Nolottaa vieläkin mitä aamulla tapahtui.
Meidän taloyhtiössä laitettiin jokaiseen asuntoon tuo digisovitin ja uusittiin tuo antennilaatikko.
Mä unohdin tuon ihan tyystin tykkänään ja heräsin klo 10 siihen, kun ovikello soi (nukun muksun kanssa yleensäkkin tuohon 9-10) ja menin unenpöpperössä avaamaan oven. Mulla oli pelkästään alkkarit jalassa ja tissiliivit päällä. Ihan kivasti se nuori mies katsoi ensin mun isoa vatsaa ja alkoi sitten helottaa punaisena. Kyllä mäkin siinä leikin paloautoa, ei siinä mitään, mutta tuo mies oli ihan sen näköinen kuin ei olisi koskaan nähnyt viimeisillään raskaana olevaa naista. Tai sitten hän pelkäsi, että joutuu raukka kätilöksi.
Ja eikös meidän taapero sitten herännyt ja päätti sitten hieman nakuilla (oli ottanut vaipan pois, kun kävi aamupissalla) ja tuli sitten peppu paljaana sen miehen eteen tölläämään ja sanoi tomeralla äänellä, että meidän äitin masussa on vauva.
Kommentit (4)
Eikös sillon aika luonnollinen reaktio ole vastapuolen hämmennys ja oma hävetys?
Supistusten takia nimittäin. En muuten käytä kylpytakkia tms. Mutta tottahan toki laitoin miehen jätti-ison T-paidan päälle, kun tuo mies tuli sisälle. Ja olin siis unohtanut ihan tyystin, että tuo oli tulossa tänään, vaikka siitä oli tullut lappukin jo kuukausi sitten.
saa vähä nolottaakki!Mulle ei kyllä tulis mieleenkään mennä alusvaatteisillaan ovea avaamaan, ei sitte ikipäivänä!
Mutta toisaalta, mitäs se sille miehelle kuuluu missä vaatteissa kotonasi olet ja lapsen peppusillaan juoksentelu on luonnollista (kotona). Mutta saattoihan se ajatella että olet vähän outo tai muuten vaan naturistihenkinen...