Tunnetteko yli 150 te tienaavaa?
Kommentit (42)
Todella moni tuttu ja sukulainen tienaa yli tuon summan; apteekkareita kaikki. Itsekin olen proviisori, pian apteekkari!
Isäni oli tuolla listalla ja voin kuvitella, että häntä vituttaa tänään. Itse näin duunarina saan paskaa palkkaa.
No onhan siellä, saan itsekin pääomatuloja yli 150 000 euroa vuosittain. Palkkani sen sijaan on ihan keskitasoa. Vihaan tätä aikaa vuodesta verotietojen vuoksi. Menetän joka vuosi pari kaveria siksi etteivät kestä omaa kateuttaan kun mun pääomatulot tulee julki. Aina se on jollekin uusi juttu ja aina joku vetää herneen nenään. Tämä on tylsää koska todellakaan en tuo varakkuuttani julki, pikemminkin päin vastoin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:08"]
Isäni oli tuolla listalla ja voin kuvitella, että häntä vituttaa tänään. Itse näin duunarina saan paskaa palkkaa.
[/quote]turha kadehtia! mikset itse ruvennut yrittäjäksi tai opiskellut ammattiin jossa saat isoa palkkaa! ihan on susta itsestä kiinni paskatulot!
En ole tutkinut listoja tänään, mutta tiedän että on tuttuja. Monesta näistä ihmisestä ei uskoisi että ovat niin varakkaita.
Ärsytti yksi vuosi kun mieheni siskon mies hoksasi että sukulaisiani ja eräs lapsuuden ystäväni on listalla. Kysyi ihan suoraan että miksi en ole mennyt naimisiin tämän lapsuuden ystäväni kanssa kun on niin rikas...
Kyllä löytyy tuttuja. Meidän alalla huikeat erot tekeekö töitä oman toiminimen kautta vai palkollisena. Jopa kymmenkertainen ansiotulo.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:08"]
[/quote]turha kadehtia! mikset itse ruvennut yrittäjäksi tai opiskellut ammattiin jossa saat isoa palkkaa! ihan on susta itsestä kiinni paskatulot!
[/quote]
Itse en osannut lukea tästä mitään kahdehdintaa vaan toteamuksen. Oma paras ystäväni on listalla ja kyllä häntäkin ärsyttää roikkua siellä kaikkien nähtävänä. Ja ei, en ole kateellinen vaikka tienaankin vaan kolmasosan hänen palkastaan.
Eih, eipä ole sellaisia tuttuja, ja näin kun omat tulot ovat alle 9000, niin miten voisikaan...
Monta tuttua lääkäriä , jotka kakkostyönä tienaa yksityisellä tai istuu johtajapalleilla tekemättä varsinaista lääkärintyötä vuosikausiin
Tunnen, ja tiedän että tämä julkilistaus harmittaa häntä. Kyseinen ihminen ei elä mitenkään erikoisesti ja raha ei näy ulospäin kuin ehkä asunnon sijainnin suhteen, mutta kyllä Etelä-Helsingistä saa kämpän huomattavasti pienemmilläkin tuloilla. Tarjouslihaa siihenkin perheeseen ostetaan, käydään välillä pakettimatkalla, ihan tavallinen perhe.
Itse en jaksanut lukea top30:ä kauemmaksi. Tuttuja nimiä kaikki.
On useita. Kavereita, oma mies, appiukko, 2 exää ja ex-appiukko. Muun muassa.
Missä lista? Onko siellä vähän huonommin tienaavienkin tulot?:)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:01"]Missä lista? Onko siellä vähän huonommin tienaavienkin tulot?:)
[/quote]
Meinaan siis että haluisin laskea paljon tienasin t. 19v. Opiskelija
Aika montakin oli listalla. Naapurini mm. tienaa yli tuon. Lisäksi oli pari tuttua, ovat apteekkareita. Ovat kyllä ihan normaaleja ihmisiä ja tosi mukavia. Rahalla ei pröystäillä.