Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako jotkut oikeasti sek siä keskellä kirkasta päivää ja kaikki valot päällä?

Vierailija
18.09.2021 |

Eikö hommailut ole helpompaa pimeässä saati hämärässä ja huomattavasti rentouttavampaa kun ei näe toista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä se on parasta kun molemmat virkeitä. Meillä laitetaan valot jos on pimeää, kyllä se on todella tärkeää että näkee naisen alastoman vartalon. Taitaa olla parisuhde loppusuoralla jollei pysty toista katsomaan naisessa.

Vierailija
2/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivällä se on parasta kun molemmat virkeitä. Meillä laitetaan valot jos on pimeää, kyllä se on todella tärkeää että näkee naisen alastoman vartalon. Taitaa olla parisuhde loppusuoralla jollei pysty toista katsomaan naisessa.

Toista naista?

Vierailija
4/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakastellaan aamulla, päivällä ja milloin sattuu päivän mittaan. Mikäs siinä. Silmät kiinni, auki tai miten vaan. Tunne on tärkein. Juuri ajeltu silkkinen kalu ja pallit, tunne on parhain. Tänään tehty miehen namiksi, toki olen saanut itsekin. Mutta hemmottelu miehelle tänään! Ja hyvähän se on tehdä, kun ihan posliini nyt.

Vierailija
5/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on olemassa silmälaput!

Vierailija
6/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanot päivällä kesken askareiden on parasta

Vierailija
7/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mähän nimenomaan haluan nähdä toisen siinä?

Vierailija
8/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta minä skippaan ne naiset jotka häpeävät itseään. En nauti seksistä sellaisten kanssa.

Vierailija
9/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta minä skippaan ne naiset jotka häpeävät itseään. En nauti seksistä sellaisten kanssa.

Minä skippasin kaikki röyhkeät ja omahyväiset sekä itsekkäät pikkupojat jotka eivät välitä naisesta. Nyt olen onnekseni naimisissa rakkaan mieheni kanssa eikä mieti mitään häpeämisiä pimeässä rakastelusta.

Vierailija
10/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä skippasin kaikki röyhkeät ja omahyväiset sekä itsekkäät pikkupojat jotka eivät välitä naisesta. Nyt olen onnekseni naimisissa rakkaan mieheni kanssa eikä mieti mitään häpeämisiä pimeässä rakastelusta.

Tämä selvä, ja toimintasi on ihan loogista, samoin noiden miesten. Eihän kaikki voikkaan tykätä kaikista ja naisia on erilaisia, osa kamalia ja osa ihania. Mutta en ymmärrä miten tuo liittyi yhtään mihinkään? Avaatko vähän?

Vierailija
11/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi rakastella illalla pimeässä väsyneenä. Aamulla parempaa ja eläkeläisillä on aikaa

Vierailija
12/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä, ja toimintasi on ihan loogista, samoin noiden miesten. Eihän kaikki voikkaan tykätä kaikista ja naisia on erilaisia, osa kamalia ja osa ihania. Mutta en ymmärrä miten tuo liittyi yhtään mihinkään? Avaatko vähän?

Ei kuulostanut kauniilta tuo naisten kierrättäminen ja et osaa näköjään edes arvostaa saati kunnioittaa naisia laisinkaan.

Vierailija
13/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulostanut kauniilta tuo naisten kierrättäminen ja et osaa näköjään edes arvostaa saati kunnioittaa naisia laisinkaan.

Ja siksi sinä kerroit että olet naimisissa? Ihanko tosissasi olet? Naisia on ihan oikeasti erilaisia ja kunnioitus on muuten sellainen juttu joka ansaitaan. Esim sinä et ole mitenkään ansainnut ulosannillasi kunnioitusta, koska syyttelet minua esim naisten kierrätyksestä, missä ei ole mitään väärää. Ajattelitko sinä neropatti että naisella on hyvä olla sellaisessa suhteessa, mihin hänet on kelpuutettu pelkän sukupuolielimen perusteella? En arvosta kaikkia miehiä, enkä kaikkia naisia, koska osa ei vaan ole sellaisia joita voi arvostaa. Sanon nyt vielä kerran että osa naisista on kamalia, eikä naisten sukupuolielin tee naisesta arvostettavaa, ne ovat muut seikat.

Vierailija
14/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sellanen aivotus taas tänään. Mies ei kunnioita naisia jos eka ei kelpaa, vaan hän vaihtaa naista. Tuollaiset jutut on omiaan laskemaan sitä kunnioitusta.

Vierailija
15/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kommenttina: parasta se on valoisassa kun näkee toisen. Minulle ainakin vaimon näkeminen on ainakin puolet nautinnosta.

Kyllä se tietysti pimeässäkin onnistuu mutta erilaista se on. Valossa parempaa.

M50+

Vierailija
16/22 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan. Tosin yleensä puolisolla on peitto päällä ja usein ollaan molemmat siellä peiton alla lämpimässä. Kyllä minulle on tärkeää paitsi tuntea, myös nähdä puolison alaston vartalo ja se mitä tehdään.

Vierailija
17/22 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan, koska teinit nukkuu myöhälle päivään, niin meillä on rauha sekstailla. Vedetään kyllä verhoja kiinni.

Vierailija
18/22 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina valot päällä. Joskus keskellä päivää, milloin mihinkin aikaan. Pimeässä peiton alla on meillä ihan poikkeus.

Vierailija
19/22 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei aamuisin ole valot päällä kun on tota luonnonvaloa. Aamuisin on ihanaa.

Vierailija
20/22 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin rakastellaan jo noin 40 vuoden yhteisellä kokemuksella vaimon kanssa myös päivisin. Viikonloppuina aamuisin jne . Pari kertaa viikossa.

Mitä väliä sillä on onko valoisaa vai pimeää :) Nautinto on tärkeintä ja molemmat saavat sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi