Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mielenterveysongelmat....

Vierailija
02.11.2014 |

onko sinulla/onko ollut?Millaisia

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko, masennus... Näitä riittää!

Vierailija
2/8 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:42"]

Ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko, masennus... Näitä riittää!

[/quote]

Täällä sama, paitsi paniikkihäiriöitä ei oo. Ja masennus on parantunu aika paljonkin lääkkeillä, mut ei sit ookkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tästä tulee av:n historian pisin ketju.

Vierailija
4/8 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:46"]

[/quote]

miksi?

Vierailija
5/8 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:16"]

[/quote]

miksi?

[/quote]

Koska av:lla on paljon mt-ongelmaisia. (vitsi harvoin toimii selitettynä)

Vierailija
6/8 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:16"]

[/quote]

miksi?

[/quote]

Koska av:lla on paljon mt-ongelmaisia. (vitsi harvoin toimii selitettynä)

[/quote]

saman oon huomannu 

Vierailija
7/8 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On diagnoosi, että minä lähettelen tappo- ja pommiuhkauksia puhelimellani. Minulla ei ole minkäänlaista mt-ongelmaa enkä lähettele kenellekään mitään uhkauksia.

Olenkohan jo joku julkkis, jonka puhelinverkostoon on tunkeuduttu. Jos joku lähettää jonkun viestiin tyyliin IKE ja Johanna niin se päätyy kaikille, jotka kytkeytyvät laajaan verkostooni, jonka olen perinyt... sen viestin ulkopuolella olen itse eikä minulle ole voinut enää edes soittaa 10 vuoteen, koska puhelimeni ei toimi... Vikailmoituksen jättäminen operaattorille on hölmöläisen touhua tässä tapauksessa... Mutta kun olin pakkohoidossa, niin joku oli käynyt asunnossani ja jättänyt lapun, jossa luki, että puhelimen vikailmoitus tehty. Olin kuin ällikällä lyöty, koska kun olin ollut tekemässä vikailmoitusta operaattorille paikassa, jossa operaattorit olivat kylki kyljessä, niin poliisi ja ambulanssa tulivat ja poimivat minut kuukausiksi lukkojen taakse... Eivätkö ehkä olleet varmoja, että olen sama henkilö... Siis mitä ihmettä tässä maassa oikein häärätään???

Olenko siis jo jonkinlainen julkkis näiden juttujeni tiimoilta? Vuokralaiseni oli lähettänyt isälleen tekstarin ja se meni noin 200 paikkaan ja isä oli todella vihainen, että mitä lähetät minulle tommoisia määriä tekstareita? Verkostot ja koko infrastruktuuri - ihmisten luonnollinen verkosto, johon kuuluvat syntymästä sukunsa perusteella - sekä puhelimissa oleva verkosto ovat ihan rikkihakattuja ja viestit päätyvät ties minne... Infrastruktuurin rikkominen on mielestäni ihan sotarikos ja voi kysyä minkä "tahon" toimesta infrastruktuuri on pantu näin paskaksi? Tarttettaisiin asuntoihin korrektisti kytketty puhelinverkosto, jonka kaltainen lankapuhelinverkosto on ainakin suurelta osin ollut ennen... Nykyinen kännyverkosto ei ole kytketty mihinkään ja näköjään henkilönumeroilla voi avata verkostoja jopa ikäänkuin kenen tahansa nimissä samaan aikaan kun jokaisita ihmistä ei enää ole sidottu johonkin osoitteeseen... Ennen rikkoi lakia, jos oli joku irtolainen... nyt me taidetaan olla jo kaikki jonkunlaisia irtolaisia ja lisää tulee koko ajan ja ulkomaailasten taustoja tältä kannalta emme mitenkään pysty kontrolloimaan eli emme tiedä yhtään mihin osoitteeseen ovat syntyneet... jokainen syntyy johonkin osoitteeseen itse asiassa vaikka se olisi sitten katulampun jalan osoite... tai joku kaatopaikka... josta sitten on vaikka adoptoitu ties minne... Että täll viissiin... 

02.11.2014

Vierailija
8/8 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ahdistuneisuutta ja paniikkikohtauksia vuoden parin ajan, joskus 25-vuotiaana. Nyt ovat muisto vain, eikä edes kovin ikävä sellainen. Välttämätön paha aikuiseksi kasvamisen matkalla.