Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tähän näkemäsi UNI,

Vierailija
03.11.2014 |

joka on jäänyt mieleesi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin paljon, mutta viime yönä näin unta mun työkaverista, joka on nyt äitiyslomalla (oikeasti).

Hän tuli vauvansa kanssa kylään ja sitä vauvaa sitten ihasteltiin ja juteltiin kaikenlaista, yht´äkkiä hän kääntyi puoleeni, halasin häntä ja kysyin, että meneekö asiat oikeasti hyvin? Myönsi olevansa väsynyt, mutta onnellinen. Toivoin hänen ksysyvän minulta samaa, mutta eihän niin käynyt, eli kuten oikeassa elämässä, olen muiden kuuntelija, mun murheet ovat vain mun, ketään ei kiinnosta mun ja lasteni vointi :(

Oikeassa elämässä en ole yhtään tuon naisen kanssa tekemisissä, joten ihmettelen, miksi näin hänestä unta :O

Vierailija
2/8 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mieleen painuvimmista unista on sellainen, jota olen nähnyt nuorempana useaan otteeseen.

Unessa juoksen ahdistuneena pitkin asfaltoitua tietä ja yht`äkkiä nousen lentoon. Tilanne on onnellinen ja häkellyttävä. Pystyn lentämään korkealle taivaalle ja vähitellen kohti avaruutta. Tunnen olevani vapaa jampystyväni mihin tahansa.

Unen jälkeen olo oli onnellinen ja helpottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä pyysi minua katsomaan yhtä asuntoa. Hän oli kai ajatellut vuokrata sen meille (perheelle) uudeksi asunnoksi ja halusi kuulla mielipiteeni. Asunto oli ihan uudessa talossa, se oli iso ja siinä oli sinivihreät (samanväriset kuin isän oikeasti joskus hankkimat verhot, joita ei käytetty) sisäseinät jostakin modernista keinoaineesta. Asunnossa oli paljon huoneita ja niin kuin sokkeloita, ja yhdessä huoneessa iso ikkuna ulos. Asunto olí uusi, siisti ja viihtyisä, ja uni miellyttävä.

Näin kai jotenkin unta lähitulevaisuudestani. Isä on ollut jo kauan kuolleena.

Vierailija
4/8 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta mummistani pian hänen kuolemansa jälkeen ennen hautajaisia. Olimme unessa mummin kanssa tutussa rannassa, jossa mummi oli nousemassa veneeseen aikomuksenaan lähteä kalastamaan. Mummi yritti lähteä vaivihkaa, mutta ajattelin ettei hän pärjää yksin, enkä halunnut päästää häntä. Nousin veneeseen ja potkaisin sen rannasta kohti, mutta mummi käski minut takaisin ja sanoi, että kyllä hän selviää ja minun kuuluu mennä vielä rantaa, sillä minulla on vielä tehtävää siellä.

Vierailija
5/8 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä mieleen painuvimmista unistani irtauduin ruumiistani ja nousin avaruuteen. Kaikkialla ympärilläni näkyi ihmishahmoja, joista yksi lähestyi minua ja tarttui käteeni. Hänen kehonsa veti minua puoleensa kuin magneetti ja kätemme ikään kuin sulautuivat yhteen. Hahmo oli hyvin pitkä ja hänellä oli poikkeuksellisen pitkät kädet. Hänen piirteensä olivat pehmeät, mutta käsitin hänen olevan miespuolinen. Pidin häntä kädestä ja koko kehoni säteili. Seisoimme rinnatusten ja minulla oli samaan aikaan sanoin kuvaamattoman onnellinen, rakastava ja turvallinen olo. Emme sanoneet miään ja samalla puhuimme kaikesta. Tuntui kuin olisimme olleet yhtä, enkä halunnut irrottautua hahmosta, jota en edes aivan tarkasti kyennet hahmottaaan.

Herääminen tuntui murskaavalta, sillä jouduin eroon tuosta hahmosta. Odotin usein että tuo uni toistuisi, mutta en ole nähnyt sitä enää. Tuosta unesta on nyt lähes parikymmentä vuotta, mutta muistan ja voin tuntea sen edelleen.

Vierailija
6/8 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen enneunia.

Olen nähnyt lapseni jo ennen raskautta unissa, lasteni isän ja suhteen kulun, joka toivomuksistani huolimatta näyttää olevan menevän samoin kuin unessa. Olen nähnyt unia myös tulevista elämäntilanteistani, kodeista, töistä, tapahtumista ym., jotka ovat tulleet samankaltaisina toteen. Joskus olen nähnyt unia, jotka ovat viitanneet tuleviin tapahtumiin ympäristössä, läheisille jne.

En tiedä onko kysymyksessä itseään toteuttava ennuste vai voiko uskoa jonkin kaltaiseen kohtaloon. Rationaalisuuteen taipuvaisena olen pyrkinyt selittämään asiat/ unet edellä manitulla, mutta näin myöhemmin olen alkanut antaa luvan muillekin selityksille.

Vierailija
7/8 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin polkupyörällä kotiseutuni lähellä olevalle hautausmaalle, sieltä oli kivet poistettu ja hauta peitetty kirjekuorilla, yhdessä kuoressa oli kännykkä.

Mielestäni tarkoitti että jotkut tahtovat sovintoa.

Vierailija
8/8 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:28"]

Menin polkupyörällä kotiseutuni lähellä olevalle hautausmaalle, sieltä oli kivet poistettu ja hauta peitetty kirjekuorilla, yhdessä kuoressa oli kännykkä.

Mielestäni tarkoitti että jotkut tahtovat sovintoa.

[/quote]

Erikoinen päätelmä. Miten päädyit tuohon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi