Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neulojat! mitä puikoilla?

Vierailija
02.11.2014 |

Itse olen koko syksyn tehtaillut vauvaneuleita pian syntyvälle siskon vauvalle. Kaksi takkia, kahdet pöksyt, kahdet sukat, vauvamyssy, pienet lapaset ja slipoveri on jo valmiina, nyt on työn alla leveäraitainen pipo. 

Haluaisin tehdä vielä ainakin vaunupeiton kun vaan keksisin ja ehtisin ostaa sopivaa lankaa. Nämä vaatteet olen tehnyt erimerkkisistä ohuista superwash merinoista. Nättejä murrettuja harmaanruskeaa, kittiä, lehmuksenvihreää, pehmeää turkoosia sekä tummenpaa ruskeaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kutoa myssyn tai töppöset ristiäislahjaksi, ehkä joululomalla ehtisi. Itselle haluaisin kuto lämpimämmät sormikkaat.

Vierailija
2/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolle arkkusukat (valkoiset). Saa ne sitten viimeiselle matkalleen, mutta kun on niin jumalattoman utelias ja haluaa nähdä ne etukäteen =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia useampiakin. Dominoneule tilkkupeitto. Pipo. Kauluri.

Vierailija
4/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle kaksi villahaalaria, ohuempi ja paksumpi. Vähän mietityttää, ehdinkö saada ohuemman valmiiksi, kun on sukkalangan paksuisesta langasta.

Kaikenlaista muutakin on kesken, sukkia, puseroita, kaulahuiveja, lapasia. Vauvan syntymän jälkeen en vaan ole ehtinyt neuloa yhtä paljon kuin ennen. Äidille pitäisi tehdä jouluksi hattu, sitä en ole vielä aloittanutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän