Kuinka moni maksaa meikkivoiteesta yli 40€
Kommentit (73)
Ei 😂😂 toiset tarvii pinoteksia , mä oon tajunnut jo vuosia juoda tarpeeksi vettä... Iho on todella hyvässä kuosissa ja saan kehuja kokoajan siitä. Oon yli 40v.
Vierailija kirjoitti:
Ei 😂😂 toiset tarvii pinoteksia , mä oon tajunnut jo vuosia juoda tarpeeksi vettä... Iho on todella hyvässä kuosissa ja saan kehuja kokoajan siitä. Oon yli 40v.
No mä olen juonut aina paljon vettä mutta kun ei se paranna arpista ihoa eikä muuta kirjavaa ja kellertävän sävyistä ihoa tasaisen vaaleaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se vesi laimentanut aivosi vai oletko muuten vain yksinkertainen?
Joo, minulla on aika tasainen iho, mutta nenä punainen, vaikka en juoppo olekaan. Vesi ei poista punaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vesi laimentanut aivosi vai oletko muuten vain yksinkertainen?
Idíootti ja ilkeä se on, pahin yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Käytän Joe Blascoa, meikkivoide maksaa yli 50€. Kestää 6kk. Ei mielestäni pahan kallis.
Sama täällä. Ihoni ei kestä päivänvaloa ollenkaan; ei siis näytä pahalta, mutta valo aiheuttaa ankarasti syyhyävää ihottumaa. Joe Blascolla on sopiva peittävä tuote, joka lisäksi on todella riittoisa. Kohta sipaisen pakkelit naamaan ja lähden hakkaamaan halkoja ihanaan syyssäähän (olen mökillä).
En oo ikinä maksanut yli 10€. N49
Minä. Iho ei ole helpoimmasta päästä joten harva tuote sopii. Ei minusta kallis kun kestää kuitenkin vuoden, hintaa 50,-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielelläni hyvästä meikkivoiteesta. Akneiholle ei mikä tahansa sovi ja moni merkki ei edes valmista tarpeeksi vaaleaa sävyä, joka ei hapettuisi vaaleanpunaiseksi tai oranssiksi.
Voitko kertoa luottotuotteidesi nimet? Minulla on aknea, joten pitää olla tarpeeksi peittävä meikkivoide, ja moni voide aivan liian tumma tai kellertävä tai hapettuu.
Käytin pitkään jenkeistä tilattua mineraalimeikkipohjaa, mutta koska firma lopettaa joudun nyt itsekin etsimään uutta merkkiä. Juhlameikkiin käytän Estee Lauderin Double Wear meikkivoidetta. Sekoitan keskenään 0N1-Alabaster ja 1N0-Porcelain sävyjä. Alabaster näyttää omalla vaalealla ihollani melkein valkoiselta. Kannattaa kysyä testereitä kosmetiikkaliikkeestä, niin pääsee kokeilemaan ennen investointeja sopiiko omalle iholle. Itse lisään nämä kostealla sienellä, mutta jos käytät kuivaa sientä, niin peittävyys on todella hyvä.
Nimiä kehiin, kiitos. Voitte auttaa muita kun kerrotte tarkat speksit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielelläni hyvästä meikkivoiteesta. Akneiholle ei mikä tahansa sovi ja moni merkki ei edes valmista tarpeeksi vaaleaa sävyä, joka ei hapettuisi vaaleanpunaiseksi tai oranssiksi.
Voitko kertoa luottotuotteidesi nimet? Minulla on aknea, joten pitää olla tarpeeksi peittävä meikkivoide, ja moni voide aivan liian tumma tai kellertävä tai hapettuu.
Käytin pitkään jenkeistä tilattua mineraalimeikkipohjaa, mutta koska firma lopettaa joudun nyt itsekin etsimään uutta merkkiä. Juhlameikkiin käytän Estee Lauderin Double Wear meikkivoidetta. Sekoitan keskenään 0N1-Alabaster ja 1N0-Porcelain sävyjä. Alabaster näyttää omalla vaalealla ihollani melkein valkoiselta. Kannattaa kysyä testereitä kosmetiikkaliikkeestä, niin pääsee kokeilemaan ennen investointeja sopiiko omalle iholle. Itse lisään nämä kostealla sienellä, mutta jos käytät kuivaa sientä, niin peittävyys on todella hyvä.
Kiitos, olen tuota joskus katsellutkin netissä, kun muutkin ovat kehuneet.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no sähän voit perustaa oman ketjun aiheesta.
Mikä tarve jengillä on tulla meikkiaiheisiin ketjuihin kertomaan ettei käytä meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että iho on sentään hyvä, niin saat edes jostain kehuja, kun et juuri älylläsi loista. Vai millä määrällä vettä pääsee eroon esim. couperosasta?
Mä käytin ennen Lorealin True match meikkivoidetta. Sillä sai täydellisen ihon, ihan Lumikki ihon.
Mutta sitten mun ihossa tapahtui jotain ja meikkivoide ei levity kauniisti. Se vaan jää mössöksi joka muuttuu likaisen ruskeaksi. Oikein korostaa ihohuokosia ja arpista ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, olen tuota joskus katsellutkin netissä, kun muutkin ovat kehuneet.
Minulle tuo Lauder ei sovi. Ihoni on kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnan ei ole väliä, kunhan tuote on hyvä. Mielestäni ei ole mitään järkeä ostaa 10€ meikkivoidetta, jos se ei toimi, vaan meikkiä joutuu fixailemaan kesken päivän. Mieluumin maksan laadukkaammasta tuotteesta ja siitä mielenrauhasta, että meikki kestää täydellisenä aamusta iltaan. Hyvä meikkivoide ei paakkuunnu, kuivata ihoa, muutu oranssiksi tai ”katoa” t-alueelta.
Joo, kalliiksi ovat tulleet ne halpisvoidekokeilut. Ilmeisesti pitäisi kosteustuotteet levittää alle kahdeksan päivää ennen, ja itse meikkivoide levittää ensin maalitelalla ja sitten ruiskupistoolilla ettei lähde jo levittäessä rullautumaan. Sen Cliniquen sametinohuen taas levittää vaikka vasemmalla kädellä pimeässä ilman peiliä ja lopputulos luonnollinen, tasainen ja kestävä. Eikä iho tukkeudu, saati natise illalla.
Minkä niminen tuo clinique on?
Kuinka vanha sinä olet?
Millainen iho sulla on?
Cliniquen Even Better Makeup SPF 15. Ei maksa edes neljääkymppiä!
Olen 48-vuotias, pintakuiva, hieman couperosaan taipuvainen herkästi reagoiva iho. Eli muuten sisänsä hyvä iho, ei näppyjä jne. mutta "kosto" seuraa välittömästi mm. väärästä meikkivoiteesta tai -puuterista, liian vahvasta puhdistustuotteesta tai liiallisesta muusta käsittelystä. Tuskin tuota Cliniquenkaan meikkivoidetta voisin käyttää päivittäin, mutta satunnaisesti paras ikinä. Kovin peittävä se ei ole, joten se kannattaa huomioida jos vahvempaan tarve.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen +40 ja juon paljon ja usein vettä koska harrastan paljon liikuntaa. Silti ihoni on punertava couperosan takia, on paljon laajentuneita huokosia ja satunnaisia hormoninäppyjä. Muutoin iho on vielä toistaiseksi sileä ja kimmoisa. Tykkään käyttää meikkivoidetta (tai nykyään usemmin BB tai CC) sillä se tasoittaa ihon sävyä ja tekstuuria, ja suojaa kylmältä.
Jos sinä olet ollut onnekas geenilotossa niin me kaikki emme ole yhtä hannuhanhia.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytin ennen Lorealin True match meikkivoidetta. Sillä sai täydellisen ihon, ihan Lumikki ihon.
Mutta sitten mun ihossa tapahtui jotain ja meikkivoide ei levity kauniisti. Se vaan jää mössöksi joka muuttuu likaisen ruskeaksi. Oikein korostaa ihohuokosia ja arpista ihoa.
Olen huomannut että mitä enemmän tullut ikää niin ihoa joutuu kuorimaan useammin. Huomaan heti jos kuorinta on unohtunut, meikki ei levity ja mössööntyy eikä pysy kunnolla.
Voi olla että tuon meikkivoiteen koostumus tai aineosatkin taas muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten mun ihossa tapahtui jotain ja meikkivoide ei levity kauniisti. Se vaan jää mössöksi joka muuttuu likaisen ruskeaksi. Oikein korostaa ihohuokosia ja arpista ihoa.Olen huomannut että mitä enemmän tullut ikää niin ihoa joutuu kuorimaan useammin. Huomaan heti jos kuorinta on unohtunut, meikki ei levity ja mössööntyy eikä pysy kunnolla.
Voi olla että tuon meikkivoiteen koostumus tai aineosatkin taas muuttuneet.
Kuorin kerran viikossa.
Itkettää ihan tuo huono iho, näytän varsinkin päivänvalossa hirveältä.
Onneksi nyt on maskit.