Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetteletkö joskus miksi joku ei ole parisuhteessa?

Vierailija
02.11.2014 |

Mietitkö onko tyypissä joku "vika", joka ei ilmene kaverisuhteen perusteella vai ymmärrätkö hyvin jos ihmisen ulkonäkö ei ole siitä paremmasta päästä? Tämä niiden kohdalla jotka tunnet ja jotka on olleet sinkkuja suuren osan aikaa elämästään.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:02"]

En ihmettele, koska miehellä syynä näyttää olevan liian alhainen status. Sosiaalisesti kömpelöimmätkin löytävät jonkun, tai no heidät löydetään, jos on rahaa.

[/quote]miehille kelpaa alhaisenkin statuksen omaava nainen, jopa pahin pubiruusu jolla on surkea perimä, jos tämä vain on hyvännäköinen

[/quote]

Siksi tuollakin ruusulla on mahdollisuus kilpailuttaa kosijoitaan, jolloin alhaisimman statuksen mies jää ilman.

Vierailija
22/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:43"]

En tiedä onko sattumaa, mutta oman tuttavapiirin sinkkunaiset ovat kyllä joko ylipainoisia tai sitten yksinkertaisesti rumia. Luulenpa, että heidän on vaikea saada miestä itselleen. Yksi hyvännäköinen naissinkku mun tuttavapiirissä on mutta hän on niin työorientoitunut ja hänellä vippaa välillä päästä, ettei saa solmittua pysyviä suhteita. Saa väkivaltaisia raivareita ja yhtä miesystäväänsä löi kerran puutarhalapiolla niin että mies joutui sairaalaan.

Tuttavapiirin sinkuiksi jääneet miehet taas ovat enemmän peräkammarin poikia. Vähän sellaisia reppanoita tavalla tai toisella. Ei ole pysyvää työpaikkaa jos työpaikkaa ollenkaan, ei hallita rahankäyttöä, kämppä on epäsiisti ja ulkonäkökin vähän sitä sun tätä ja parilla on tainnut lähteä alkoholinkäyttö lapasesta aina välillä.

Eli jos ajatellaan parisuhdetta ja sitä, mitä ihminen ajattelee parisuhteesta saavansa, niin ei noista sinkuiksi jääneistä oikein kukaan taida partnerin toiveita täyttää.

[/quote]

Juu et varmaan toki tunne yhtään rumaa ja ylipainoista parisuhteessa olevaa. Niitähän ei toki ole myöskään tässä maailmassa...

[/quote]

Eikä kenenkään aviomies tai vaimo ole juoppo.. Eikä työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen joitain parisuhteessa olevia, jotka vain valittelevat sen parisuhteen huonoutta, mutta eivät syystä tai toisesta uskalla erota.

Vierailija
24/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, enkä ihmettele miksi en ole parisuhteessa koska ole ruma, onneton ja erakoituva hylkiö. Haaveet elämänkumppanin löytämisestä olen yrittänyt pitää pois ajatuksista jo monta vuotta. Suotta sitä itseään sellaisilla turhilla toiveilla kiusaa, olosta tulee vain entistäkin kurjempi.

Vierailija
25/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:24"]

Olen sinkku, enkä ihmettele miksi en ole parisuhteessa koska ole ruma, onneton ja erakoituva hylkiö. Haaveet elämänkumppanin löytämisestä olen yrittänyt pitää pois ajatuksista jo monta vuotta. Suotta sitä itseään sellaisilla turhilla toiveilla kiusaa, olosta tulee vain entistäkin kurjempi.

[/quote]

Mä niin ymmärrän tämän :-/ Itse olen vielä aika alussa tätä tulevaa kymmenien vuosien yksinäisyystaivalta, mutta olen huomannut, että tulee vain paha mieli jos edes teoreettisesti pitää mahdollisena, että joskus löytäisi jonkun. Vaikka esim uloslähtiessä ei olisi tarkoituksella lähdössä seuraa etsimään, niin kyllä siellä joku toivonkipinä elää, että joku mies silti haluaisi tulla tutustumaan, tai joku jota itse alat katsella sillä silmällä antaisi mitään vastakaikua että uskaltaisi lähestyä. Mutta, nope, ja näin ollen jokaikisestä kerrasta ihmisten ilmoilla tulee vain uusi todiste siitä, että olet ruma ja vastanmielinen ja kukaan ei ikinä halua sinua.

Yritän nyt itsekin päästä siihen, että hyväksyn 100% että tulen olemaan aina yksin eikä kukaan mies halua minua edes vilkaista. Näin voisi sitten viettää muuten normaalia sosiaalista elämää erilaisessa tapahtumissa ilman että alkaa masentaa. 

Toki aina yritetään neuvoa, että pitäisi vaan olla rohkea ja optimisti ja koska vain voi tavata jonkun. Noh, se vaan on liian kivuliasta uskoa niin, joten ennemmin hyväksyy oman rumuutensa ja kelpaamattomuutensa. (Tai mikä nyt on kelläkin syy siihen, ettei kukaan halua. Meillä keiltä kukaan örvelöinkään kännisin ääliömies ei yritä edes kerjätä pillua, syynä lienee nimenomaan rumuutemme.)

Ja jos joku nyt haukkuu itsetuntoani huonoksi, niin kyllä, sitä se nimenomaan nykyään onkin. Olen huomannut että hyvä itsetunto siitä että olisin upea ja viehättävä on vain harhaluulo johon minulla ei henkisesti ole varaa. Sen sijaan olen silti arvokas ihmisenä, vaikka satunkin olemaan ruma enkä tule enää koskaan olemaan parisuhteessa. Yritänkin nyt kasvattaa itsessäni tätä aspektia, että voin silti pitää itsestäni ja olen silti hyvä ihminen, vaikka sainkin geenilotossa rumat kasvot.

Vierailija
26/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, nyt kun mietin niin tunnen 3 sellaista paria, joiden pitäisi ehdottomasti erota. Ja heitä en soisi riesaksi kenellekään sitten sinkkuina, eli siinä olis sitten 6 aika järkkyä tapausta :D. Sinkkuja tunnen kaksi naista, jotka ehdottomasti ansaitsisivat upean puolison :) he ovat aika kipsakkoja ihmisiä, mutta sydän on kultaa. Tuntemani sinkkumies on vähän sellainen erakkoluonne, vaikka treffeillä käykin.

Vierailija
27/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:00"]

Mulla tulee näistä mieleen että ovat kaapissa.

[/quote]

Tytötkin kaappihomoja ?

Vierailija
28/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa? Ei kaikki halua seurustella välttämättä ollenkaan vaikka te haluaisitte

Vierailija
29/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kohdalla on aivan ilmiselvää, ettei niin mielenvikaista ihmistä kykene kukaan kestämään kanssaan saman katon alla. Että hyvä niin, kun on yksin.

Vierailija
30/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, sillä tuntemani sinkut ovat naisia ja tiedän, että heidän tasoisiaan sinkkumiehiä on äärimmäisen vähän.

Vain yksi sinkkuystävistäni on sellainen, jolla on muunlaiset syyt sinkkuuteensa: epärealistiset odotukset miehestä ilmeisesti siksi, että miehenmalli on omasta lapsuudenperheestä puuttunut, oman äidin tossun alla eläminen, valtava ujous miesten seurassa vaikka muuten sanavalmis ja suulas, ahmimishäiriö ja sen vuoksi vakava ylipaino, täydellinen kieltäytyminen etsiä sopivaa miestä "tulee kun on tullakseen" ja ns. naisten harrastukset, joissa miehiä ei tapaa. Neiti on nyt 47 v., suree lapsettomuuttaan, ja edelleen odottaa, että kyllä se unelmien prinssi soittaa ovikelloa.

Vierailija
31/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:18"]

En ihmettele, sillä tuntemani sinkut ovat naisia ja tiedän, että heidän tasoisiaan sinkkumiehiä on äärimmäisen vähän. Vain yksi sinkkuystävistäni on sellainen, jolla on muunlaiset syyt sinkkuuteensa: epärealistiset odotukset miehestä ilmeisesti siksi, että miehenmalli on omasta lapsuudenperheestä puuttunut, oman äidin tossun alla eläminen, valtava ujous miesten seurassa vaikka muuten sanavalmis ja suulas, ahmimishäiriö ja sen vuoksi vakava ylipaino, täydellinen kieltäytyminen etsiä sopivaa miestä "tulee kun on tullakseen" ja ns. naisten harrastukset, joissa miehiä ei tapaa. Neiti on nyt 47 v., suree lapsettomuuttaan, ja edelleen odottaa, että kyllä se unelmien prinssi soittaa ovikelloa.

[/quote]

Vai oikein tiedät että heidän tasoisiaan sinkkumiehiä on harvassa? Korkealaatuisia sinkkunaisia on tietysti Suomi pullollaan, mutta sinkkumiehet on aina jotain raukkoja, jotka ovat syystäkin sinkkuja. Just. Voihan sen sinkkuuden noinkin perustella, jos se helpottaa.

Vierailija
32/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, koska ei kiinnosta paskaakaan muiden parisuhteet tai niiden puute. Minulla on omakin elämäni elettävänä.

Vierailija
33/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa ilkeitä. Pitäkää kuulkaa jokainen huoli vaan ihan omasta elämästänne, asioineen ja suhteineen päivineen. Kiitos ja Amen!

Vierailija
34/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täältä AV:lta on lukenut näitä ketjuja parisuhteista, niin on päätökseni elää yksin vain vahvistunut. Tämä on kyllä niin ihanaa oleskella omassa rauhassa vailla parisuhteen kiemuroita. Mun kohdalla kukaan ei vielä ole ihmetellyt miksi ei ole miestä, ehkä juoruavat takanapäin, mutta ei ole mun korviin tullut. 

Vierailija
35/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:02"]

En ihmettele, koska miehellä syynä näyttää olevan liian alhainen status. Sosiaalisesti kömpelöimmätkin löytävät jonkun, tai no heidät löydetään, jos on rahaa.

[/quote]miehille kelpaa alhaisenkin statuksen omaava nainen, jopa pahin pubiruusu jolla on surkea perimä, jos tämä vain on hyvännäköinen

[/quote]

Siksi tuollakin ruusulla on mahdollisuus kilpailuttaa kosijoitaan, jolloin alhaisimman statuksen mies jää ilman.
[/quote]Perustuslaki takaa joka ikiselle miehelle keskimääräistä paremman näköisen naisen, miksei tämä toteudu? Epäilen femakkojen salaliittoa.

Vierailija
36/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi naista. Ovat jotenkin estoisia, jos mies tulee juttusille menevät puihin. En usko, että seurustelevat ikinä, ikääkin on kummallakin yli 40 vuotta. Ulkonäössä ei ole mitään vikaa, luulen että alkusyyt löytyvät kotikasvatuksesta.

En ihmettele heidän parisuhteensa puuttumista, ihmettelisin jos aloittaisivat parisuhteen.

Vierailija
37/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät yksinkertaisesti halua olla parisuhteessa. Kuten minä. Ei ole kyse siitä etten kelpaisi kenellekään.

Vierailija
38/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Usein kyllä mietin miksi joku  parisuhteessa,varsinkin jos toinen osapuoli on mies...

Vierailija
39/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:00"]

Mulla tulee näistä mieleen että ovat kaapissa.

[/quote]

Tytötkin kaappihomoja ?

[/quote]Miksei?

Vierailija
40/67 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ihmettele sinkkuutta. Joillakin Se on tosi hyvin hallinnassa, eli osaavat ottaa siitä kaikki hyvät puolet irti. Toiset taas on minusta siksi säälittäviä, että ovat yksinäisiä. Mulla on pari työkaveria, joilla ei ole muita kontakteja kuin työkaverit. Eli heillä ei ole ystäviä. Sitten on pari sinkkututtua, joilla on vaikka kuinka paljon ystäviä ja ovat aktiivisia pitämään yhteyttä tällaisen kiireisen perheenäidinkin kanssa ja tapaamme säännöllisesti, joka on tosi mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi