Mitä tehdä jos treffipalstalta vastaa tuttavan mies?
Sain vastauksena aika provosoivaan ilmoitukseeni viestin tuttavan mieheltä. Itse olen sinkku. Olin muuttanut itse tunnistustietoja ettei minua tunnistettaisi, mutta hän vastasi ihan omalla nimellään. Mies haki salaista seuraa seksin merkeissä.
Mitä ihmettä pitäis tehdä? Ärsyttää se että nyt tiedän tästä. Olisipa tollo yrittänyt edes peitellä henkilöllisyyttään. Ilmoitanko tuttavalleni vai pidänkö mölyt mahassani. He ovat olleet pari vuotta naimisissa ja tämä nainen ainakin hehkuttaa liittoaa Facessa ja tavatessa.
Kommentit (37)
Kerro vaan.vaikea tilanne toki.Naisten välinen solidaarisuus kunniaan!
No ensiksi päätät aiotko harrastaa seksiä sen kanssa vai ei
1. Jos kyllä niin sitten et tietenkään kerro
2. jos ei niin sitten voit laittaa viestin vaimolle jos huvittaa. Eipä tuo nyt kovin onnellinen liitto taida olla jos kahdessa vuodessa mies jo vieraissa laukkaa ja jos on vielä niin tyhmä että levittä omat tietonsa heti julkisesti niin saakin kärsiä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:45"]
Tapaa se ja ota vaimo mukaan ;)
[/quote]
Pitääkä sitä heti kimppa olla mielessä;)
Tapaa mies! Tallenna keskustelu yms kuvan kaappaus ohjelmalla ja lähetä vaimolle kirjeenä :)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:47"]
Tapaa mies! Tallenna keskustelu yms kuvankaappaus ohjelmalla ja lähetä vaimolle kirjeenä :)
[/quote]
Niin, laita anonyyminä keskustelut, jotka on tallennettu kuvankaappauksella.
Mistä tiedät, että vaimo ei tiedä. Minä ainakin osaan käyttää treffipalveluja ja tiedän, että mieheni hakee siellä salaista seksiseuraa siinä missä minäkin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:47"]
Tapaa mies! Tallenna keskustelu yms kuvan kaappaus ohjelmalla ja lähetä vaimolle kirjeenä :)
[/quote] Alaarvoista ajattelua.
En todellakaan aio tavata miestä enkä halua seksiä hänen kanssaan! Enkä usko että vaimonsa tietää miehensä hakevan uutta suhdetta. Hän antaa vaikutelman hyvin rakastuneesta naisesta. Hehkuttaa facessa kaikkea mitä ovat tehneet yhdessä ja vähän väliä lähettää miehelleen sydämiä ja pusuja. Mies tykkää kommenteista, mutta ei koskaan lähetä mitään vastaavaa takaisin.
Ärsyttää, että meni tavallaan suhde molempiin nyt katkolle. En voi katsoa tuttavani onnea tietäen mitä miehensä tekee ja mies ällöttää mua nyt liki oksennukseen asti.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:24"]
Sain vastauksena aika provosoivaan ilmoitukseeni viestin tuttavan mieheltä. Itse olen sinkku. Olin muuttanut itse tunnistustietoja ettei minua tunnistettaisi, mutta hän vastasi ihan omalla nimellään. Mies haki salaista seuraa seksin merkeissä.
Mitä ihmettä pitäis tehdä? Ärsyttää se että nyt tiedän tästä. Olisipa tollo yrittänyt edes peitellä henkilöllisyyttään. Ilmoitanko tuttavalleni vai pidänkö mölyt mahassani. He ovat olleet pari vuotta naimisissa ja tämä nainen ainakin hehkuttaa liittoaa Facessa ja tavatessa.
[/quote]
Laita vaimolle screenshotti tai välitä miehensä viesti. Velvollisuutesi on paljastaa se sika!
Onko se nyt ihan varmasti sama mies? Ettei vaan samanniminen mies? Minullekin on käynyt kerran niin, että ilmoon vastasi samanniminen mies kuin kaverillani on. Sukunimi ei ole tyyliä Virtanen vaan vähän harvinaisempi. Säikähdin ensin mutta tutkittuani asiaa facessa totesin että hah, sen nimisiä on Suomessa joitakin.
Jos on todella sama mies, niin minä olen niin umpirehellinen että vähintään tulostaisin ne ilmoit ja viestit ja lähettäisin/antaisin vaimolle. Joka tapauksessahan sun on nyt vaikea olla sen seurassa, niin että ihan sama mikä on lopputulos. Kun on mustaa valkoisella, on mustaa valkoisella. Jos ajattelen itseäni vaimon asemassa, ja sitä ajatusta, että jonain päivänä paljastuu että tuttukin tiesi mutta ei kertonut ja minä vaan hehkutin puolisoni ihanuutta, niin paitsi petetyksi, tuntisin itseni todella hirveän naurunalaiseksi ja olisin vihainen niille, jotka eivät kertoneet minulle.
Olen minä sedällenikin kertonut, kun näin puolisonsa jossain ihan muualla ja muissa puuhissa, kun oli sedälleni sanonut olevansa. En olisi pystynyt olemaan sen tiedon kanssa, varsinkaan jos olisi paljastunut, että tiesin. En kertonut muille, saivat pestä likapyykkinsä keskenään. "Täti" sai ns. potkut.
Olen ihan varma, että kyseessä on sama mies, sillä olen saanut häneltä kerran eri asioihin liittyen meiliä samasta meiliosoitteesta.
Mitä jos mä tuhoon kaiken kertomalla? En halua ottaa vastuuta jos nainen jotenkin romahtaa. Enkä halua joutua keskelle. Onneksi nainen ei ole ihan parhaita ystäviä jonka menettäisin, mutta kuitenkin ihan hyvä tyyppi.
Entä jos en kerro ja vuosien päästä liitto päättyy eroon pettämisen takia. Pystynkö silloin kuuntelemaan mahdollista tilitystä hukatuista vuosista? Tai mitä jos liitto jatkuisi vaikka kuolemaan asti ja vaimo on onnellinen kun ei tiedä ja mies ei jää kiinni.
Kettu että on vaikee tilanne!!!
Älä nyt ainakaan tapaa sitä miestä. Voithan kirjoittaa miehelle tuntevasi hänet ja pyytää lopettamaan seuran hakemiset netistä tai käräytät hänet vaimolle.
Veemäinen tilanne kyllä.
Kuulosta ns. kaveriltani ja Face-kirjoittelukin ihan meidän perheeltä. Samoin tuo "oksetuksesi". Voisin kuvitella, että mies laittaisikin jonkin ilmoituksen minulta salaa... Mikään ei enää yllätä näiden vuosien jälkeen kuten hyvin tiedät. Tiedät myös tavoittavasi minut palstalta, onhan tästä ollut puhe. Sitä vain et ole tiennyt, että minä tiedän sinunkin käyneen täällä jo kauan. Jos hän olisikin petollinen minun selkäni takana, se ei tekisi kuitenkaan minusta sen nolompaa. Hänhän siellä mokailisi, jos joku. Minun puolestani voit antaa asian olla, mutta tiedä sekin, etten ole ihan niin yksinkertainen kuin luulet. Joskus vähän huvittaa katsella miten esität ystävyysteatteriasi.
Nyt täytyy sun pettymykseksesi sanoa, että en ole sun kaverisi. Muutin tuossa aloituksessani muutamia asiota tunnistuksen välttämiseksi ja en ole koskaan koskaan puhunut kenenkään kanssa palstasta. Mutta jos teillä on noin, niin hyvää että tulette asian kansa toimeen. Minua tuo miehen toiminta kauhistutti enkä itse katsoisi omalta mieheltäni moista, jos sellainen olisi.
Et tee mitään, etkä myöskään viestittele miehen kanssa enää. Ei ole sinun asiasi puuttua heidän avioliittonsa. Vaimo saattaa hyvinkin tietään miehensä metkut, eikä ole moksiskaan, koska itse halua olla tällä hetkellä syystä tai toisesta"onnellisessa" liitossa, jota hehkuttaa FB:ssä. Parasta, että jokainen hoitaa itse parisuhdeasiansa, koska ei voi koskaan tietää taustoja.
Jos vaimo tietää miehensä "metkut", ei hänellä oo. Varmaan mitään syytä pahastua. Voi sitten kehottaa käyttämään toista meiliosoitetta.
Kyllä sun täytyy kertoa. Muutenhan se mies jatkaa tota vuosikausia vaimon tietämättä!
Tapaa se!