Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten deitti-ilmoitusten turn-on top3

Vierailija
18.09.2021 |

Mikä pistää laittamaan viestiä?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko naisilla useinkin kuvia, mistä pystyy näkemään ne tissit ja pepun kunnolla? Että voi sanoa että ne on hyvät. Ja jos on kunnon instaposeeraus, eikö se ole jo vähän turn off? Ilmeisesti ei. Mulla kyllä on vartalokuva, mutta ei siitä niin tarkkaan näe. Ja yhdessä ehkä näkee vähän tissien kokoa, kun on toppi.

Vierailija
42/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ei isoa koiraa

2. Ei pientä koiraa

3. Ei edes keskikokoista koiraa

Mikään muu ei ole niin suuri turnoff kuin koiranlemu, joten jo se on iso turn-on jos onnistuu löytämään koirattoman naisen.

Ei se lemu mulle edes ole se juttu, mutta oman kokemuksen perusteella koiran omistava sinkkunainen on noin 400% todennäköisemmin persoonallisuushäiriöinen kuin koiraton. Kaksi koiraa, ja puhutaan jo kymmenkertaisesta riskistä.

Toki on varmaan paljon ihan mukavia joilla on koira, mutta tuota venäläistä rulettia en aio enää pelata.

Jep. Paljon vähemmällä selviää kun sulkee kaikki koiralliset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko naisilla useinkin kuvia, mistä pystyy näkemään ne tissit ja pepun kunnolla? Että voi sanoa että ne on hyvät. Ja jos on kunnon instaposeeraus, eikö se ole jo vähän turn off? Ilmeisesti ei. Mulla kyllä on vartalokuva, mutta ei siitä niin tarkkaan näe. Ja yhdessä ehkä näkee vähän tissien kokoa, kun on toppi.

Kyllä miehen silmä on harjaantunut siten, että vaikka näkisi yhden kuvan niin se osaa luoda mielessään siitä 3D-mallinnuksen ja käännellä sitä ympäriinsä ja sanomaan millaiset tissit ja peppu.

Paitsi jos nainen pukeutuu todella selvästi siten että oikeasti peittelee kroppaansa. Silloin tietää, ettei kropassa ole paljoa kehumista.

Vierailija
44/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se vie pitkälle, kun naisella ei ole yhtäkään kuvaa jossa kasvokuvassa on kymmeniä "cute" sanoja piirretty ympäri kasvoja.

Arviolta 80% naisilla on tuollainen kuva. En tiedä mistä se tulee. Onko joku automaattinen kuva jonka joku sovellus luo ja laittaa cute tekstin tiettyihin pisteisiin kasvoissa. Mutta joo tosiaan ette ole kovin uniikkeja lumihiutaleita tuon kuvan kanssa, kun lähes jokaisella naisella on se. Siitä osittain huomaa millainen laumaeläin nainen on.

Muutenkin valtaosa naisten profiileista on kuin suoraan kopio toisen naisen profiilista, harvalla on mitään omaperäisyyttä. On kuin jokainen nainen olisi sama nainen.

Onkohan nää ”naiset” jotain 18-vuotiaita tyttöjä

Vierailija
45/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Kaunis naama, hymy ja upea vartalo.

2. Viehättävä naama ja kiva vartalo.

3. Söpö naama ja ok vartalo.

Noilla ominaisuuksilla ei naisen tarvitse vaivautua Tinderiin eikä muihinkaan deittisovelluksiin.

Ei kaikki ole Tinderissä sen takia ettei muuten seuraa löytäisi. Vai etkö muka ole nähnyt hyvännäköisiä ihmisiä Tinderissä?

Varsinkin hyvännäköiselle Tinder hivelee itsetuntoa kun mätsejä satelee, ja siellä voi nopeammin 'selata' tarjontaa ja arvioida useita kumppaniehdokkaita päivässä, ihan eri tavalla kuin jos odottelee että ne tulevat vastaan töissä, harrastuksissa tai kassajonossa.

Ei Tinder ole mikään epätoivoisten rumilusten viimeinen oljenkorsi.

Vierailija
46/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen silmä on harjaantunut siten, että vaikka näkisi yhden kuvan niin se osaa luoda mielessään siitä 3D-mallinnuksen ja käännellä sitä ympäriinsä ja sanomaan millaiset tissit ja peppu.

Paitsi jos nainen pukeutuu todella selvästi siten että oikeasti peittelee kroppaansa. Silloin tietää, ettei kropassa ole paljoa kehumista.

Itse olen ainakin saanut kehuja alastomasta kropastani, vaikka pukeudunkin peittävästi

Vierailija
47/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manga- ja/tai animeharrastaja. \(^.^)/ -Lauri

Vierailija
48/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo viimeinen ei ihan pidä paikkaansa, ainakaan minulla. Tykkään pitää löysempiäkin vaatteita, vaikka ne peittää muodot. Mutta ei se mua juuri kiinnosta. Vartaloani en kyllä häpeile, olen siihen hyvin tyytyväinen. Toki tinderiin olen laittanut ne parhaat kuvat, enkä niitä verkkari tai huppari kuvia. Vaan juurikin se kesäinen kokovartalo kuva, mistä jotain voi päätellä. Ja toppi päällä toisessa, että vähän näkyy muotojakin. Liikaa en viitsi näyttää, vaikka en vakavaa seuraa etsikään. Ja kyllä noita tykkäyksiä tuntuu tulevan, vaikka nyt en juuri enää käytäkään.

Vierailija
49/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oikeasti hauska teksti

- aktiivisia harrastuksia jotka eivät ole rahalla ostettavia elämyksiä tai luksusta

- normaalipaino ja jonkinlaisesta fyysisestä aktiivisuudesta henkivä kroppa

Vierailija
50/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pitkähköt, terveet, normaalin väriset hiukset.

- Miellyttävät kasvot, sopusuhtainen vartalo.

- Yksi lemmikki max.

- Ei lapsia

- Opiskelee tai töissä

- Perusterve

- Jokin pitkäaikainen harrastus (askartelu, liikunta tmv.)

- Kohtuullinen alkoholinkäyttö, ei tupakoi, ei tatuointeja tai lävityksiä

- Reipas ja positiivinen asenne

Laitan viestiä jos timmi kroppa, joogaa ja seksi-kortti viuhuu ilmassa varmasti. Mut pidempään deittailuun toi pidempi lista.

Vierailija
51/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Hoikka ja muutenkin nätti. Kuvissa näkyy koko kroppa

2) Jokin urheiluharrastus löytyy

3) Käy töissä tai opiskelee

4) Ei ole kasvissyöjä

Vierailija
52/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) naimisissa

2) tyylikäs pukeutuminen

3) 35+

Vika sen takia, että sit todennäköisemmin tietää temput sängyssä, on ehtinyt leipääntyä mieheensä, ja on ehkä varallisuuttakin.

Ei ole mitään kuumempaa kuin kiihkeä hotelliyö kuuman 40v tyylikkään naisen kanssa, joka on maksettu sen aisankannattajamiehen rahoilla.

Vierailija
53/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ei ole suomalainen

2) kaunis

3) naisellinen tyyli

Vierailija
54/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen.

Vierailija
55/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin saanut kehuja alastomasta kropastani, vaikka pukeudunkin peittävästi

No daa. Kun ollaan riisuuduttu niin tyhminkin mies tajuaa kehua sitä kroppaa vaikka olis oikeasti mitä mieltä, jos ei halua että kyntöhommat loppuu siihen.

Kyllä mullekin on aina sanottu että penis olisi todella iso ja monelle suurin mitä on ikinä ollut. En usko että läheskään kaikki puhuivat totta.

Vierailija
56/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) rastat

2) äänestää vihreitä tai vasemmistoa

3) sellainen 'hengellisyys' joka viittaa epäsuorasti kannabiksen ja psykedeelien käyttöön (meditointi, jooga jne)

Joo! Ei kyllä vakavaan parisuhteeseen, mutta seksisuhteeseen kyllä kiitos. Villit kyydit on taattu.

Vierailija
57/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, epävarman oloinen, tykkää minusta

Mulle kelpaa kaikki kenen kanssa saattaisin mätsää

Vierailija
58/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vaaleat hiukset vähintään olkapäille

2. Tuhma, mutta opetettavissa tavoille

3. Tätä ei enää tarvita...

Vierailija
59/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No daa. Kun ollaan riisuuduttu niin tyhminkin mies tajuaa kehua sitä kroppaa vaikka olis oikeasti mitä mieltä, jos ei halua että kyntöhommat loppuu siihen.

Kyllä mullekin on aina sanottu että penis olisi todella iso ja monelle suurin mitä on ikinä ollut. En usko että läheskään kaikki puhuivat totta.

Jaa no ei kaikki oo kehuneet ja kyntöhommat ovat jatkuneet silti :D en myöskään sano penistä isoksi jos se ei sellainen ole

Vierailija
60/94 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, mutta minua tyhmempi

Hyvässä kunnossa, muttei minua paremmassa

On varallisuutta, muttei yhtä paljoa kuin minulla

Nuo on aika hyvät lähtökohdat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi