Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on pelkkä taakka harteilla

Vierailija
13.10.2014 |

Kaikki ärsyttää,mikään ei kiinnosta eikä naurata. Tai jos naurattaa niin korkeintaan 5 min. Sitten on taas kaikki paskaa. Kaikki perusasiat on kuitenkin ihan hyvin. On töitä, oma kämppä ja auto. Terveyskin kunnossa. Olen huomannut muissakin lievää alakuloisuutta . Ihmiset ovat jotenkin hiljaisempia ja omissa oloissaan. Sinkkuna oleminen on paskaa, samoin väärän ihmisen kanssa oleminen. Kukaan ei kiinnosta tai jos kiinnostaa niin ei kiinnosta kauaa. Monet miehet inhoaa vaimojaan ja yrittää koko ajan saada pillua sinkkunaisilta. Töissä olisin saanut seksiä neljältä yli 45 vuotiaalta viikon aikana. Kaikilla perhe ja lapsia. Ihan suoraan ehdottivat panemista. Vittu mitä paskaa olla taksissa töissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuota fiilistä löytyy muualtakin kuin taksista... Kerää luus.

Vierailija
2/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä,keräsin ne just lattialta ja heti tuli paljon parempi fiilis. Taidan vaihtaa alaa. Joissakin hommissa näkee elämää enemmän kuin toisissa hommissa. Jossain vaiheessa alkaa inhota melkein kaikkia ihmisiä. Selviää että liian monet ihmiset ovat paskoja ja miehet pettää aina kun tarjolla on. Kaikista sairaimpia ovat ihmiset joita luulit normaaleiksi. Nyt tuli mulle mitta täyteen. 11 v. kestin nykyistä hommaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosmasennus on perseestä. Aurinkoon, lipun lunastin ja lennän etelään, lennän etelään. Tarpeekseni saanut oon,kylmästä ja lennän etelään, lennän etelään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi