Twilight Bella.
Onkohan tuo roolihahmo tehty tuollaiseksi mököttäväksi, ahdistuneeksi angstiksi, vai onko tuo näyttelijän (Stewart) tapa näytellä?
Joka tapauksessa ärsyttää..
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:45"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:23"] No en tiä muuta kuin sen ettei kirsten oo minkään näköinen. [/quote] Haluaisinpa nähdä miltä sinä näytät. Varmaan tosi kauniilta h&m halparytkyissä ja hiustenpidennyksissä sekä miesten hyväksyntää kerjäävässä hymyssä. [/quote] hah. En pukeudu henkkamaukkaan eikä ole hiustenpidennyksiä. Olen oikeasti kaunis ja ilmeikäs. [/quote] Varmasti olet. Ilmeikkyys ei tosin ole yhtä kuin kaunis. [/quote] no omasta mielestä se ei oo minkään näköinen. En pidä itseänikään erikoisen hyvännäköisenä, mutta kyllä mä stewartia nätimpi oon.
[/quote]
:D :D :D ai kuten hän?nhttp://104.131.133.47/wp-content/uploads/2014/08/RoyReid.ca-Breakfast-Beauty-Selfie-10.jpg
[/quote]
Ilmeisesti julkkista ei voi olla muka nätimpi. Stewart ei todellakaan ole mikään erityisen näköinen. Ei erotu massasta ja todella tylsän näköinen.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:06"]
Twilightleffat ovat oikeasti niin jäätävän infernaalista paskaa, että niitä katsellessa joutuu kiemurtelemaan hysteerisen naurun ja myötähäpeän kourissa. Eivät sarjan kirjatkaan toki mitään Dostojevskia ole, mutta ne elokuvat... voi Hesus. Robpatz varmaan kiitti luojaansa, että joku Cronenbergin tasoinen heppu oli valmis palkkaamaan hänet kaiken sen kimaltelevan vampyyriulosteen jälkeen.
[/quote]
Pompöösi tärkeilijä. Olisit edes aito.
Katon True Bloodia, mutta Twilighteja en pysty, ja olen yrittänyt kyllä! Tuskaisan huono saaga.
Mutta kun Bellasta kysyttiin, niin musta näyttelijä Kristen Stewart on ihan nätti, mutta ei mikään luksuskaunotar, aika tummat silmänaluset ilmeisesti luonnostaan ja usein kuvissa synkkä ilme. Hymyillessään ihan sievä. Robert Pattisonin suosiota en tajua. En pidä häntä lainkaan komeana.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:52"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:45"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:23"] No en tiä muuta kuin sen ettei kirsten oo minkään näköinen. [/quote] Haluaisinpa nähdä miltä sinä näytät. Varmaan tosi kauniilta h&m halparytkyissä ja hiustenpidennyksissä sekä miesten hyväksyntää kerjäävässä hymyssä. [/quote] hah. En pukeudu henkkamaukkaan eikä ole hiustenpidennyksiä. Olen oikeasti kaunis ja ilmeikäs. [/quote] Varmasti olet. Ilmeikkyys ei tosin ole yhtä kuin kaunis. [/quote] no omasta mielestä se ei oo minkään näköinen. En pidä itseänikään erikoisen hyvännäköisenä, mutta kyllä mä stewartia nätimpi oon. [/quote] :D :D :D ai kuten hän?nhttp://104.131.133.47/wp-content/uploads/2014/08/RoyReid.ca-Breakfast-Beauty-Selfie-10.jpg [/quote] Ilmeisesti julkkista ei voi olla muka nätimpi. Stewart ei todellakaan ole mikään erityisen näköinen. Ei erotu massasta ja todella tylsän näköinen.
[/quote]
Ei liity julkisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:06"]
Twilightleffat ovat oikeasti niin jäätävän infernaalista paskaa, että niitä katsellessa joutuu kiemurtelemaan hysteerisen naurun ja myötähäpeän kourissa. Eivät sarjan kirjatkaan toki mitään Dostojevskia ole, mutta ne elokuvat... voi Hesus. Robpatz varmaan kiitti luojaansa, että joku Cronenbergin tasoinen heppu oli valmis palkkaamaan hänet kaiken sen kimaltelevan vampyyriulosteen jälkeen.
[/quote]
Pompöösi tärkeilijä. Olisit edes aito.
[/quote]
Mitenköhän mä sulle nyt voisin tässä aidoksi muuttua?
Kristen Stewart on mielestäni tuollainen aina. Luulenpa Krisu se angstimökömökö on. Twilight on muuten surkein rakkaustarina ikinä.
molempia! katsoppa näyttelijän muita elokuvia (pahan merkit, huvipuisto-kesä) niin jokaisessa toljottaa tennareitaan tukka silmillä..