Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pomo raivostuu jos haluan keskustella palkastani!

Vierailija
02.11.2014 |

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Miten toimitte kun asiallisesta keskustelusta ei tule mitään vaan heti tulee huutoa ja kiukkuamista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni ainakin tykkäsi kovasti, oli oikein sydämellinen ja tarjosi lounaat lopuksi!

Vierailija
2/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pomoni sanoo että tuleehan teille muutenkin korotus (tessin mukainen yleiskorotus noin 20e), samassa veneessä kaikki ollaan (huono palkka) eikä ollut kuullutkaan firman palkkauspolitiikasta (intranet) johon myös vetosin. Ei tullut korotusta. Ei viimeiseen viitenn vuoteen vaikka työt lisääntyneet ja monipuolistuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:52"]

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Miten toimitte kun asiallisesta keskustelusta ei tule mitään vaan heti tulee huutoa ja kiukkuamista?

[/quote]

Moni reagoi jollain tavalla, jos tulee puhe laskuista. Palkanmaksu on pomollesi yksi lasku muiden päälle.

Vierailija
4/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kandee perustella paljonko tuot lisää fyffeä taloon

Vierailija
5/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:52"]

[/quote]

Onko tollasiakin pomoja vielä ole olemassa? Riippumatta siitä, onko valmis nostamaan palkkaa sentilläkään, niin tuollainen huutaminen ei ole tältä vuosituhannelta, ei edes viime vuosituhannen lopulta. Itse olen ollut työelämässä 70-luvulta asti monenlaisissa hommissa ja koskaan yksikään pomo ei ole huutanut minulle missään tilanteessa. Ihan tavan duunari olen pääasiassa ollut. Minä en ainakaan työmaallani huutamista kuuntelis hetkeäkään.