Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mätsillä ei tunne löytyvän millään aikaa treffeille, missä vika?

Vierailija
18.09.2021 |

Kerran jo perui, nyt ehdottaa uutta kahden viikon päähän?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut jonkun nolifen, joka olisi ehtinyt nähdä jo samana iltana.

Vierailija
2/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti kiinnostusta niin aikaa kyllä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä katsoisin vielä siihen 2 vkon päähän mutta jos nekin feidaa niin sitten ei.

Vierailija
4/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla. Uutta matoa koukkuun vaan.

Vierailija
5/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat oikeasti kiireisiä + ne harvat hetket kun ovat vapaalla niin eivät jaksa hypätä treffeillä. Minä ainakin ymmärrän. Mutta joo jos peruu ne kahden viikon päähän ehdotetut treffitkin niin sitten ei miestä varmaan kiinnosta edes tavata.

Vierailija
6/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on haaviston linjoilla, lupaa että olisi patukkaa tarjolla niin vartissa saapuu.

Vierailija
7/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä anna toista mahdolisuutta, jollei ole todella uskottava ja seuraava tapaaminen sovittuna mahdollisimman pian. Sanoisin, että hänellä on muita deittejä tai vaan ei ole kiinnostunut ja unohtaa seuraavan kerran.

Vierailija
8/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet hänelle varavaihtoehto silloin kun hänellä ei ole muuta seuraa tai parempaa tekemistä. Eli tavallaan tylsien hetkien varapano tai mitä nyt kuvitteleekaan

Vierailija
9/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan ok ja ymmärrettävää jos treffit menee esim 2 viikon päähän, MUTTA oman kokemuksen perusteella tuollaiset kauemmaksi sovittavat treffit perutaan hyvin usein naisten toimesta ja usein syynä on ollut se että on jo tavattu joku toinen mies johon halutaan keskittyä. Eli olen ollut se kakkosvaihtoehto tai sitten nainen haluaa vain lykätä treffejä mahdollisimman pitkään ja peruu sitten lopulta kun alkaa vasta edellispäivänä miettimään että jaksaako/haluaako oikeasti tavata.

Vierailija
10/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä pitää ne voimassa, mutta älä pidä aktiivisesti häneen yhteyttä ennen treffejä. Voit huoletta tapailla muitakin.

Vierailija
11/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat oikeasti kiireisiä + ne harvat hetket kun ovat vapaalla niin eivät jaksa hypätä treffeillä. Minä ainakin ymmärrän. Mutta joo jos peruu ne kahden viikon päähän ehdotetut treffitkin niin sitten ei miestä varmaan kiinnosta edes tavata.

Miksi sitten olla Tinderissä, tms. palvelussa, jos ei kerta "jaksa hypätä treffeillä"? Ja vielä sopia treffejä, jos ei ole aikomusta niille mennä? Luuleeko tämä henkilö, että jotenkin kirjoittelusta hypätään suoraan parisuhteeseen ilman treffivaiheita? Kummaa meininkiä.

"Hei, me ollaan tässä kirjoiteltu nyt 2kk, et voisitko sä Miia tuoda sun kamat tänne mun luokse, kun vaikutat kivalta ja lupaavalta puolisolta. Kiitti, kiva, nähdään kohta :) "

Vierailija
12/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ehtii ylipäätään seurustella kenenkään kanssa, jos on noin kiire? Miksi etsiä kumppania, kun se ei mahdu elämään?

Tai sitten sillä on niitä kumppaneita tai potentiaalisia sellaisia jo riittämiin.

Vierailija
13/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensin katsastaa ja koeajaa neiti A, B ja C

Vierailija
14/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu?

Vierailija
15/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten Tinderöidä ylipäätään, jos ei ole aikaa ketään tavata? Ihmeen ylimielistä yrittää pitää ihmisiä varattuna treffeille, jos ehkä ehtii itse edes paikalle.

Vierailija
16/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti kiinnostusta niin aikaa kyllä löytyy.

Olen samaa mieltä. Tosin joskus voi olla oikea syy, miksi onnistuu vasta kahden viikon päästä - oletan, että tällöin henkilö kertoo sen syynsä. Ihmisillä voi toki olla perhesyitä, työasioita, yms joiden vuoksi on juuri silloin hektistä, mutta pääsääntöisesti se kyllä on niin, että jos on kiinnostusta tavata, niin aikaa järjestetään.

Vierailija
17/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se ehtii ylipäätään seurustella kenenkään kanssa, jos on noin kiire? Miksi etsiä kumppania, kun se ei mahdu elämään?

Tai sitten sillä on niitä kumppaneita tai potentiaalisia sellaisia jo riittämiin.

Olen itse deittaillut niin, että itselläni oli lapsia, ja onhan lapsiperhearjessakin kaikenlaista - vanhempainiltoj,a lasten synttäreitä, harrastuksiin kuskaamisia, ja lisäksi omia työjuttuja. Eivät nämä ole seurustelua silti estäneet. Ei kaikkien elämä ole sellaista, että töitä on 8-16 ja sen jälkeen katsotaan telkkaria.

Vierailija
18/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin olla. Uutta matoa koukkuun vaan.

Unohda koko tyyppi.Pitää sinua hätä varana! Hänellä on nyt parempaa seuraa kuin sinä.

Vierailija
19/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin kerran yhden miehen kanssa Tinderissä ja elettiin kesäkuun alkua. Meillä molemmilla luki profiilissa, että etsimme ns. loppuelämän puolisoa. Ehdotin treffejä noin 1-2 viikon viestittelyn jälkeen ja mies vastasi, että töissä on niin kiirettä, ettei hän ehdi, mutta treffejä voisi katsoa sitten joskus syksyllä. En voi kuin ihmetellä, että mitä hän teki Tinderissä, kun hänellä ei kerran ollut aikaa tapaamiselle. En jäänyt odottelemaan syksyä.

Vierailija
20/22 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni on oikeasti kiire. MUTTA jos olisin tosissani kiinnostunut jostain henkilöstä niin aikaa järjestyisi kyllä. Siitä saisi sellaista energiaa.

Jos tyyppi on ”ihan kiva”/”ehkä” niin treffeille lähtö tuntuu kiireisessä arjessa tosi vastenmieliseltä ja energiaa vievältä.

Sellaisia ”ihan kivoja” roikottaa sen takia, että saa siitä pientä egon pönkitystä kun joku on kiinnostunut. Valitettavasti! Toinen syy on että odottaa/toivoo itsellä heräävän kiinnostuksen, eikä se ikinä tapahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme