Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni maksaa meikkivoiteesta yli 40€

Omituinen väittämä
18.09.2021 |

?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa jos ei halvemmista löytyis. Onneksi omalle pintakuivalle ja atopiaan taipuvalle löytyi oikein hyvä 7 euron tuote.

Vierailija
42/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 😂😂 toiset tarvii pinoteksia , mä oon tajunnut jo vuosia juoda tarpeeksi vettä... Iho on todella hyvässä kuosissa ja saan kehuja kokoajan siitä. Oon yli 40v.

Niin minäkin olen +40 ja juon paljon ja usein vettä koska harrastan paljon liikuntaa. Silti ihoni on punertava couperosan takia, on paljon laajentuneita huokosia ja satunnaisia hormoninäppyjä. Muutoin iho on vielä toistaiseksi sileä ja kimmoisa. Tykkään käyttää meikkivoidetta (tai nykyään usemmin BB tai CC) sillä se tasoittaa ihon sävyä ja tekstuuria, ja suojaa kylmältä. 

Jos sinä olet ollut onnekas geenilotossa niin me kaikki emme ole yhtä hannuhanhia. 

Aika moni näistä 40-50 -vuotiaista ihoni on yhä hehkeä kuin kaksikymppisellä ja hoidan sitä vaan saippualla ja tummelilla elää vahvistusharhassa. Eli luulevat vain ihonsa olevan hehkeä ja näyttävänsä nuorekkaalta, vaikka totuus ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maksanut monet kerrat. En ryyppää,en polta,ei ole autoa eikä lapsia. Hyvin voin pistää rahoja itseeni. Käyn muuten töissäkin.

Vierailija
44/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielelläni hyvästä meikkivoiteesta. Akneiholle ei mikä tahansa sovi ja moni merkki ei edes valmista tarpeeksi vaaleaa sävyä, joka ei hapettuisi vaaleanpunaiseksi tai oranssiksi.

Voitko kertoa luottotuotteidesi nimet? Minulla on aknea, joten pitää olla tarpeeksi peittävä meikkivoide, ja moni voide aivan liian tumma tai kellertävä tai hapettuu.

Käytin pitkään jenkeistä tilattua mineraalimeikkipohjaa, mutta koska firma lopettaa joudun nyt itsekin etsimään uutta merkkiä. Juhlameikkiin käytän Estee Lauderin Double Wear meikkivoidetta. Sekoitan keskenään 0N1-Alabaster ja 1N0-Porcelain sävyjä. Alabaster näyttää omalla vaalealla ihollani melkein valkoiselta. Kannattaa kysyä testereitä kosmetiikkaliikkeestä, niin pääsee kokeilemaan ennen investointeja sopiiko omalle iholle. Itse lisään nämä kostealla sienellä, mutta jos käytät kuivaa sientä, niin peittävyys on todella hyvä.

Kiitos, olen tuota joskus katsellutkin netissä, kun muutkin ovat kehuneet.

Minulle tuo Lauder ei sovi. Ihoni on kuiva.

Itse käytän aina The Ordinaryn Niacinamide 10% seerumia ja La Roche-Posay Anthelios 50+ Invisible fluid aurinkorasvaa kasvoille meikkivoiteen alla, eikä Estee Lauder kuivata. Ihoni onkin toki rasvoittuva.

Vierailija
45/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen meikkivoiteen hankinta on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Jos sellaiseen jossakin joskus törmää niin hinnasta viis. Ripsivärit, huulikiillot ja -punat, kulmaväri, puuteri jne. saavat ja voivat olla halpissarjoista, niissä ei kokemukseni mukaan ole niin isoja eroja oli merkki mikä vaan. Toki en ole meikkihifistelijä. 

Vierailija
46/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satsaan Lancomen meikkivoiteeseen, koska meikkivoiteen laadulla on ulkonäköön suurin vaikutus. Huono koostumus, kerääntyminen ilmeryppyihin, väärä sävy ja ihon tukkeutuminen huonosta voiteesta voivat olla halpisten vikoja.

Ostan sen kuitenkin aina alennuksella (black friday tms) 30-40 eurolla ja se kestää parhaimmillaan 2 vuotta. Joojoo, meikkiä ei pitäisi säilytellä noin kauan mutta en ole huomannut mitään haittoja enkä tosiaan osta puolen vuoden välein uutta jos vanhaa on vielä puolikas jäljellä.

Muut meikkini ovat halpis Essenceä, esim. ripsarin merkillä ei ole mitään väliä kunhan pysyy paikallaan.

Minkä niminen tuo lancome on?

Kuinka vanha sinä olet?

Millainen iho sulla on?

Lancomen Teint Miracle, sävy 005. Siksikin ostan sitä koska kaikki muut kokeilemani ovat liian tummia kalpeaan pärstääni.

Olen 27v, iho on muuten hyvässä kunnossa mutta joskus pintakuiva, joten nenänpielet punottaa. Lisäksi on tummat silmänaluset jotka peittyy hyvin tolla voiteella.

Vierailija
47/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 € / kg on todella halpaa meikkivoidetta.

Vierailija
48/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi, koska olen löytänyt täydellisen sävyn NYXin valikoimasta. Mutta voisin maksaa jos en tietäisi itselleni sopivaa hyvää ja halvempaa. Esim. ripsarista paras on Lancome, maksaa jotain 30 euroa sekin, mutta kaikki muut menevät minulla tuhruiseksi nopeasti. Myös monet muut kalliit.

Eli laatu ratkaisee, siitä voin maksaa jos on pakko. Huulipuna on jostain syystä ainut meikki, josta paljon maksaminen tuntuisi tyhmältä. Sikäli typerää, koska en tosiaan ole löytänyt hyvää ja halpaa, ja ainut mikä ikinä on kunnolla pysynyt huulilla, oli YSL. Sävy oli väärä tosin.

Vierailija
49/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sijoittaa rahat naaman maalaamiseen?

Ihan vaan koska huvittaa ja rahaa on enemmän kuin tarpeeksi. :)

Mitä iho tykkää tästä?

Vierailija
50/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaista kosmetiikkaa, joka tekee ihosta hyvin tasaisen. Ei maksa 50 euroa. 

Vierailija
51/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytin ennen Lorealin True match meikkivoidetta. Sillä sai täydellisen ihon, ihan Lumikki ihon.

Mutta sitten mun ihossa tapahtui jotain ja meikkivoide ei levity kauniisti. Se vaan jää mössöksi joka muuttuu likaisen ruskeaksi. Oikein korostaa ihohuokosia ja arpista ihoa.

Olen huomannut että mitä enemmän tullut ikää niin ihoa joutuu kuorimaan useammin. Huomaan heti jos kuorinta on unohtunut, meikki ei levity ja mössööntyy eikä pysy kunnolla.

Voi olla että tuon meikkivoiteen koostumus tai aineosatkin taas muuttuneet.

Kuorin kerran viikossa.

Itkettää ihan tuo huono iho, näytän varsinkin päivänvalossa hirveältä.

Onneksi nyt on maskit.

No juu, iho muuttui minullakin kun täytin 35. Siihen asti ei juurikaan iho-ongelmia ollut. Nyt on sitten senkin edestä. Tuntuu että iho muuttuu koko ajan, välillä on kuiva, sitten taas rasvainen.. Sopivia hoitotuotteitakaan ei tahdo löytyä kun iho ei tunnu tietävän itsekään mikä se haluaa olla.

Vierailija
52/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on tullut käytettyä meikkivoidetta viimeisen vuoden aikana. Olen kuivaihoinen ja talvella käytössä Dior Backstage ja kesällä Estee Lauder Hydra rescue SPF 45. Dior kestää todella hyvin kerrostamista. N40+

Vierailija
53/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kyllä oikeansävyisestä ja iholleni koostumukselle sopivasta meikkivoiteesta tuon summan. Todella kalpeille ja kuivaihoisille suosittelen Illamasquan Beyond Foundationin sävyä LR1, kesällä tämä on itselleni niin kalpea että sekoitan hieman tummemman voiteen kanssa yhteen. Ei kiristä iholla tai hapetu päivän aikana oranssiksi (kuten esim. kokeilemani Diorin meikkivoiteet) ja Illamasquan sivuilta voi tilata näytteitä kokeiltavaksi.

Vierailija
54/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan kyllä oikeansävyisestä ja iholleni koostumukselle sopivasta meikkivoiteesta tuon summan. Todella kalpeille ja kuivaihoisille suosittelen Illamasquan Beyond Foundationin sävyä LR1, kesällä tämä on itselleni niin kalpea että sekoitan hieman tummemman voiteen kanssa yhteen. Ei kiristä iholla tai hapetu päivän aikana oranssiksi (kuten esim. kokeilemani Diorin meikkivoiteet) ja Illamasquan sivuilta voi tilata näytteitä kokeiltavaksi.

Mistä ne näytteet löytyy?

Vierailija
55/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Estée Lauder Futurist Hydra Rescue SPF 45 meikkivoidetta ja maksan mielelläni sen viiskymppiä koska tuote on todella hyvä ja sisältää aurinkosuojan.

Vierailija
56/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Lumenen cc voide käytössä ollut useamman vuoden, mulle riittävä peittävyys. Pysyvyys ei ehkä parasta JA voide kerääntyy silmänalus'ryppyjen' alkuun :D 

Osaisiko joku muuten suositella näistä kalliimmista 30e + meikkivoiteista/ccvoiteista jotain sellaista, jossa on kevyt koostumus ja kohtalainen peittävyys, kuivalle iholle sopiva eli ei missään nimessä matta (ihoa kosteuttava olis jees) ja joka ei kerääntyisi silmänalusryppyihin + pysyy iholla useamman tunnin hyvänä?

Vierailija
57/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa meikkaa, koska se ei oikeastaan kiinnosta minua.

Mutta jostain laatikosta löytyy joku alesta ostettu Estee lauderin double stay voide, mikä on ollut ihan hyvä. Sen normaalihinta on kai tuota luokkaa. Ostin koska sain testerin, joka tuntui sopivalta sävyltä ja koostumus oli ok, pysyvä eikä kuivattanut naamaa. Sekoitan sitä kans vähän perusvoiteeseen.

Vierailija
58/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan rautakaupasta ihan kunnon maalia, vaalean beigen väristä.

Ja sekoitan perusvoiteeseen. Parempaa meikkivoidetta ei olekaan. 

Vierailija
59/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan. Lumenen cc voide käytössä ollut useamman vuoden, mulle riittävä peittävyys. Pysyvyys ei ehkä parasta JA voide kerääntyy silmänalus'ryppyjen' alkuun :D 

Osaisiko joku muuten suositella näistä kalliimmista 30e + meikkivoiteista/ccvoiteista jotain sellaista, jossa on kevyt koostumus ja kohtalainen peittävyys, kuivalle iholle sopiva eli ei missään nimessä matta (ihoa kosteuttava olis jees) ja joka ei kerääntyisi silmänalusryppyihin + pysyy iholla useamman tunnin hyvänä?

Madara skin equal soft glow foundation on huippuhyvä, kevyt mutta peittävä ja ei tarvitse laittaa paljon, puteli myös kestää kauan. Iho pysyy sopivan kuulaana ja kestää koko päivän menemättä huonon näköiseksi. Inci-lista myös tosi hyvä. Hinta muistaakseni n. 35 e ja löytyy Sokokselta, välillä myös alessa. Oon ainakin itse tykännyt, laitan yleensä ihonhoitorutiinin jälkeen tätä ja sekoitan mukaan vähän kasvorasvaa ekstra kevyen mutta tarpeeksi peittävän lopputuloksen saamiseksi :)

Vierailija
60/73 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madara skin equal soft glow foundation on huippuhyvä, kevyt mutta peittävä ja ei tarvitse laittaa paljon, puteli myös kestää kauan. Iho pysyy sopivan kuulaana ja kestää koko päivän menemättä huonon näköiseksi. Inci-lista myös tosi hyvä. Hinta muistaakseni n. 35 e ja löytyy Sokokselta, välillä myös alessa. Oon ainakin itse tykännyt, laitan yleensä ihonhoitorutiinin jälkeen tätä ja sekoitan mukaan vähän kasvorasvaa ekstra kevyen mutta tarpeeksi peittävän lopputuloksen saamiseksi :)

Kiitos! Tsekkaan tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän