Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette todella huonoja matikassa

Vierailija
03.11.2014 |

Ammattinne? Olen itsekin, joten mielenkiinnosta kysyn :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnon asiantuntija.

Vierailija
2/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskija :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja

Vierailija
4/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskijaksi aion vielä tulevaisuudessa pyrkiä, eli taloushallinnon tradenomiksi haen opiskelemaan seuraavaksi. Oon toki kesätöissä laskenu palkkoja, laskuttanut ja hoitanut reskontria.

Vierailija
5/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistosuunnittelija/koodari.

Vierailija
6/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi

Vierailija
7/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemianlaborantti->laboratorioanalyytikko->insinööri. Hitaaasti kehittyvä herne :)

Vierailija
8/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Ja todellakin matikka on mulle ihan hepreaa....Siihen varmaan liittyy myös heikko avaruudellinen hahmotuskyky, eksyn todella helposti, en osaa suunnistaa tippaakaan ja esim. Legoilla rakentelu ja palapelit ovat vaikeita hahmottaa ja tehdä.

Vierailija
9/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkääntäjä

Vierailija
10/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:10"]

Lähihoitaja. Ja todellakin matikka on mulle ihan hepreaa....Siihen varmaan liittyy myös heikko avaruudellinen hahmotuskyky, eksyn todella helposti, en osaa suunnistaa tippaakaan ja esim. Legoilla rakentelu ja palapelit ovat vaikeita hahmottaa ja tehdä.

[/quote]

Mulla on hyvä matikkapää, mutta eksyn todella helposti. Kaikenlainen rakentelu ja palapelit on myös helppoja mulle. Eli tuskin nämä on yhteyksissä toisiinsa.

Vierailija
11/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse olen aina ajatellut, etten selviäisi merkonomina niistä lääkelaskuista :D En osaa yhtään laskea päässä... Koulussa pääsin rimaa hipoen kaikki katetuottolaskut läpi. Palkanlaskenta ja muut meni hyvin, koska nehän lasketaan ohjelmilla. Sama juttu suunnistamisen suhteen!

Vierailija
12/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyseppä-hitsaaja& koneistaja

Vierailija
13/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntineuvottelija. Pystyn laskemaan helppoja prosenttilaskuja, mutta siinä kaikki. Kaikkein kamalinta on jos asiakas kysyy vaikka, että minkälainen vaikutus täällä muutoksella on. Jos siihen asiaan liittyy numeroita oon pulassa...

palapelit helppoja, samoin kartat. Numerot saa mut turhautuneeksi...

Vierailija
14/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sulla on hahmotusvaikeus.

http://www.oppimisvaikeus.fi/oppimisvaikeudet/perustietoa/hahmotusvaikeus

Vierailija
15/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
16/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:10"]

[/quote]

Sulla on hahmotusvaikeus.

http://www.oppimisvaikeus.fi/oppimisvaikeudet/perustietoa/hahmotusvaikeus
[/quote] Ehkä, voi ollakin. Mutta mulla on kyllä vahvasti visuaalinen muisti ja oppimstapa, lisäksi olen herkkä ns. toisten ihmisten tunteille, eli luen ihmisten tunnetiloja todella hyvin. Syy-seuraussuhteen ymmärrän myös hyvin. Mutta kyllä on vaikea hahmottaa esim. tilaa ja välimatkoja. Esim. en yhtään osaa sanoa paljonko tästä meiltä on matkaa lähikaupalle jolla olen asioinut vuosia. 10min sinne kävelee....

Vierailija
17/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomi.

Vierailija
18/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huono matikassa, mulla ei oo koordinaatiotaitoo eikä suuntavaistoa, en ymm.rrä rytmistä mitään, en osaa piirtää, askarrella tai käsitöitä :( mikä vikana ?

Vierailija
19/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:36"]

Oon huono matikassa, mulla ei oo koordinaatiotaitoo eikä suuntavaistoa, en ymm.rrä rytmistä mitään, en osaa piirtää, askarrella tai käsitöitä :( mikä vikana ?

[/quote]

Itsekään en osaa piirtää, enkä oikein tehdä käsitöitä. Suuntavaisto todella huono. Joku tuolla ylempänä sanoi, ettei osaa arvioida matkaa lähikauppan. En osaa itsekään arvioida matkojen pituuksia esimerkiksi. Minulle ammatinvalinta ei ikinä ole ollut itsestäänselvää, koska en ole missään erityisen hyvä. :/

Vierailija
20/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siivooja. Olen TODELLA huono matikassa ja kielissä, kun taas luovuus ja tarkkuus kädentaidoissa on loistavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi