Tulin jätetyksi, olenko vainoharhainen?
Miesystäväni jätti minut aiemmin tällä viikolla. Selityksenä, ettei hän näe minua loppuelämän kumppanina ja että hänestä suhteemme on enemmänkin kaverillinen. Me jo käytännössä asuttiin yhdessä vaikka minulla edelleen oma asunto olikin, ja menin hänen luokseen juttelemaan ja hakemaan tavaroitani kun huomasin erään tarkemmin erittelemättä aiemmin näkemäni vaatekappaleen makuuhuoneessa sängyn vieressä, sillä puolella jolla minä nukuin. Kenenkäs yllä minä sen olenkaan nähnyt, no lapsenlikan (miehellä siis lapsia entisestä liitosta) joka on miestä tosi paljon nuorempi. Nyt kun ajattelen takaperin, tuo rakastava ja minua hyvin kohteleva mies muuttui juuri silloin kuin tuo lapsenlikka alkoi käydä meillä ja kuukaudessa tiivis yhteiselomme onkin miehen mielestä typistynyt pelkäksi kaveruudeksi? Kuvittelenko vain?
Kommentit (6)
Asiat on valitettavan usein just sitä miltä ne näyttää. Onneksi pääsit tuollaisesta paskakasasta eroon.
Mitä väliä sillä on? Nokka kohti tulevaa, voit unohtaa.
Et varmaankaan ole vainoharhainen, vaan tarkkana huomannut juuri mitä on tapahtumassa. Mutta.... Et voi sille mitään. Jos miehesi ihastuu/rakastuu toiseen, niin se ei ole sinun hallittavissa. Harmillinen asia, mutta sellaista elämä on välillä. Onneksi sinulla on oma asunto ja voit jatkaa omaa eloasi.
up