Mikä elokuva tai sarja olisi tällainen?
Olen plarannut suoratoistopalvelujen elokuvalistoja, mutta ei vain löydy mitään. Kaikki on katsottu tai ainakin kaikkea on yritetty katsoa. Tiedän, että piilossa on kaikenlaista, mutta palvelujen hakukoneet eivät oikein toimi. Mikä elokuva tai sarja (mielellään minisarja) olisi tällainen:
- dystooppinen tilanne
- "road movie" eli ihminen tai joukko ihmisiä tien päällä
- zombeja ja muita maallisia mörköjä saa olla, mutta ei mitään yliluonnollista kummittelua
- ei avaruusjuttuja
- ei supersankareita, vaan tavallisempia ihmisiä
- ei romantiikkaa tai muuta nuhjaamista
The Walking Dead, Z Nation, 28 Days Later ja vastaavat ovat mieluisia. Mitä tulee mieleen? :)
Kommentit (23)
Black Summer, Colony, Helix, Man in the High Castle, The Rain, Zoo, American Horror Show: Apocalypse (ja sitä ennen 1. ja 3. kaudet). Kaikki eivät täytä kaikkia kriteerejä.
Mad Max: Fury Road
Kuulostaa täysosumalta noilla spekseillä.
Mikset vaan ala pelaamaan roolipelejä? Saat tehdä just sellaisen road trip zombie maailmanloppu antiromantiikka tarinan kuin haluat.
The Stand
Perustuu Stephen Kingin samannimiseen kirjaan
Netflixin Kingdom. Korealainen historiallinen zombisarja
Snowpiercer (elokuva)
The Terror 1. kausi ainakin
Fortitude
Tämmösiä talven odotteluun sopivia vaihtoehtoja.
Ohhoh, miten paljon löytyi! Useimmat olen nähnyt, mutta joukossa on kyllä tuntemattomiakin, joista en ole edes kuullut mitään. Kiitos kaikille! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
The Girl with All The Gifts
Tätä on kehuttu, ja olen etsinyt, mutta mistä tämän saa nähdäkseen?
Ap
Ei nyt tähän hätään auta, mutta HBO:lla on ensi vuonna tulossa The Last of Us -videopeleihin perustuva sarja. Sarjan käsikirjoittajina pelisarjan luoja Neil Druckmann ja Chernobylin käsikirjoittanut Craig Mazin. Odotukset ovat ainakin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt tähän hätään auta, mutta HBO:lla on ensi vuonna tulossa The Last of Us -videopeleihin perustuva sarja. Sarjan käsikirjoittajina pelisarjan luoja Neil Druckmann ja Chernobylin käsikirjoittanut Craig Mazin. Odotukset ovat ainakin korkealla.
Mahtaa olla melkoista menoa, kun jokaisen jakson tekeminen maksaa kymmenen miljoonaa dollaria. Lukaisin kuvauksen, ja on myönnettävä, että mielenkiintoinen on.
Olen käynyt läpi tässä ketjussa mainittuja elokuvia, mutta aika monta ei löydy Netflixistä, A,azon Primelta tai HBO:lta. Esimerkiksi heti tuo The Road ja The Girl with All the Gifts. Mistä te muut niitä katsotte?
Mahtaako joku tietää, mistä voi katsoa TWD:n kauden 11 jaksoja? Siis muualta kuin Fox-kanavalta. Suoratoistoihin näkyvät tulevan vain täydet kaudet, ja siinäkin on pitkä viive. Katsoin juuri jakson 5 sotkettuna, eikä miellyttänyt silmää yhtään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Girl with All The Gifts
Tätä on kehuttu, ja olen etsinyt, mutta mistä tämän saa nähdäkseen?
Ap
Ai sitä ei ole Suomen Netflix-tarjonnassa?? Höh. Mulla on vpn niin katson jenkkien valikoimaa.
Vahva suositus. Tosi hyvä elokuva. Katso heti kun tulee tarjolle, kyllähän se nyt joskus tulee ihan varmasti.
Ps. Kiitti ketjusta, sain uutta katsottavaa minäkin :)
Children of Men, World War Z, Light of My Life.
Vierailija kirjoitti:
WWZ on katsottu ja tuota viimeistä ei löydy, mutta trailerin perusteella Children of Men on tämän illan ohjelmassa. Viimeistään takkutukkainen Michael Caine vakuutti. Tämä vaikuttaa "tavallista erilaisemmalta" maailmanlopun meiningiltä, ei silti, ettei tavanomainenkin maistuisi. Kiitos. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WWZ on katsottu ja tuota viimeistä ei löydy, mutta trailerin perusteella Children of Men on tämän illan ohjelmassa. Viimeistään takkutukkainen Michael Caine vakuutti. Tämä vaikuttaa "tavallista erilaisemmalta" maailmanlopun meiningiltä, ei silti, ettei tavanomainenkin maistuisi. Kiitos. :)
Ap
Olipa vaikuttava elokuva! Kelmeissä eurooppalaisissa auringonnousuissa on oma taikansa. Ilman mainintaasi en ehkä olisi saanut tätä ollenkaan nähdäkseni. Kiitos vielä. Lyhyt, mutta hieno ketju, josta näemmä löytyy aarteita.
Ap
Mites Tie eli The Road, siinä on Viggo Mortensen.