Duudsonien Jukka
Aaah, niin ihana ja seksikäs! Herrasmies :) Mielelläni ottaisin hänet.. Kuka teidän mielestä on seksikkäin Duudsoneista?
Kommentit (110)
En usko, että "herrasmiehet" paneskelevat ympäriinsä, vaikka vaimo synnytti vähän aika sitten toisen lapsen..
HP on ainoa, jonka wikipedia-sivulla ei lue puolison nimeä.
:/ *hymiö joka kuvaa oksennusta* <- kuvittele tähän.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:40"]
En mä sellaisen kanssa seurustelisi. Vaikuttaa raikulipojalta, pettäisi.
[/quote]
Jukka on ollut kimpassa saman naisen kanssa jo ihan kouluajoilta lähtien (ainakin siis 15 vuotta). Joten tuskin on pettäjä tai sitten nainen on harvinaisen anteeksiantavaa tyyppiä.
Onko Jukka jo muuttanut Amerikkaan?
Olishan toi jukka varmasti ihan oivallista seuraa makuhuoneen puolelle.. ;-)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:40"]
En mä sellaisen kanssa seurustelisi. Vaikuttaa raikulipojalta, pettäisi.
[/quote]
Jukka on ollut kimpassa saman naisen kanssa jo ihan kouluajoilta lähtien (ainakin siis 15 vuotta). Joten tuskin on pettäjä tai sitten nainen on harvinaisen anteeksiantavaa tyyppiä.
[/quote]
Näköjään ette ole viettäneet aikaa viikonloppuisin pintaliitobaareissa. Niin nähty mitä se meno oikein on..
Suloista miten jotku uskoo viimeiseen asti hyvää ihmisestä, jonka on kerran toisensa jälkeen todistettu pettäneen vaimoaan. :)
Joo muistan kun muutamia vuosia sitten oltiin kaivohuoneella kavereiden kanssa ja Jukka siellä pussaili ja vonkasi jatkoille mun kaveria. Seuraavassa seiskassa olikin sitten herran kihlausuutinen.
Mun kaveri on kans pannu Jukkaa. Kertoi muutamalle kaverille mut ei viitsiny alkaa rehenteleen sillä.
miten täällä tuntuu olevan kaikkien "kavereilla" jukasta kokemusta?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:07"]miten täällä tuntuu olevan kaikkien "kavereilla" jukasta kokemusta?
[/quote] ummista silmäsi totuuksilta, mikäli niin on parempi sinun elää :)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:07"]miten täällä tuntuu olevan kaikkien "kavereilla" jukasta kokemusta?
[/quote]
no seisoin siinä vieressä ja tanssin myös itse Jukan kanssa mutta ei kiinnostanut minua hänen seuransa eikä häntä minun :D ja onko parempi jos sanon että oli minun ystäväni joka hänen kanssaan pussaili?
2