Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, käyttättekö retinolia ja onko hyvä?

Vierailija
18.09.2021 |

Mulla nyt käytössä kuukauden retinoliseerumia mutta se kuivattaa kovasti kasvoja! En ole vielä vakuuttunut, kannattaako käyttää jatkossakin? Ikää plus 45.

Niin ja laitan tuon kosteusvoiteen alle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vahvuinen retinolisi on?

Itse Olen käyttänyt ordinaryn retinoliemulsiota 2% kauan ja herkälle iholleni ihan hyvä.

Vierailija
2/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vahvuinen retinolisi on?

Itse Olen käyttänyt ordinaryn retinoliemulsiota 2% kauan ja herkälle iholleni ihan hyvä.

Tuossa ei taida lukea ja olen hukannut sen selosteen. Kuinka se vaikuttaa sinun ihoosi? Minulla tekee hieman punertavaksi ja kuivan tuntuiseksi vaikka luulisi että iho on jo tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoliin tottuminen vie jopa vuoden. Se aika pitää vain jaksaa, jos haluaa nähdä tuloksia. Yleensähän sitä käytetään öisin, mitä voiteita käytät päivällä?

Vierailija
4/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaluronihappo kostealle iholle alle, retinol kuivalle sen päälle, sitten voide. Hyaluronihappo vähentää retinolin kuivaavaa vaikutusta. 3kk säännöllisen käytön jälkeen voi alkaa odottaa tulosta.

Vierailija
5/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut käyttämään noin kuukausi sitten. En osaa vielä arvioida tuloksia, mutta ainakin tuntuu että ihosta on tullut kimmoisampi ja hehkuvampi. Kuivuutta en ole kokenut.

Olen kuullut, että retinolin käyttö pitäisi aloittaa pikkuhiljaa pienillä määrillä. Voisiko se vaikuttaa kuivuiteesi?

Vierailija
6/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen tuote?

Vierailija
7/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, _AINA_ aurinkosuojavoide kasvoille aamulla (ja mielellään pitäisi lisätäkin päivän mittaa mutta kukapa niin tekee…) kun käyttää retinolia. Meikkivoide jossa spf ei sitten riitä vaan on oltava aurinkosuojavoide. Retinoli lisää aurinkoherkkyyttä.

Vierailija
8/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyaluronihappo kostealle iholle alle, retinol kuivalle sen päälle, sitten voide. Hyaluronihappo vähentää retinolin kuivaavaa vaikutusta. 3kk säännöllisen käytön jälkeen voi alkaa odottaa tulosta.

AP tässä, käytän retinoliseerumia 3-4 tippaa hyaluronia sisältävän anti-age-voiteen alla. Kyllä ajattelin jatkaa vielä ainakin tuon purkillisen ja katsoa. Luin että kuivuus ja punertelu voivat kuulua alkuoireisiin.

Vierailija
9/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa seerumin myös voiteen päälle jolloin voide ikään kuin puskuroi retinolia, ihoärsytys vähenee. Niasiiniamidia ja/tai keramideja sisältävät voiteet on hyviä tähän tarkoitukseen.