Lähetteletkö noloja tekstareita kännissä? miten tästä selviää..
Puuh, meninpä eilen sitten hirveässä humalatilassa pistämään säädölle tekstiviestejä... hävettää ihan hirveästi ja tuntuu etten tätä kehtaa enää ikinä nähdä.
Pistääkö täällä kukaan muu kännissä noloja tekstareita ihmisille? Mikä on nolointa mitä olet tekstarilla jollekkin laittanut? Nyt tarvitaan vähän vertaistukea :D
Kommentit (78)
Kerran olen vetänyt tällaiset tekstarikännit ja lähettelin melkein kaikille osoitekirjassani viestejä, joissa luki "I lovö U". Myös mm. äidilleni ja joillekin säädöille. Aamulla meinasin kuolla häpeään.
Olen lähettänyt jurrissa vonkausviestejä parille miehelle. Kyllä se hävetti ihan hirveästi aamulla! Kun ihan selkeästi eivät olleet minusta kiinnostuneita muuten kuin kaverina. Onneksi tuosta on jo paljon aikaa. Välttelin vuosia näitä miehiä.
Kuka ex-alkkis tääl on käynyt haukkumassa kaikkia kommentoijia :D mun mielestä nää on hauskoja, en ymmärrä miksi joku ottaa niin tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:55"]Viimeksi lauantaina lähetin kaverin miehelle alastonkuvani ja kysyin kelpaisko. Nolottaa.
[/quote]
Ex-kaverin miehelle.
Joku katkera mies käynyt selvästi kommentoimassa näitä. Eikö sulle oo laitettu känniviestejä,voivoi
känniviestit nolottaa ihan hulluna, olen jopa toivonut omaa kuolemaa yhden (ei edes hirmu nolon) viestin takia. mutta jos niitä saa itse, ei siitä paljon mitään numeroa kyllä tee. Ehkä huvittaa hieman ja ajatus, että olen ollut jonkun mielessä tuntuu hauskalta. nyt en enää juo, joten morkkiksia ei ole, eikä kyllä mitään känniviestejäkään ole tullut.
Lähetin vahingossa jonkun typerän messenger-kuvan eräälle puolitutulle, johon olin vähän ihastunut ja jonka kanssa oli ollut pientä säpinää vähän aikaa sitten ym. Mulla oli tarkoitus kirjoittaa baarissa likkakaverille viestiä että odottelen häntä pöydässä, mutta mesen avatessani avasin vahingossa tämän tyypin keskustelun ja puhelin siinä tapansa mukaan jumitteli ja painelin humalassa nappuloita ja tämä tyhmä kuva lähti sitten siitä. Ja heti perään lähetin kyllä että voi ei, sori! mahtoikohan edes uskoa että oli vahinko... Ei nyt ehkä kauhean noloa, mutta morkkistelin silti sitä aamulla.
Olen lähettänyt kuvan tisseistäni eräälle kaverimiehelle. Ilmeisesti oli sitten näyttänyt sitä kavereilleen. Ei helvetti.
Heh, hauskoja! Varsinkin nuo vonkausviestit...Valaa muhun toivoa,etten ole ainoa säälittävä vonkaajatapaus:D...-n
wou, täällä siis on naisia jotka jojpa lähettävät viestejä miehille, mutta vainko hiprakassa?
En nyt ainakaan muista lähetelleeni mitään noloja viestejä, mutta ole kyllä itse saanut niitä. Mm. oma aikuinen poikani on lähetellyt minulle, äidilleen, outoja viestejä kännipäissään. Mua vaan naurattaa.
Just eilen muutaman onnettomasti peitellyn seksisävytteisen viestin. Olen siis mies, ja join eilen ekaa kertaa pitkään aikaan. Juuri viikolla käytiin naisen kanssa kivoja keskusteluja, nyt ei mitään vastausta ja nolottaa.
Uppista! Näiden lukeminen helpottaa edes hieman omaa nolotusta..
Siis pitäisikö nämä jutut naurattaa?
Tämäkin kulttuuri se jäi pois juomisen lopettamisen myötä :3
Ikävä kyllä. Hävettää niin paljon, en kehtaa nähdä kyseistä henkilöä mutta ikäväkyllä törmään huomenna ainakin ohimennen. En tiedä MIKSI siihen puhelimeen pitää tarttua kännissä?? Onneksi täällä on muitakin känniviestittelijöitä, eihän se vakavaa ole. Miksi sitä vaan paisuttelee päässään.. Elämässä on nolompiakin asioita, ja ainakin vastapuolella on ollut hauskaa. :-) Terkuin; uni ei tule kun on morkkis
Pliis kertokaa joku myös noloista kännisoitoista!! Perjantaina tuli otettua ja soitin sitten exälle jonkinmoisen epämääräisen vuodatus/vitutus puhelun. Vasta erottu joten annan vähän löysää itselleni, että ylilyöntejä tapahtuu mutta silti! Voi häpeä. Ehkä ärsyttää sekin, että siihen asti olin hoitanut eron melko mallikkaasti, en kait haluaisi että exä ajattelee että hyvä että pääs tällasesta eroon. Tyhmää, tiedän. Kaikkea sitä käy läpi tällaisina aikoina
Tuli mieleen vielä yks stoori, kun oltiin vasta alettu seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa.. Tää ei siis oo mikään tekstarijuttu vaan ihan muuten vaan mokailu :D
Oltiin viettämässä juhannusta yhteisen kaverin mökillä ja sitten loppuillasta selitin jotain juttua miehelleni (tässä jutussa ei siis ollu päätä eikä häntää).. Se vaan katto mua silmät pyöreenä. Jatkoin vaan selittämistä ja lopulta en itekkään tienny mitä koitin sanoa. Tässä vaiheessa aloin tuhertamaan sellasta turhautunutta puoli-itkua niinkuin pikkulapsi ja "SHÄ ET YMMÄRRÄ MUUUAAAHH!!!1"
mies vaan lohdutteli siinä.. :D
- sama joka lähetteli viestejä pienestä pippelistä