Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetteletkö noloja tekstareita kännissä? miten tästä selviää..

Vierailija
02.11.2014 |

Puuh, meninpä eilen sitten hirveässä humalatilassa pistämään säädölle tekstiviestejä... hävettää ihan hirveästi ja tuntuu etten tätä kehtaa enää ikinä nähdä. 

Pistääkö täällä kukaan muu kännissä noloja tekstareita ihmisille? Mikä on nolointa mitä olet tekstarilla jollekkin laittanut? Nyt tarvitaan vähän vertaistukea :D

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soitin yhdelle ex-säädölle ja vuodatin tuhannentuubassa, että "musta me oltiin sielunkumppaneita et miks asiat menikää noin eikä meistä tullutkaan vuosisadan rakkaustarinaa." yhyy yhyy. Ei helvetti, kyllä nolotti kun vielä muistin seuraavana päivänä suurimman osan keskustelusta. Hän löi onneksi luurin korvaan aika äkkiä, kun ei jaksanut kuunnella. ............... Eipä oo oltu tekemisissä ton jälkeen, onneks.

Vierailija
42/78 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oi milloin tämä morkkis helpottaa!!??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua ei yleensä tekstiviestillä saa paitsi mun ex vaimolta. Puhelin pärähti yöllä niin kohta ovikin kolahti. Ei kehdannut edes elatusmaksuja minulta pyytää kun pojasta näkee että mun oma ei varmasti ole alle 180 senttinen kääpiö

Vierailija
44/78 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:20"]

Ai lähettelenkö? Melkein joka viikonloppu. Kutsun miehiä yökylään ja lähettelen liian etäisille tuttaville liian tunkeilevia, elämäntilanteistaan huolestuneita viestejä. Olen ihan parantumaton. Lähetä viesti, että sori oudot viestit, lasi liikaa viiniä...

[/quote]

Tuntuu etten todellakaan kehtaa enää laittaa yhtään viestiä..Eka meni ihan hyvin kun kyselin vaan onko liikenteessä ja vastaili alkuun, mutta sitten ruinasin sitä lähtemään ulos illalla ja sitten ei vastannutkaan enää mitään ja sitten ilmoitin että ihan kuule käy sekin josset halua nähdä minua ...argh..
[/quote]

Sinuna en olis huolissani känniviesteistä vaan siitä, että "säätösi" ei tosiaan ole kiinnostunut tapaamaan sinua...

Vierailija
45/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lähettelenkö? Melkein joka viikonloppu. Kutsun miehiä yökylään ja lähettelen liian etäisille tuttaville liian tunkeilevia, elämäntilanteistaan huolestuneita viestejä. Olen ihan parantumaton.
Lähetä viesti, että sori oudot viestit, lasi liikaa viiniä...

Vierailija
46/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että lähetit jollekin samalle kuin minä ;) Jos se sit unohtaisi mun viimeisimmät.
2

Vierailija
47/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tulee. Olin yksin vappuna kotona (älä kysy miksi) ja soitin pienessä huppelissa ex-poikaystävälle, valehtelin tälle että olin bileissä. Exä alkoi siinä vähän sitten ihmettelemään, kun taustalta ei kuulunut mitään melua. Puhelu loppui vähän noloissa tunnelmissa.

Vierailija
48/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:20"]

Ai lähettelenkö? Melkein joka viikonloppu. Kutsun miehiä yökylään ja lähettelen liian etäisille tuttaville liian tunkeilevia, elämäntilanteistaan huolestuneita viestejä. Olen ihan parantumaton. Lähetä viesti, että sori oudot viestit, lasi liikaa viiniä...

[/quote]

Tuntuu etten todellakaan kehtaa enää laittaa yhtään viestiä..Eka meni ihan hyvin kun kyselin vaan onko liikenteessä ja vastaili alkuun, mutta sitten ruinasin sitä lähtemään ulos illalla ja sitten ei vastannutkaan enää mitään ja sitten ilmoitin että ihan kuule käy sekin josset halua nähdä minua ...argh..

Vierailija
49/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin exän säädölle tekstarin, jossa kehuin itseäni ja haukuin häntä. Tosin exä rakastaa mua, eikä sitä, joten so what!

Vierailija
50/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you :D onneksi useimmiten myös tekstarin vastaanottaja on huppelissa..

Vierailija
51/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:37"]

I feel you :D onneksi useimmiten myös tekstarin vastaanottaja on huppelissa..

[/quote]

Joo se tässä helpottaisi morkkista jos näin olisi ollut, mutta kun vastaanottaja oli kotona selvinpäin.

Vierailija
52/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

salasonnille tulee läheteltyä. uhkailua vonkaamista ja kiristystä. kaduttaa

Vierailija
53/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettele.

Vierailija
54/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yläasteella ja lukion alussa pistin, en enää :). Baarissa jätän puhelimen narikkaan

Vierailija
55/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä.. monet avautumiset yms. Hävettää edelleen muistella, vaikka pitkään aikaan en oo lähetelly :D 

Vierailija
56/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Olen vongannut varattua miestä kavereineen baariin usealla viestillä ja sitten, kun mies vastasi, että on jo nukkumassa, haukuin luuseriksi.

Kerran olin baarissa, joka toisen säädön asuintaloa vastapäätä. Lähetin hänelle nonstop 20 samanlaista viestiä, että odotan häntä ulkona.

Vierailija
57/78 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö teille koskaan niin että vasta aamulla huomaatte lähettäneenne noloja viestejä? puhelimen tarkistus aamulla ----> morkkis.

Vierailija
58/78 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vakiintunut ja juomisenkin lopetin eli enää ei tule soiteltua/tekstailtua kännissä enkä saa kännipuheluita/viestejä. Jotenkin sääli, oli ne kyllä melkoisia! Joskus mietin että tekisin aforismikirjasen tyylisen teoksen känniviesteistä. Se olisi ollut hauska. Mä nin rakstn suo,anna pilua ;)

Vierailija
59/78 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:20"]

[/quote]

[/quote]

Vittu miten noloa. Opetelkaa juomaan sitä viinaa niin et tolkku pysyy. Itselle ei todella käy noin. Eikä varmaan suurimmalle osalle. Ex nauraa siellä partaansa ap:lle, eikä syyttä :D

Vierailija
60/78 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:37"]I feel you :D onneksi useimmiten myös tekstarin vastaanottaja on huppelissa..
[/quote]

No niinhän ne varmaan on. Vittu minkälaista juoppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme