g: miehesi penkkipunnerruspainot
Millaisilla painoilla miehesi tekee penkkipunnerrusta? Mikä on hänen paras sarjansa?
Ikä ja miehen paino mukaan.
Kommentit (19)
Ikä 46 paino 120kg ja penkki 150kg ja vuoden verran ollaan treenattu.
Mies on 35 ja painaa 80. Nostaa penkistä 5x75kg
Jaa-a, taitaa 140 kg:n kieppeillä olla se pari toistoa, sarjoja sitten tietty himppasen pienemmillä paikoilla. Ikää 35 vuotta ja lihasta löytyy.
Mies painaa 60kg ja punertaa penkistä 10x40
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 07:18"]
Mies painaa 60kg ja punertaa penkistä 10x40
[/quote]
Aika monta vastausta olet jo tähän ketjuun itsellesi kirjoittanut, fetisisti.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 07:11"]
Öö, ketä kiinnostaa?
[/quote]
Penkkipunnerruksella on vähän huono maine, mutta on kuitenkin erittäin hyvä mittari yläkropan voimatasoille.
Miksi ja ketä kiinnostaa? Minua ,ja onneksi miestäni vieläkin enemmän, sillä liikunnan ja voimaharjoittelun terveyshyödyt ovat kiistattomat. Älkää pitäkö minua liian pinnallisena mutta kun miehellä alkaa penkkitulos olla 120-140kg väliä alkaa se yläkroppakin muuttua hyvin syötävän näköiseksi. Ei mulla muuta :)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 06:56"]
Mies 50 v. punnertaa 45 kilolla muutaman toiston sarjoja. Itse olen 48 ja pumppaan 55 kilolla pitkiä sarjoja.
[/quote]
Homopari?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 07:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 06:56"]
Mies 50 v. punnertaa 45 kilolla muutaman toiston sarjoja. Itse olen 48 ja pumppaan 55 kilolla pitkiä sarjoja.
[/quote]
Homopari?
[/quote]
Ei vaan minä olen nainen, mies puolestaan mies. Miten oma seksuaalinen suuntautumisesi? Häpeiletkö poikkeavuuttasi?
Mies 25v, omalla painolla maksimi 15 (sotilaspenkkipunnerrus).
Ukko painaa 90kg, mutta mistä minä sen tietäisin mitä nostaa penkistä? Käy kyllä sallilla (minä en), mutta hänen treenipainonsa ei kuulu kahvipöytäkeskustelujen aiheisiin.
En minäkään teidä millä painoilla miehenei pungertelee siellä salilla. Tai juu, joku aika sitten kuulin kun kaverinsa kanssa puhui että maastaveto paino oli 170kg. Sen onko tuo hyvä vai huono, niin ei mitään hajua.
Mies on 37v 175cm ja n. 80kg
Mitä mieltä olette siitä väittämästä, että jokaisen miehen pitäisi pystyä punnertamaan oma painonsa penkistä kerran?
Erään mainoksen mukaan silloin miehellä on niin isot rintalihakset että niitä kannattaa jo esitellä rannalla.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:03"]
Mitä mieltä olette siitä väittämästä, että jokaisen miehen pitäisi pystyä punnertamaan oma painonsa penkistä kerran? Erään mainoksen mukaan silloin miehellä on niin isot rintalihakset että niitä kannattaa jo esitellä rannalla.
[/quote]
Väite ei kyllä pidä paikkaansa. Jos 70kg mies punnertaa itsensä kerran ei voi kertoa mistään hyvästä kunnosta. Itse 85kg painoisena en myöskään olisi väitteen kannalla. Tosin olen kuullut version että 10 kertaa oma paino - tällöin vaaditaan jo sentään vähän jerkkua.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:03"]
Mitä mieltä olette siitä väittämästä, että jokaisen miehen pitäisi pystyä punnertamaan oma painonsa penkistä kerran? Erään mainoksen mukaan silloin miehellä on niin isot rintalihakset että niitä kannattaa jo esitellä rannalla.
[/quote]
Väite ei kyllä pidä paikkaansa. Jos 70kg mies punnertaa itsensä kerran ei voi kertoa mistään hyvästä kunnosta. Itse 85kg painoisena en myöskään olisi väitteen kannalla. Tosin olen kuullut version että 10 kertaa oma paino - tällöin vaaditaan jo sentään vähän jerkkua.
[/quote]
haloo! Noin 1,3 kertaa oma paino on ihan hyvä. Mitä isompiin painoihin mennään se vaikeutuu.
Ikä 25v pituus 180cm paino 98kg
Salilla penkkipäivän ohjema on tossa.
10x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg
4x140kg
4x160kg
1x 180 ja 190kg
Ennätykset ykkönen raw 210kg ja penkkipaidalla 260kg
Tässä on/oli suomen kovin penkkaaja alle 100kg. Vaikka ei ole kisahyväksytty nosto, niin lahnapenkissä noi painot...