Surullisen paljon säälittäviä ihmisiä.
Sivistymättömät, alemman luokan ihmiset nostavat lahjakkaasti päätään täällä. Pilven polton puolustajia(selkeästi elää tietämättömyydessä, joka todennäköisesti johtuu aivojen vajaatoiminnasta, joka taas johtuu pilven poltosta. Ei suostuta myöntämään koska se on omasta mielestään kivaa), ja tämä juusto-alotus.. Huh huh. Syökää sitä arkijuustoa ja antakaa jonkun herkutella erilaisilla juustoilla. Mielen köyhyyttä.
Kommentit (20)
Hih. Kyllä siellä taas tiedetään. On varmaan ihan luettu asiasta. Huvittavasti paljastit itsesi varsinaiseksi mukatietäjäksi, olipa pikku suolapalasi päällä sitten Edamia tai valkohomejuustoa.
Huvittavasti paljastit itsesi tietämättömyys, 3
Nehän on provoja. Ilmeisen toimivia, kun kerran sinäkin ärsyynnyit.
vaikka toisaalta olet oikeassa - ei niinkään tietämättömyyden ja yksinkertaisuuden suhteen, vaan ihmissuhteiden suhteen. Mulle on vasta viime vuosina, itse vallan keski-ikäisenä, selvinnyt, että palstan tarinat vittumaisista puolisoista ja ilkeistä vanhemmista on ihan tosia.
Mikäs sen hienompaa kun vetää pilveä mm. Sossun rahoilla. Toimeentulotuet on tarkoitettu ihmisten tilapäiseen auttamiseen ahdingossa! Ei näille "en mene töihin koska rahaa saa ilmaiseksi, ja pilven poltto on mukavempaa" - ihmisille. Ei ihme että yhteiskunta ei ole toimiva. Terv. Toinen oman elämänsä hallussa pitävä
Pilvenpoltto alotus ei tainnu olla provo, valitettavasti. Näitä ihmisiä on useita - ap
Juu, en mä juustoista juuri tiedäkään. Enkä sossun rahoista. Liittynee juustoihin jotenkin.
-3
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:15"]Juu, en mä juustoista juuri tiedäkään. Enkä sossun rahoista. Liittynee juustoihin jotenkin.
-3
[/quote]
Mielestäsi sossun rahat liittyy juustoihin ?
Huoh nää av mammat niitä yksinkertasia on :'D mut eläkää siel omas pikku maailmaassanne, kaikilla on huvinsa x)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:21"]Huoh nää av mammat niitä yksinkertasia on :'D mut eläkää siel omas pikku maailmaassanne, kaikilla on huvinsa x)
[/quote]
Nähtävästi myös sinä olet hieman yksinkertainen, pidä toki huvisi niin minä pidän omani. "x d"
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:21"]Huoh nää av mammat niitä yksinkertasia on :'D mut eläkää siel omas pikku maailmaassanne, kaikilla on huvinsa x)
[/quote]
Mieluimmin elän varakkaana ilman huumeita, ihan täällä omassa maailmassani, kaukana alaluokan ihmisitä (huumeiden käyttäjien /alkoholin väärinkäyttäjien läheisyydestä)
Näitten av mammojen pojat ne pilvee mulle myy, mut kulissit on kivat :'D
Heh, arvasin että elämänkoululaiset tulee puolustelemaan itseään tänne :D t. 2
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:27"]Näitten av mammojen pojat ne pilvee mulle myy, mut kulissit on kivat :'D
[/quote]
Olet harvinaisen huono tossa "väittelyssä" . Jo nuo hymiöt paljastavat että olet erityisen lahjat keskustelija. Ja todellisuudessa et tiedä edes kenen kanssa täällä puhut. Jos omat lapseni sekaantuisivat millään tavalla huumeisiin, olisivat he aivan yhtä typeriä kun sinä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:27"]Näitten av mammojen pojat ne pilvee mulle myy, mut kulissit on kivat :'D
[/quote]
Ei tietenkään näitten kulta mussukat, se on muitten lapset! x)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:27"]Näitten av mammojen pojat ne pilvee mulle myy, mut kulissit on kivat :'D
[/quote]
Ei tietenkään näitten kulta mussukat, se on muitten lapset! x)
[/quote]
Lisää tyhmiä. Jokainen ihminen tekee valintansa itse, ei heidän vanhempansa. Jos omat lapset käyttäisi/myisi huumeita, olisivat he aivan yhtä pohjasakkaa minulle kun muutkin huumeiden käyttäjät. Hyvin yksinkertaista. Harmi jos et käsitä
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:27"]Näitten av mammojen pojat ne pilvee mulle myy, mut kulissit on kivat :'D
[/quote]
Olet harvinaisen huono tossa "väittelyssä" . Jo nuo hymiöt paljastavat että olet erityisen lahjat keskustelija. Ja todellisuudessa et tiedä edes kenen kanssa täällä puhut. Jos omat lapseni sekaantuisivat millään tavalla huumeisiin, olisivat he aivan yhtä typeriä kun sinä.
[/quote]
Onneks mul ei ol lapsia, mut sä et näköjään tiiä kauheesti mitään joten ole vaan siellä omassa maailmassas. Saanpahan pilveni nooeemmin
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:27"]Näitten av mammojen pojat ne pilvee mulle myy, mut kulissit on kivat :'D
[/quote]
[/quote]
Onneks mul ei ol lapsia, mut sä et näköjään tiiä kauheesti mitään joten ole vaan siellä omassa maailmassas. Saanpahan pilveni nooeemmin
[/quote]
Huono. Tämä vaan osoittaa vahvemmaksi mielipiteeni.
Vain Nolot elämänkoululaiset käyttää nykyään pilveä. Tai mitä tahansa huumetta oikeastaan. Hassua että ihmiset kadehtii niin kovasti varakkaampia ihmisiä, vaikka itse viitsimättömyyttään ei ole menestynyt. Itsellä lähtökohdat oman aikuiselämän alussa oli varsin heikot. Omalla sinnikkyydellä olen siitä noussut ja olen työssä käyvä, omillaan toimeentuleva perheellinen.