Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette MIESlapsenhoitajasta tai pph:sta?

Vierailija
11.08.2008 |

Hieno homma, koska lapset tarvitsevat miehiäkin roolimalleina ja kasvattajina.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisittekö lapsenne miespuoliselle pph:lle, jonka vaimo olisi "kodin ulkopuolisessa" työssä?

Vierailija
2/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilille ihannehomma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa lapset siinä missä nainenkin.. ja joissain tapauksissa paremminkin (maalaisjärjellä)

Vierailija
4/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä epäilytä yhtään.. voi olla ihan hyvä juttu, aiemmat hoitajat ovat olleet tähän asti naisia.

Jos mies pph:na voisin ehkä oudoksua hieman.. mutta tuskin sen takia vaihtasin lapseni hoitopaikkaa.

Ehkä parempi kuin jotkut juoruilevat, eläkeikää hipovat hitler nais pph:t

Vierailija
5/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minä se pph olenkin. Mutta hänelläpä ei ole siinä sivussa sitten ruoanlaittoa, siivousta jne. Itselläni aika liikenee pienten perushoitoon, ruoanlaittoon, siivoukseen. Toki annan lapsille mahdollisuuksia luovaan toimintaan ja välineet vapaaseen leikkiin :) Mieheni siis leikkitaidoiltaan sopisi hyvin lastenhoitajaksi tai pph:ksi mutta muussa ei sitten pärjäisi. Ei osaisi organisoida päiviä kuten minä...

Vierailija
6/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Ehkä parempi kuin jotkut juoruilevat, eläkeikää hipovat hitler nais pph:t

[/quote]

Vierailija
7/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut asiaa, mutta meillä mä palasin tänään töihin ja mies jäi kotiin. Ihan minusta miehet hoitaa siinä missä naisetkin. Meillä kyllä minä olen se hupsumpi ja leikkisämpi.

Vierailija
8/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jäi pari kuukautta sitten työttömäksi ja oman alan töitä on vaikea löytää tällä hetkellä. Ja hän heitti pari viikkoa sitten puolileikillään, että hänestähän voisi tulla pph, kun hän kerta hoitaa lasta tällä hetkellä kotona ja ihan hyvin tuon 2 veen seuraksi voisi tulla pari muutakin lasta.

Tykkää siis lapsista ja välillä tuntuu, että mies se meillä siivoaa enempi kuin minä.

Vierailija
9/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on kuitenkin, että tuo pedofiilijuttu vähän arveluttaa, mutta se on kyllä tosi väärin, sillä varmasti monesta miehestä tulisi hyvä hoitaja, ja sitten tällaiset epäilykset painavat syyttömiäkin.

Vierailija
10/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttölapsia ei pitäisi vaihtaa tms.

Vierailija
11/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttölapsia ei pitäisi vaihtaa tms.

Meidän päiväkodissa on yksi mieshoitaja ja voin kyllä sanoa, että kyllä se vaihtaa tyttöjen vaipat siinä missä poikien! Ja meidän päiväkodin pienten puolella on pelkästään 2 vaippapeppu poikaa, loput ovat tyttöjä!

Vierailija
12/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää taas. Miksi sitten naishoitajat saa vaihtaa poikien vaippoja, sanopa se?

Vierailija
13/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanotte?

Vierailija
14/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään ongelmaa. Ja tietenkin vaihtaa vaippoja ja pesee peppuja niin kuin muutkin.

Vierailija
15/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos äijällä olisi hyvä maine ja kokemusta niin kyllä se voisi toimia. Sinänsä mua ei haittaisi että miespuolinen pph näkisi meidän tytön pimpin, sen enempää kuin että naispuolinen pph näkee meidän pojan pippelin.

Vierailija
16/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten, jos lapsen päiväkodissa on mies hoitaja? Vaaditteko saada lapsellenne uuden hoitopaikan vai pyydättekö, ettei se mies vaihtaisi lapsenne vaippoja/pyyhkisi lapsen kakkapeppua?

Vierailija
17/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimeihin paikkoihin nekin koskee.

Vierailija
18/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miespuoliseen pph:aan. Mutta ihan varmasti en jättäisi sen takia viemättä lapsia hoitoon jos hoitaja olis mies. Koominen ajatuskin.

Melkeinpä luulen että miespph olis keskimääräistä naispuolista kollegaansa motivoituneempi, ihan jo sen takia että on ryhtynyt ko. hommaan vaikka onkin mies. :)

Vierailija
19/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa saada kontakti lapsiin, ja toisin kuin päiväkodissa niin kukaan ei tiedä mitä se siellä lasten kanssa päivät puuhastelee. Lasteni päiväkodeissa on mieshoitajia, ihan mukavia tyyppejä ei siinä mitään.

Entäs sitten, jos lapsen päiväkodissa on mies hoitaja? Vaaditteko saada lapsellenne uuden hoitopaikan vai pyydättekö, ettei se mies vaihtaisi lapsenne vaippoja/pyyhkisi lapsen kakkapeppua?

Vierailija
20/20 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos äijällä olisi hyvä maine ja kokemusta niin kyllä se voisi toimia. Sinänsä mua ei haittaisi että miespuolinen pph näkisi meidän tytön pimpin, sen enempää kuin että naispuolinen pph näkee meidän pojan pippelin.

ja kaikkien luottamuksen ansaitseva onkin sitten se pedo.

Pedofiili kun joutuvat tekemään itselleen erityissuojauksen tästä luotettavuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän