Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä, jotka eivät pidä fitness-vartalosta?

Vierailija
02.11.2014 |

Minulla on 6 vuotta sitten ollut todella timmi vartalo, juoksin ja jumppasin lähes päivittäin. Painoin 53kg ja vatsalihakset paistoivat. Sain todella paljon positiivista huomiota miehiltä silloin, erotuin silloin vielä massasta.

Sitten tuli kuvioon vakityö, lapset ja kiireinen perhe-elämä. Suhde omaan kroppaan muuttui, siitä tuli lähinnä väline, ei itsetarkoitus. Olen paljon onnellisempi nykyään kuin himotreeniaikoina, vaikka toisinaan muistelen miltä tuntui silitellä omaa sikspäkkiä aamulla herätessä. Alunperin oli tarkoitus palata vanhaan elämäntyyliin vauvavuoden jälkeen, mutta olen tullut toisiin ajatuksiin. Aikaakin taas olisi, mutta käytän sen mieluummin muiden harrastusten parissa. Liikun kyllä edelleen mutta leppoisasti, syön tavallista terveellistä ruokaa. Painan 7kg enemmän mutta olen paljon tyytyväisempi vartalooni ja elämääni näin, kun en jatkuvasti ole tuijottamassa ja arvioimassa sitä sentti sentiltä. Kuitenkin haluan olla hyvännäköinen oman ja muiden miesten silmissä myös, mutta joskus mietin kaupungilla liikkuessa ja bongaillessa näitä nykyisiä nuoria fitnessnaisia, että onko se ulkonäöllä miehen ihastuttaminen enää ollenkaan mahdollista treenaamattomalla vartalolla? Näkeekö miehet nykyään niin paljon treenattuja naisia, että tavallinen ei sytytä enää yhtään, vaikka kasvot olisivatkin kauniit ja vaatetus tyylikästä ja naisellista?

Onko treenaamaton nainen ensivaikutelmaltaan automaattisesti nainen, joka "ei saa itseään niskasta kiinni" vai voitko jopa ajatella että tuossa nainen, jolla elämässä muutakin mielenkiintoista kuin perseen kehittäminen?

- entinen fitgirl

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo fitness-elämäntapa kurinalaisuuksineen ja kieltäytymisineen on jotakin aivan kaameaa. Minä haluan ainakin naisen, joka osaa nauttia elämästä, ja jolla on muutakin tekemistä kuin kyykätä salilla. Lihakset naisella ovat miesmäinen piirre.

Vierailija
2/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen on parempi. Noin lähtökohtaisesti.

m33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin ennen lasta 52kg, nyt 62kg ja yhtä paljon tulee miehiltä positiivista huomiota. Kyllä se tyytyväisyys itseensä tuntuu olevan mikä miehet saa katsomaan toisenkin kerran.

Vierailija
4/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:53"]Minusta tässä fitnesstouhussa on kyse enemmänkin naisten omasta 'kisailusta' kuin miesten mieltymyksistä.  Olen se, joka avasin tämän ketjun aikanaan: http://www.vauva.fi/keskustelu/4298545/ketju/kiihottava_nainen_tuossa_oikealla ja koska näytän siltä, että muka itsekin saattaisin viettää aikaa salilla, voitte arvata fitnessnaisten nimenomaan kuvittelevan, että minä jos kuka olisin heistä kovinkin kiinnostunut. Mutta kun ei. En sitten lainkaan. Eikä minulla ole motiivia sanoa tätä, koska en saisi "timmiä naista". Sitten taas ne naiset, joista minä pidän, tuntuvat suorastaan välttelevän minua :D    siksi olen ajatellut pienentää itseäni entisestään..   [/quote] Mikä siinä pullasorsassa sitten on parempaa kuin itsestän huolta pitävässä naisessa? taifat olla itsekin pullasorsa

[/quote]

Haha, en minä osaa selittää. Ehkä hedelmällisen näköinen nainen vaan vetoaa minuun enemmän. 

En ole varsinaisesti pullasorsa. Todiste löytyy tuosta yllä linkittämästäni ketjusta. Ja ihan tavallista on tämäkin, että "timmit naiset" reagoivat aggressiivisesti kun uskallan sanoa, etten pidä heidän vartalotyypistään. 
[/quote]

No kyllä minäkin hermostuisin, jos joku urpo tulisi haukkumaan vartaloani. En minäkään sano kenellekkään lihavalle, että en pidä heidän vartalotyypistään. Käytöstavat olisi hyvä osata!
[/quote]
Sama täällä, olen aina ollut hoikka, ja sain usein kuulla siitä. Ihmiset luulevat, että läskiksi ei saa kommentoida mutta kukkakepiksi tmv kyllä. Nykyään treenaan ja saan vain hyvää palautetta, kun en ole "kukkakeppi", vaan muodokkaampi nainen. Ylipäätään nuo palautteet niiden antamisen vuoksi ärsyttää, ei se ole minusta kohteliasta kommentoida jos ei olla vielä tutustuttu.

Vierailija
5/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoimmillaan fitness tarkoittaa sitä, ettei ole tissejä eikä persettä, siis pojan vartalo.

Vierailija
6/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 02:11"]Minulle tulee lähinnä fitnesnaisista mieleen, että kun vetää housut alas niin sieltä paljastuu kulli...

Mieluummin panen vaikka ihan rehellisesti miehen kanssa kuin sellaisen Tiina Jylhän näköisen fitnesspimun!

T. Mies
[/quote]
Hyvä, et sä fitnesspimuilta tuu saamaankaan.

Vierailija
7/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä omaa silmäänikin viehättää aidosti naisellinen vartalo kuin fitness-anorektikkojen nuoren pojan vartalo.

Kai se jotakin piilohomoutta on jos mies sellaisesta tykkää.

Vierailija
8/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa vain fitness-naiset mutta ei oikeastaan ulkonäön vaan elämäntavan takia. Kun en itsekään juo ja menen puntille melkein joka päivä. Tyttöystävillä ei ole koskaan ollut ylimääräistä mutta ei se mikään estekään ole. Yleensä vain niillä naisilla on tiukat vatsat ja pakarat mitkä meikäläisen kanssa yhtä usein käyvät puntilla

Vierailija
9/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en tykkää lihaksikkaista tai liian trimmatuista naisista. Pieni pehmeys muodoissa on ainoastaan plussaa. Muutenkin naiset stressaavat ulkonäöstä liikaa. Terve itseluottamus, peruspositiivisuus ja kyky empatiaan ovat paljon arvokkaampia ja naisellisempia ominaisuuksia.

Vierailija
10/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina haukutaan? Pulskat av mammat yläpeukuttaa miehiä, jotka kirjoittavat fitnessnaisen olevan pahin mahdollinen. Alapeukutus niille, jotka taas vastaavat pitävänsä fitnessvartalosta.
Mulla on ainakin hyvä olo kun näytän vihdoin terveeltä ja treenaan säännöllisesti, olen kaukana Tiina Jylhästä enkä sitä tavoittelekkaan. Alapeukuttakaa vaan, mutta oon kyllä pirun tyytyväinen tähän hiottuun kroppaan! :)

Vierailija
11/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:45"]Juu, kyllä omaa silmäänikin viehättää aidosti naisellinen vartalo kuin fitness-anorektikkojen nuoren pojan vartalo.

Kai se jotakin piilohomoutta on jos mies sellaisesta tykkää.
[/quote]

Aika surullista jos naiseus on rasvamakkaroista kiinni. Tosin ymmärrän kyllä, jos oma vartalo ahdistaa niin helpotusta tuo varmasti se itsensä nostaminen ainoaksi oikeaksi "naiseksi"

Vierailija
12/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinun siis saada miehiltä huomiota noin yleisesti? Eikö oma mies riitä? Miehiä ja makuja on joka lähtöön, mutta ajatus, että pitää saada paljon huomiota, on jotenkin ihan vieras minulle. Kyllä, olen pulska ja mitä vielä, ja mieheni pitää samanlaisista, katselee samankokoisia yleisillä paikoilla, jos vastaan tulee:) En ole mustasukkainen, päinvastoin. En vain keksi, miksi haluaisin, että miehet katselisivat perääni.

Vierailija
13/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:35"]

Minulla on 6 vuotta sitten ollut todella timmi vartalo, juoksin ja jumppasin lähes päivittäin. Painoin 53kg ja vatsalihakset paistoivat. Sain todella paljon positiivista huomiota miehiltä silloin, erotuin silloin vielä massasta. Sitten tuli kuvioon vakityö, lapset ja kiireinen perhe-elämä. Suhde omaan kroppaan muuttui, siitä tuli lähinnä väline, ei itsetarkoitus. Olen paljon onnellisempi nykyään kuin himotreeniaikoina, vaikka toisinaan muistelen miltä tuntui silitellä omaa sikspäkkiä aamulla herätessä. Alunperin oli tarkoitus palata vanhaan elämäntyyliin vauvavuoden jälkeen, mutta olen tullut toisiin ajatuksiin. Aikaakin taas olisi, mutta käytän sen mieluummin muiden harrastusten parissa. Liikun kyllä edelleen mutta leppoisasti, syön tavallista terveellistä ruokaa. Painan 7kg enemmän mutta olen paljon tyytyväisempi vartalooni ja elämääni näin, kun en jatkuvasti ole tuijottamassa ja arvioimassa sitä sentti sentiltä. Kuitenkin haluan olla hyvännäköinen oman ja muiden miesten silmissä myös, mutta joskus mietin kaupungilla liikkuessa ja bongaillessa näitä nykyisiä nuoria fitnessnaisia, että onko se ulkonäöllä miehen ihastuttaminen enää ollenkaan mahdollista treenaamattomalla vartalolla? Näkeekö miehet nykyään niin paljon treenattuja naisia, että tavallinen ei sytytä enää yhtään, vaikka kasvot olisivatkin kauniit ja vaatetus tyylikästä ja naisellista? Onko treenaamaton nainen ensivaikutelmaltaan automaattisesti nainen, joka "ei saa itseään niskasta kiinni" vai voitko jopa ajatella että tuossa nainen, jolla elämässä muutakin mielenkiintoista kuin perseen kehittäminen? - entinen fitgirl

[/quote]

kuvailemasi normaali, tyylikäs olemus on varmasti oikein hyvä... kruunattuna hymyllä ja onnellisuudella.  

Vierailija
14/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitness muijat voi olla kiinnostavia mutta se kaikki mitä siihen vaaditaan voisi olla aika rasittavaa parisuhteessa 

t. m45  

Vierailija
15/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:54"]Miehenä en tykkää lihaksikkaista tai liian trimmatuista naisista. Pieni pehmeys muodoissa on ainoastaan plussaa. Muutenkin naiset stressaavat ulkonäöstä liikaa. Terve itseluottamus, peruspositiivisuus ja kyky empatiaan ovat paljon arvokkaampia ja naisellisempia ominaisuuksia.
[/quote]
Ja 65 jatkaa, heti samaan aikaan tuli tällainen kommentti. Ennen treenausta arvostelin itseäni enkä hymyillyt useinkaan; itsetunto alhaalla enkä uskaltanut pukeutua niin rohkeasti kuin nyt. Ei fitness muijat ole stressaavia eikä heiltä puutu EMPATIAA(??)
Mitä ihmettä taas..

Vierailija
16/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:44"]

Huonoimmillaan fitness tarkoittaa sitä, ettei ole tissejä eikä persettä, siis pojan vartalo.

[/quote]

Useimmiten nimenomaan on paljon pyöreämpi ja isompi pylly kuin treenaamattomilla. Kaukana pojan vartalosta! Pyöreät naiset ovat tasapaksuja, rinnat ehkä ainoa kurvi kropassa. Timmeillä litteä maha ja pyöreä pylly luo hienoja muotoja.

Vierailija
17/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka on hyvä mutta lihaksikkuus vaatii liikaa normaaleista nautinnoista kieltäytymistä.

Vierailija
18/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä fitnesstouhussa on kyse enemmänkin naisten omasta 'kisailusta' kuin miesten mieltymyksistä. 

Olen se, joka avasin tämän ketjun aikanaan:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4298545/ketju/kiihottava_nainen_tuossa_oikealla

ja koska näytän siltä, että muka itsekin saattaisin viettää aikaa salilla, voitte arvata fitnessnaisten nimenomaan kuvittelevan, että minä jos kuka olisin heistä kovinkin kiinnostunut. Mutta kun ei. En sitten lainkaan. Eikä minulla ole motiivia sanoa tätä, koska en saisi "timmiä naista". Sitten taas ne naiset, joista minä pidän, tuntuvat suorastaan välttelevän minua :D    siksi olen ajatellut pienentää itseäni entisestään..

Vierailija
19/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:49"]Pitääkö sinun siis saada miehiltä huomiota noin yleisesti? Eikö oma mies riitä? Miehiä ja makuja on joka lähtöön, mutta ajatus, että pitää saada paljon huomiota, on jotenkin ihan vieras minulle. Kyllä, olen pulska ja mitä vielä, ja mieheni pitää samanlaisista, katselee samankokoisia yleisillä paikoilla, jos vastaan tulee:) En ole mustasukkainen, päinvastoin. En vain keksi, miksi haluaisin, että miehet katselisivat perääni.
[/quote]

Nämä olivat sellaisia ajatuksia vain, että mitähän miesten päässä liikkuu. Minulla ei ole tarvetta ylimääröiselle huomiolle, en liiku baareissa tai tule mihinkään iskettäväksi. Ajatuksen tasolla olen jossitellut, mikäli olisinkin nyt sinkkunainen tässä nykyisessä kauneusihanneilmapiirissä.

Ap

Vierailija
20/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päärynävartaloisena ajattelen, että jos treenaisin hartioita leveämmäksi, olisin jotenkin miehekkäämpi :D Vaikka niin sitä monesti neuvotaan tasapainottamaan tätä vartalotyyppiä. Olisi kyllä kiva, jos ylävartalossa olisi enemmän voimaa ja alavartalo kiinteämpi ja takamus isompi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi