Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies (27) vain pelaa iltaisin!

Vierailija
18.09.2021 |

Viikonloppuna olisi kiva käydä yhdessä kävelyllä, laittaa kynttilät palamaan ja saunoa yhdessä. Syödä hyvin ja katsella tvtä. Seksiä lopuksi, kenties ja yhdessä nukkumaan. Jokunen oma aika siinä molemmilla myös omien juttujen parissa. Mies kuitenkin viettää aikaa koko ajan koneella kavereiden kanssa pelaten. Pahoittelee tätä ja sanoo aina että pian tehdään jotain yhdessä. Onko miehelläni peli-ongelma vai mikä?
Nämä kaverinsa ovat myös suhteissa, mutta sama meno.
En halua valittaa hänelle ja annan kyllä mielestäni tarpeeksi hänelle tilaa tehdä omiaan ja pelata, mutta varsinkin yhteisinä vapaina olisi kiva tehdä muutakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että näitä pleikkamiehiä on joka toisella. Ystävänikin mies pelaa jatkuvasti. Ei siitä jaksa edes aina sanoa kun menee hermo jo valmiiksi. Yleensä ystäväni vaan sitten keskittyy itseensä ja jossain vaiheessa mies tulee hakemaan huomiota itse.

Vierailija
2/4 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikkis teki kans noin muttei pahoitellut eikä koskaan sanonut mulle mitään, ennen kuin sanoin että haluan erota. "En mä haluu erota." 🙄 

Koskaan ei halunnut paritellakaan. Sain sen kuitenkin jotenkin pois täältä, vaikkei mitään kontaktia siihen saanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kuule onnellisia niistä pleikkamiehistä. Olisiko se parempi jos jätkä tulee illalla kotiin oltuaan baarissa kaveriporukan kanssa ja tuoksuen toisen naisen hajuvedeltä? Sitä päätyy kaikenlaista tekemään kaveriporukan yllyttämänä. Pleikan ääressä se sentään pysyy turvassa baarien puumilta.

Vierailija
4/4 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa? Mitä tuollaisella miehellä tekee, ei mitään.