Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos treffipalstalta vastaa tuttavan mies?

Vierailija
03.11.2014 |

Sain vastauksena aika provosoivaan ilmoitukseeni viestin tuttavan mieheltä. Itse olen sinkku. Olin muuttanut itse tunnistustietoja ettei minua tunnistettaisi, mutta hän vastasi ihan omalla nimellään. Mies haki salaista seuraa seksin merkeissä. 

Mitä ihmettä pitäis tehdä? Ärsyttää se että nyt tiedän tästä. Olisipa tollo yrittänyt edes peitellä henkilöllisyyttään. Ilmoitanko tuttavalleni vai pidänkö mölyt mahassani. He ovat olleet pari vuotta naimisissa ja tämä nainen ainakin hehkuttaa liittoaa Facessa ja tavatessa. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te akat voitatte sillä että käräytätte jonkun? Te käräyttäjät ja muiden asioita kyttäävät olette ihmissuvun alinta roskasakkia!

Ap voisi nauttia tilanteesta ja voisi tavata miehen. Saattaisi olla kivakin tapaaminen.

Vierailija
22/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:33"]Mitä ihmettä te akat voitatte sillä että käräytätte jonkun? Te käräyttäjät ja muiden asioita kyttäävät olette ihmissuvun alinta roskasakkia!

Ap voisi nauttia tilanteesta ja voisi tavata miehen. Saattaisi olla kivakin tapaaminen.
[/quote]

Toisen ihmisen itsekunnioituksen säilyminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään nimessä paljastaisi juttua miehen vaimolle. Ei olis mun asia puuttua niiden avioliittoon. Eikä muuten ole olemassa mitään lojaalia mammojen kerhoa, missä naiset pitäisivät aina toistensa puolta.

Vierailija
24/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella kiitollinen jos joku tulisi minulle kertomaan että tietäisi että mies etsii muitten naisten seuraa mikään ei ole pahempaa kuin elää valheessa monta vuotta. Ainakin totuus paljastuisi ja muista että itse mies on soppansa keittänyt et sinä kenenkään perhettä hajoita kertomalla totuutta

Vierailija
25/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasta asia.

jos et tee mitään, on sama kuin hyväksyisit pettämisen.

Vierailija
26/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin. Itse olen tullut petetyksi ja kävi ilmi että kaksi ystävääni tiesi asiasta, mutta eivät kertoneet minulle. Mä luulin oikeasti että meillä oli hyvä avioliitto ja sanoin aina että mun mies ei petä. Ystävien kanssa käytiin aika syviäkin keskusteluja parisuhteesta ja kun totuus selvisi mulle, tunsin itseni totaalisesti nöyryytetyksi ja naurunalaiseksi. Ystävät olivat kuunnelleet mun juttuja ja tienneet asioiden oikean tolan. 

Ei varmasti tarvi erikseen korostaa, että ovat entisiä ystäviä? Pyysivät kyllä anteeksi, mutta en vaan voi enää luottaa heihin. 

Vierailija
27/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein nuo facebookissa hehkuttajat on juuri niitä, jotka joko tietää tai epäilee miehensä pettävän. Kiiltokuvan antamisella yritetään kai vakuuttaa niin itseään kuin muitakin siitä, että kaikki olisi muka hyvin. Tai jossain tapauksissa halutaan tietoisesti tehdä itsensä näkyväksi näiden toisten naisten silmissä.

Vierailija
28/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin. Suurena riskinä on tietenkin se, että pariskunta päätyy nurinkurisesti syyttämään sinua koko asiasta.

Vierailija
29/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä arvostaisin sitä, joka mulle tuon kertoisi, jos olisin tuo vaimo. Aika kurjaa, jos pettäminen tulee joskus ilmi ja se, et ystävä olisi tiennyt eikä kertonut. Kyllä satuttaisi, miehen petokseen lisäksi vielä...

Vierailija
30/37 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Ei kukaan halua miestä, joka netistä etsii muita naisia.

Vierailija
31/37 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/37 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja unohda koko juttu. Parempi olla sotkeutumatta muiden asioihin. Pahimmassa tapauksessa ystäväsi suuttuu sinullekin ja alkaa epäilemään.

Vierailija
33/37 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu

Vierailija
34/37 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo rehellinen. Mutta jos voit, tee se niin, että ystäväsi ei tiedä, kuka sinä olet. Jos siis mieskään ei vielä tiedä identiteettiäsi, niin mitä sitä paljastamaan? Mutta screenshotin tmv. kyllä lähettäisin todisteeksi, pelkkä nimetön ilmianto ilman todistusaineistoa olisi vain kiusaamista.

Anna niille mahdollisuus korjata tilanne. Korjausliike voi olla ero tai jotain muuta, se ei ole sun vastuullasi. Epätietoisuus on pahinta.

Vierailija
35/37 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta tilanne nimettömänä ystävällesi. Olet ainakin yrittänyt, muttet joudu syytetyksi, jos hän ei usko.

Vierailija
36/37 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille miehelle, että nyt otti yhteyttä ihan väärään henkilöön näissä merkeissä. Sano että annat jutun olla jos oli "eka kerta" mutta että toista kertaa et halua nähdä sen ilmoitusta/viestittelyä. Itse en paljastaisi vaimolle, ellei olisi todella hyvä ystävä, koska näissä jutuissa viestintuoja saa aina surmansa.

Vierailija
37/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko? Mikä oli reaktio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi