FFP Jenni lihonut huikeasti?!
Ennen?
http://farm9.staticflickr.com/8116/8685322055_a6a4e3e46c_n.jpg
Ja eilen Siljan instagramista?
http://instagram.com/p/u4aWNeSrtM/?modal=true
Oisko vaa siideri turvottanu vai onko joku paidan luoma illuusio?
Kommentit (14)
Silloin ku painoaan nostaa niin joutuu syömään todella paljon ja vatsa varsinkin pömpöttää kokoajan. Se tasaantuu sitten ajan myötä ihan normaaliksi. Tiiän koska itsekin olen nostanut painoani 45kg->52kg ja maha oli kokoajan tosi iso:D
No kyllähän tossa ekassa kuvassakin näkee ettei oo varsinaisesti timmi tai treenattu, vaan perus laihaläski. Sillon yleensä vatsa turpoo helpommin jos lihakset ei oo kunnossa, eli jos vetää etkoilla vaikka bisseä ja herkkuja niin tulos on tuo :D kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 13:33"]
Toi Siljan kuva poistuu ihan varmasti, joku tallentakaa äkkii :D:D
[/quote]
Etkö itse pöljä osaa edes tuollaista pikkujuttua kuin tallentaa kuva verkosta levylle? Et ole kyllä penaalin terävin kynä.
Kaikenlisäksi kuvissa oli ihan hiokka nainen... Mikä teitä vaivaa?
Oho! Jopa ois tyttö päässy normaalipainoon, upeita mimmejä :)
Toi Siljan kuva poistuu ihan varmasti, joku tallentakaa äkkii :D:D
No ompa ihan kamalan turvonnut joo. Haloo hei.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 13:35"]
No ompa ihan kamalan turvonnut joo. Haloo hei.
[/quote]
Verrattuna aiempaan, kyllä.
104 kyyläilyä ja pari kommenttia :D?
Jennillä on mielestäni ollut aina upea kroppa, jos saisi muutaman kilon lisää. Pitkät jalat, sopusuhtainen vartalo, mutta ollut tosiaan liian hoikka. Nyt näyttää paremmalta!
Kyllä nyt siiderien hiilihydraattien jälkeen maha on turvoksissa, ainakin minulla. Normaalisti mahani on litteä, mutta siiderien ja hiilihydraattipitoisten ruokien jälkeen näytän raskaana olevalta.
vieläkin tosi hoikka! Hyvä vaan jos olisi lihonnu, ennenhän jenni on ollu ku luuranko ja välillä oikee oksettaa kattoo jotain kuvii ku näyttää iha anoreksikolta! Ihmettelen suuresti jos joku ihannoi alipainoa.