Duudsonien Jukka
Aaah, niin ihana ja seksikäs! Herrasmies :) Mielelläni ottaisin hänet.. Kuka teidän mielestä on seksikkäin Duudsoneista?
Kommentit (110)
Täh? Pilailetteko? Jotain sarkasmia? Kuka oikeasti voi olla ihastunut näihin yli-ikäisiin wannabe-teinipoikiin???
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:56"] [quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:49"]Eikö se ollut se koulukiusaaja? Hirvittää ajatella millainen on ollut lapsena / teininä, jos aikuisena tuollainen... [/quote] Täh? Eikö nämä äijät pyöri aina kaikissa koulukiusaamis -kampanjoissa? :O [/quote] Jukka kiusasi Jarnoa. [/quote] Läppä?
[/quote]
Ei mikään läppä, Jukka tosiaan kiusas Jarnoa koulussa. Lopetti ja heistä tuli kaverit. Jukka on selitellyt kiusaamistaan silllä, ettei kuulemma lapsena tajunnut kiusaavansa. Homma oli ylivilkkaan pojan häsellystä. Lopetti kun joku sanoi, että sä kiusaat.
[/quote]
Näin tosiaan ovat kertoneet. Jarnoa kai kiusattiin vähän muutenkin.
[/quote]
Jarnon isä on pappi ja äiti sjoen tiukin uskonnon ope. Siksi varmaan kiusattiin.
Meinasin tippua persiilleen kun kuulin, kenen lapsi hp on
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 05:51"]
HP asuu Seinäjoella, alkaa pian rakentaa uudelle -16 asuntomessualueelle yhdessä avovaimon Piian ja vuoden ikäisen lapsen kanssa! Tieto.
[/quote]
ja on hyllykallion koulussa opena
Mistä te tiedätte, jos olisi vaikka avoimesta suhteesta sovittu?
[/quote]
Jarnon isä on pappi ja äiti sjoen tiukin uskonnon ope. Siksi varmaan kiusattiin.
[/quote]
HP:n vanhemmat siis.
Ekaks panisin Jukkaa, sen jälkeen HP:tä, sit Jarnoa mut Jarppia en.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:45"][/quote]
[/quote]
HP:n vanhemmat siis.
[/quote] no ketkä sen vanhemmat on??
Minä panisin vain ja ainoastaan Jarppia. Se on niin symppis että uskon että se haluis miellyttää myös makkarin puolella.. :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:45"][/quote] Jarnon isä on pappi ja äiti sjoen tiukin uskonnon ope. Siksi varmaan kiusattiin. Meinasin tippua persiilleen kun kuulin, kenen lapsi hp on [/quote] HP:n vanhemmat siis. [/quote] no ketkä sen vanhemmat on??
[/quote]
Siis HP:ta tarkoitin, enkä Jarnoa
No sen isä pappi sukunimeltään luonnollisesti Parviainen. Oli mun nuoruudessa usein ripareilla pappina, taisi olla minunkin
Äiti on Sointu-Sisko eli Soundi. Opettaa (opetti) lukiossa uskontoa. Tosi tiukkis uskovainen. Isä rennompi
Miten nää kaikki turhat julkkikset saakin oleskeluviisumin jenkkeihin tuosta noin vain, outoa.
Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä, mitä hienoa ja pantavaa on nelikymppisessä ukonretaleessa, joka pukeutuu ja käyttäytyy kuin teinipoika. Kertokaa! Avatkaa silmäni!
Tietääkö joku, muuttiko Jukan vaimo ja lapsetkin Amerikaan? Tästä Amerikkaan muuttamisesta ollaan hehkutettu sosiaalisessa mediassa, mutta just wondering..
Mä en ymmärrä miksei Jukan naisseikkailuista olla kirjoteltu Seiskossa yms, tuntuu olevan vaiettu totuus! Haluaisin muutenkin tietää enemmän asiasta, niin hyvin onnistunut pitämään perhekulissia yllä
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:12"]
Tietääkö joku, muuttiko Jukan vaimo ja lapsetkin Amerikaan? Tästä Amerikkaan muuttamisesta ollaan hehkutettu sosiaalisessa mediassa, mutta just wondering..
[/quote]
haluaisin myös tietää!
Se taitaa olla Jukka. Jos se on se hoikka blondi,kiehkuratukka?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:37"]Se taitaa olla Jukka. Jos se on se hoikka blondi,kiehkuratukka?
[/quote] jooo just se ♥
En mä sellaisen kanssa seurustelisi. Vaikuttaa raikulipojalta, pettäisi.
HP silloin kun sillä on hiukset kiinni.
itse en henkilökohtaisesti tajua sitä, miten tällaisella palstalla ollaan ihan varmoja jonkun ihmisen yksityiselämästä ja pettämisestä? aina vaan samat "kaveri sitä ja tätä".. en jostain syystä jaksa itse uskoa