Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan hankkinut lasta yksin?

Vierailija
02.11.2014 |

Onko täällä ketään naista, joka olisi hankkinut lapsen yksin? Siis joko lapsettomuushoitojen avulla tai ihan perinteisin menetelmin jonkun tutun miehen tai satunnaisen kumppanin kanssa. Tai onko kukaan hankkinut lasta huonossa jamassa olevaan parisuhteeseen vain siksi, että haluaa lapsen? Kertokaa vähän kokemuksistanne. Miksi päädyit ratkaisuusi, millaista odotusaika oli, miten olet pärjännyt lapsen kanssa yksin? Kadutko? Itse täytän ensi vuonna 39 ja mietin, minkä noista vaihtoehdoista valitsisin. Ei tunnu realistiselta, että löytäisin nopeasti uutta miestä ja hyvää parisuhdetta. Toisaalta ajatus isättömän lapsen tekemisestä arveluttaa. Haluaisin lapsen, mutta riitelemme mieheni kanssa koko ajan, ja ajatus yhteisestä loppuelämästä hänen kanssaan tuntuu aivan mahdottomalta. Lapsihaaveestanikaan en haluaisi luopua. En tiedä mitä tehdä, olen täysin umpikujassa.  

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapsen yksin hedelmöityshoitojen avulla ja voin suositella lämpimästi. Kaikki on mennyt hienosti tähän asti. Lapsi on pian vuoden ikäinen. Tulevasta ei tietenkään voi sanoa, miten lapsi tulee reagoimaan isättömyyteen, mutta olen luottavaisin mielin. Myös sisar on haaveissa.. Tein lapsen yksin, koska ikää alkoi tulla enkä halunnut etsiä vain mahdollista isäehdokasta.

Vierailija
2/2 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Lapsi nyt parivuotias. Voin suositella ratkaisua. Minulla syynä se, etten halunnut lasta parisuhteessa ennen kuin tunnen toisen riittävän hyvin, enkä siis löytänyt mielestäni sopivaa kumppania ennen kuin olin jo lapsentekoiässä. 

Tällä hetkellä elämä vähän uuvuttavaa kun lapsi vielä pieni ja käy päivähoidossa kun olen töissä. En saa itse mitään järkevää tehtyä kun lapsi oireilee hoitopäiviään ja tarvitsee paljon aikaa iltaisin ja vapaapäivinä. Mutta ihana lapsi on ja tiedän että kun lapsi on isompi niin jaksan paremmin kun hän osaa olla jo omatoimisempi.

Haluaisin sisaruksen vielä hänelle, ja ellei sopivaa kumppania löydy niin teen toisenkin itsenäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän