Kuinka moni maksaa meikkivoiteesta yli 40€
Kommentit (73)
https://www.illamasqua.com/beyond-foundation-sample/12368394.html
Täältä ostin itse kesäkuussa, mutta nyt suurin osa näyttää tällä hetkellä loppuneen varastosta
Oma suosikkini on Armanin meikkivoide. Jättää ihon kuulaaksi, eikä hapetu kesken päivän. Olen kokeillut eri merkkejä ja aina palanut Armaniin. Tykkään kevyestä meikistä. Yksi pullo kestää n. vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ostin itse kesäkuussa, mutta nyt suurin osa näyttää tällä hetkellä loppuneen varastosta
Miten nuo tuotteet maksetaan, en ole ennen tilannut ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan. Lumenen cc voide käytössä ollut useamman vuoden, mulle riittävä peittävyys. Pysyvyys ei ehkä parasta JA voide kerääntyy silmänalus'ryppyjen' alkuun :D
Osaisiko joku muuten suositella näistä kalliimmista 30e + meikkivoiteista/ccvoiteista jotain sellaista, jossa on kevyt koostumus ja kohtalainen peittävyys, kuivalle iholle sopiva eli ei missään nimessä matta (ihoa kosteuttava olis jees) ja joka ei kerääntyisi silmänalusryppyihin + pysyy iholla useamman tunnin hyvänä?
Madara skin equal soft glow foundation on huippuhyvä, kevyt mutta peittävä ja ei tarvitse laittaa paljon, puteli myös kestää kauan. Iho pysyy sopivan kuulaana ja kestää koko päivän menemättä huonon näköiseksi. Inci-lista myös tosi hyvä. Hinta muistaakseni n. 35 e ja löytyy Sokokselta, välillä myös alessa. Oon ainakin itse tykännyt, laitan yleensä ihonhoitorutiinin jälkeen tätä ja sekoitan mukaan vähän kasvorasvaa ekstra kevyen mutta tarpeeksi peittävän lopputuloksen saamiseksi :)
Mikä sävy sulla on?
Sävy 20 - Ivory, toiseksi vaalein vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan. Lumenen cc voide käytössä ollut useamman vuoden, mulle riittävä peittävyys. Pysyvyys ei ehkä parasta JA voide kerääntyy silmänalus'ryppyjen' alkuun :D
Osaisiko joku muuten suositella näistä kalliimmista 30e + meikkivoiteista/ccvoiteista jotain sellaista, jossa on kevyt koostumus ja kohtalainen peittävyys, kuivalle iholle sopiva eli ei missään nimessä matta (ihoa kosteuttava olis jees) ja joka ei kerääntyisi silmänalusryppyihin + pysyy iholla useamman tunnin hyvänä?
Madara skin equal soft glow foundation on huippuhyvä, kevyt mutta peittävä ja ei tarvitse laittaa paljon, puteli myös kestää kauan. Iho pysyy sopivan kuulaana ja kestää koko päivän menemättä huonon näköiseksi. Inci-lista myös tosi hyvä. Hinta muistaakseni n. 35 e ja löytyy Sokokselta, välillä myös alessa. Oon ainakin itse tykännyt, laitan yleensä ihonhoitorutiinin jälkeen tätä ja sekoitan mukaan vähän kasvorasvaa ekstra kevyen mutta tarpeeksi peittävän lopputuloksen saamiseksi :)
Mikä sävy sulla on?
Sävy 20 - Ivory, toiseksi vaalein vaihtoehdoista.
Onko porcelain vaalein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo tuotteet maksetaan, en ole ennen tilannut ulkomailta.
Credit tai debit kortilla tai PayPal tilillä. Eli perus luotto- tai pankkikortti on käypää valuuttaa, tarkista onko korttisi verkkomaksumahdollisuus kytketty päälle ennen tilauksen tekoa. Tämän voi tehdä verkkopankin sivuilla. Koska elämme post-Brexit aikaa niin tilaus on tullattava, jos sen arvo ylittää tietyn euromäärän. Katso lisätietoja osoitteesta tulli.fi
Olen ketjun aloittaja. Hitsit kun en tajunnut tehdä kyselyä, en varmaan voi muokata tätä mitenkään?
Itse olen koko ikäni (30) ostanut meikkini marketeista/netistä ja hyvin olen niillä pärjännyt, vaikka ihoni onkin aika oikukas. Suosikkimeikkivoide oon se lasipurkissa oleva mattapintainen, oliko merkki nyt Maybelline..
Joskus sain lahjaksi lancomen meikkivoiteen, mutten pystynyt käyttämään sitä kun se kirveli mun naamaa.
En kuitenkaan parjaa ketäån tässä, jokainen ostakoot meikkinsä mistä huvittaa. Kunhan pohdin :)
Laadukkaampaa ei tarvitse laittaa niin paljoa jotta saa hyvän pinnan, joten on riittosampaa eli ihan hintansa väärtti.
Siksi koska tauon jälkeen luulin, että Joe Blasco toimii yhtä hyvin kuin vuosia sitten. Ilmeisesti joko ihoni rasvoittuu nykyään enemmän tai sitten meilkivoiteen koostumusta on muutettu, sillä iho kiiltää koko ajan. Täytynee siirtyä tuon purnukan jälkeen johonkin muuhun. Ongelmana juuri kuiva mutta nopeasti rasvoityuva iho. Talvella suorastaan kesii kun on niin kuiva, kuitenkin rasvoittuu päivän aikana paljon
Vierailija kirjoitti:
En maksa kun en käytä meikkivoidetta. En tarvitse sitä. Ihoni on tasainen ja sileä vaikka olen yli 50 vuotias. Äidin puolelta olen hyvän ihon perinyt eikä ole tarvinnut ihoa peitellä värivoiteilla. Pelkkä apteekin perusvoide on riittänyt.
Omakehu ihan haisee.
En todellakaan maksaisi. Käytän kyllä meikkivoidetta, mutta se taitaa maksaa jotain alle 20 euroa. En edes muista, kun en ole ostanut uutta yli vuoteen, kun koronan aikana ei ole paljon tarvinnut. Nykyinen on todennäköisesti vanhentunut, mutta käytän niin pitkään kuin toimii tai loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa kun en käytä meikkivoidetta. En tarvitse sitä. Ihoni on tasainen ja sileä vaikka olen yli 50 vuotias. Äidin puolelta olen hyvän ihon perinyt eikä ole tarvinnut ihoa peitellä värivoiteilla. Pelkkä apteekin perusvoide on riittänyt.
Omakehu ihan haisee.
Todella harvalla naisella on oikeasti tasainen, sileä iho. Moni kuvittelee, että on sellainen ja totuus on isoja ihohuokosia, punaisia nenänpieliä jne. Sama homma kun kuvitellaan, että itselle sopii ”pese ja pidä”- tukka ja totuus on ihan toinen. Suomalainen nainen ei ole tottunut kohentamaan ulkonäköään
Mikä sävy sulla on?