Lähetteletkö noloja tekstareita kännissä? miten tästä selviää..
Puuh, meninpä eilen sitten hirveässä humalatilassa pistämään säädölle tekstiviestejä... hävettää ihan hirveästi ja tuntuu etten tätä kehtaa enää ikinä nähdä.
Pistääkö täällä kukaan muu kännissä noloja tekstareita ihmisille? Mikä on nolointa mitä olet tekstarilla jollekkin laittanut? Nyt tarvitaan vähän vertaistukea :D
Kommentit (78)
Jep. Oi milloin tämä morkkis helpottaa!!??
Pillua ei yleensä tekstiviestillä saa paitsi mun ex vaimolta. Puhelin pärähti yöllä niin kohta ovikin kolahti. Ei kehdannut edes elatusmaksuja minulta pyytää kun pojasta näkee että mun oma ei varmasti ole alle 180 senttinen kääpiö
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:20"]
Ai lähettelenkö? Melkein joka viikonloppu. Kutsun miehiä yökylään ja lähettelen liian etäisille tuttaville liian tunkeilevia, elämäntilanteistaan huolestuneita viestejä. Olen ihan parantumaton. Lähetä viesti, että sori oudot viestit, lasi liikaa viiniä...
[/quote]
Tuntuu etten todellakaan kehtaa enää laittaa yhtään viestiä..Eka meni ihan hyvin kun kyselin vaan onko liikenteessä ja vastaili alkuun, mutta sitten ruinasin sitä lähtemään ulos illalla ja sitten ei vastannutkaan enää mitään ja sitten ilmoitin että ihan kuule käy sekin josset halua nähdä minua ...argh..
[/quote]
Sinuna en olis huolissani känniviesteistä vaan siitä, että "säätösi" ei tosiaan ole kiinnostunut tapaamaan sinua...
Ai lähettelenkö? Melkein joka viikonloppu. Kutsun miehiä yökylään ja lähettelen liian etäisille tuttaville liian tunkeilevia, elämäntilanteistaan huolestuneita viestejä. Olen ihan parantumaton.
Lähetä viesti, että sori oudot viestit, lasi liikaa viiniä...
Toivon, että lähetit jollekin samalle kuin minä ;) Jos se sit unohtaisi mun viimeisimmät.
2
No tässä tulee. Olin yksin vappuna kotona (älä kysy miksi) ja soitin pienessä huppelissa ex-poikaystävälle, valehtelin tälle että olin bileissä. Exä alkoi siinä vähän sitten ihmettelemään, kun taustalta ei kuulunut mitään melua. Puhelu loppui vähän noloissa tunnelmissa.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:20"]
Ai lähettelenkö? Melkein joka viikonloppu. Kutsun miehiä yökylään ja lähettelen liian etäisille tuttaville liian tunkeilevia, elämäntilanteistaan huolestuneita viestejä. Olen ihan parantumaton. Lähetä viesti, että sori oudot viestit, lasi liikaa viiniä...
[/quote]
Tuntuu etten todellakaan kehtaa enää laittaa yhtään viestiä..Eka meni ihan hyvin kun kyselin vaan onko liikenteessä ja vastaili alkuun, mutta sitten ruinasin sitä lähtemään ulos illalla ja sitten ei vastannutkaan enää mitään ja sitten ilmoitin että ihan kuule käy sekin josset halua nähdä minua ...argh..
Laitoin exän säädölle tekstarin, jossa kehuin itseäni ja haukuin häntä. Tosin exä rakastaa mua, eikä sitä, joten so what!
I feel you :D onneksi useimmiten myös tekstarin vastaanottaja on huppelissa..
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:37"]
I feel you :D onneksi useimmiten myös tekstarin vastaanottaja on huppelissa..
[/quote]
Joo se tässä helpottaisi morkkista jos näin olisi ollut, mutta kun vastaanottaja oli kotona selvinpäin.
salasonnille tulee läheteltyä. uhkailua vonkaamista ja kiristystä. kaduttaa
Kyllä yläasteella ja lukion alussa pistin, en enää :). Baarissa jätän puhelimen narikkaan
Voi kyllä.. monet avautumiset yms. Hävettää edelleen muistella, vaikka pitkään aikaan en oo lähetelly :D
Niin tuttua. Olen vongannut varattua miestä kavereineen baariin usealla viestillä ja sitten, kun mies vastasi, että on jo nukkumassa, haukuin luuseriksi.
Kerran olin baarissa, joka toisen säädön asuintaloa vastapäätä. Lähetin hänelle nonstop 20 samanlaista viestiä, että odotan häntä ulkona.
käykö teille koskaan niin että vasta aamulla huomaatte lähettäneenne noloja viestejä? puhelimen tarkistus aamulla ----> morkkis.
Elämä on vakiintunut ja juomisenkin lopetin eli enää ei tule soiteltua/tekstailtua kännissä enkä saa kännipuheluita/viestejä. Jotenkin sääli, oli ne kyllä melkoisia! Joskus mietin että tekisin aforismikirjasen tyylisen teoksen känniviesteistä. Se olisi ollut hauska. Mä nin rakstn suo,anna pilua ;)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:20"]
[/quote]
[/quote]
Vittu miten noloa. Opetelkaa juomaan sitä viinaa niin et tolkku pysyy. Itselle ei todella käy noin. Eikä varmaan suurimmalle osalle. Ex nauraa siellä partaansa ap:lle, eikä syyttä :D
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:37"]I feel you :D onneksi useimmiten myös tekstarin vastaanottaja on huppelissa..
[/quote]
No niinhän ne varmaan on. Vittu minkälaista juoppoja.
No soitin yhdelle ex-säädölle ja vuodatin tuhannentuubassa, että "musta me oltiin sielunkumppaneita et miks asiat menikää noin eikä meistä tullutkaan vuosisadan rakkaustarinaa." yhyy yhyy. Ei helvetti, kyllä nolotti kun vielä muistin seuraavana päivänä suurimman osan keskustelusta. Hän löi onneksi luurin korvaan aika äkkiä, kun ei jaksanut kuunnella. ............... Eipä oo oltu tekemisissä ton jälkeen, onneks.