiedä mitä enää uskoa. Ei tässä sivustossa olekaan mitään järkeä kun ei kannata uskoa yhtään mihinkään. Mutta yleensä toden ja provon kyllä tunnistaa aika helposti!

Vierailija
5/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:38"]

Joo. Veit sanat suustani. Mun ukko ei välitä musta, kun ei välitä missä oon ja kenen kans. Aattelin jättää. Ja alkaa nussiin kenen kans oikeeasti haluan.

[/quote]

Muistahan että parisuhteita on erilaisia! Jotkut miehet näyttää tunteensa teoin, jotku puhumalla. Ja joistakin sitten näkee myös se söpön mustispuolen. Ja joo sarkasmiahan tuo sun lause oli, mutta en nyt meinannut että pitäisi jättää sen takia että ei ole mustasukkanen! Vaan se, että ei myöskään pidä jättää jos onkin vähän!

Vierailija
6/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut minusta mustasukkainen aina ja se ei todellakaan ole mitään söpöä. En tiedä missä menee normaalin ja liian mustasukkaisuuden raja, mutta meidän suhteessamme raja on ylitetty reippaasti. Olemme jutelleet asiasta monta kertaa, mutta tilanne ei muutu vaikka mieheni tietää, että aihetta ei ole.

Vierailija
7/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:26"]

Mieheni on ollut minusta mustasukkainen aina ja se ei todellakaan ole mitään söpöä. En tiedä missä menee normaalin ja liian mustasukkaisuuden raja, mutta meidän suhteessamme raja on ylitetty reippaasti. Olemme jutelleet asiasta monta kertaa, mutta tilanne ei muutu vaikka mieheni tietää, että aihetta ei ole.

[/quote]

No se minkä itse

Vierailija
8/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta se mustasukkaisuus on kuin epäluottamusta ja omistushaluisuutta?

Saathan sinä mustasukkainen olla, mutta minun kumppanissani se on ei-toivottava ominaisuus.

Vierailija
9/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:38"]

[/quote]

Miehesi on siis näköjään aivan oikeassa sinun suhteesi. -9

Vierailija
10/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="piude24" time="03.11.2014 klo 17:05"]

[/quote]

No se minkä itse

[/quote]

Anteeksi kännykkä sekoilee ja lähettää viestit ennenaikaisesti. Eli jokaisella on se oma hyvän maun raja, et riippuu toki ihmisestä mitä pitää söpönä ja mitä ei, mutta kuulostaa tuo sellaiselta että ei oikeen normaalia ole. 

Vierailija
11/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:08"]

Mitä muuta se mustasukkaisuus on kuin epäluottamusta ja omistushaluisuutta?

Saathan sinä mustasukkainen olla, mutta minun kumppanissani se on ei-toivottava ominaisuus.

[/quote]

No siis tietysti se on sinun mielipiteesi enkä ala väittämään sitä vastaan. Itselläni se epäluottamus ja omistushalu on sitä että ei anneta edes miesteniltaan mennä ilman että tarvii hätäillä kotona mitä se mies siellä oikein touhuaa. Ja että ei luoteta mieheen ollenkaan.  Toki jos lähtee tuntemattomien (ei kavereiden) naisten matkaan juhlimaan niin toki siinä alkaa miettimään lähteekö miehellä estot jos vetää pään täyteen. Onhan niitäkin tarinoita kuullu vaik kuinka luotettava mies on ollut pitkässä suhteessa siihen asti mut kännisekoilujen takia joutunut pettymään. Mulla on siis pahimpia pelkoja petetyksi tuleminen. Ja se romuttaisi mun elämän varmaan lopun elämäks. Mutta kyllä luotan mieheeni sen verran että ei tarvi ruveta vainoharhaiseksi ja ihan skitsoksi. Ja mies tyytyväinen minuun kun en ole sellainen pirttihirmu! Ollaan mustasukkaisuus tasolla samaa sarjaa. 

Vierailija
12/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:13"]

[/quote]

No se minkä itse

[/quote]

Anteeksi kännykkä sekoilee ja lähettää viestit ennenaikaisesti. Eli jokaisella on se oma hyvän maun raja, et riippuu toki ihmisestä mitä pitää söpönä ja mitä ei, mutta kuulostaa tuo sellaiselta että ei oikeen normaalia ole. 

[/quote]Suhteemme alussa mustasukkaisuus oli minunkin mielestäni ihan ok, mutta kun mies tulee kauppaan perässäni katsomaan olenko siellä oikeasti, kun hän haluaa, että en puhu sanallakaan ajasta kun olin 15-23 vuotias (ennen hänen tapaamista), kun en saisi mennä naapurin rouvan kanssa lenkille ja kun mies haluaisi lukea kaikki viestini ja sähköpostini, niin ei enää naurata. Ja tuossa on vain muutama juttu. Mutta yhdessä olemme edelleen tai ainakin toistaiseksi, muutoksia saattaa tilanteeseen tulla.

Vierailija
13/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on mielestäni eri asia, kuin sairaalloinen kyttäys, tarkkailu ja toisen elämän rajoittaminen.

13, JSSAP.

Vierailija
14/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:13"]

[/quote]

No se minkä itse

[/quote]

[/quote]Suhteemme alussa mustasukkaisuus oli minunkin mielestäni ihan ok, mutta kun mies tulee kauppaan perässäni katsomaan olenko siellä oikeasti, kun hän haluaa, että en puhu sanallakaan ajasta kun olin 15-23 vuotias (ennen hänen tapaamista), kun en saisi mennä naapurin rouvan kanssa lenkille ja kun mies haluaisi lukea kaikki viestini ja sähköpostini, niin ei enää naurata. Ja tuossa on vain muutama juttu. Mutta yhdessä olemme edelleen tai ainakin toistaiseksi, muutoksia saattaa tilanteeseen tulla.
[/quote]
Huh! Tollasta ei kyl kukaa jaksais! Älä turhaan kiduta itseäsi tollasen miehen kanssa. Joku tolkku pitäisi olla tossa

Vierailija
15/15 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:35"]Mustasukkaisuus on mielestäni eri asia, kuin sairaalloinen kyttäys, tarkkailu ja toisen elämän rajoittaminen.

13, JSSAP.
[/quote]
Totta! Ei noiden rinnalla mustasukkaisuus kuulosta edes pahalta