Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppojen kassalle valitaan nuoria tyttöjä houkuttelemaan asiakkaita

Vierailija
03.10.2014 |

Meidän kaupungissa on yksi supermarket, missä on poikkeuksellisen paljon nuoria nättejä tyttöjä kassalla töissä. Olen täysin varma että tämä siksi, koska yritetään vaikeassa taloustilanteessa saada asiakkaita keinoja kaihtamatta. Vanhat äijät tykkää kun nuori nätti neito tervehtii ja kiittää ja hymyilee.

Häikäilemätöntä toimintaa mielestäni! onko teillä kaupoissa samaa ilmiötä havaittavissa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä näteillä tytöillä houkutella kuin miehiä. Aika huonoa bisnestä.

Menee vähän aiheen vierestä, mutta huomasin kaupassa että se jono oli pisin ja täynnä miehiä, jossa kassa oli tosi kaunis tyttö. Tämä jono oli kaikista hitain myös, mutta kiltisti ukot jonotti. Ja jono oli hidas koska aika monen miehen piti vaihtaa muutama sana tytön kanssa joka jaksoi nätisti hymyillä kaikille. Helpommalla pääsi rumemmat kassat. Jonoa ei kertynyt ja jono liikkui.

Vierailija
2/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:42"]

Uteliaisuuttani kysyn ap:lta, että missä ammatissa näet paljon rumia, epämukavia ja vanhoja miehiä?

[/quote]

Pörssiyhtiöiden johdossa.

ap

[/quote]

Pörssiyhtiöiden johtajat ovat usein keski-ikäisiä miehiä, mutta eivät rumia muualla kuin Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on ollut baareissa noin. Siksihän niihin pääsee myös alaikäisiä tyttöjä sisään.

Vierailija
4/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:18"]erittäin harvoin olen miehiä kassalla nähnyt, mutta tuskinpa nyt tyttöjä sen takia palkataan, että asiakkaita saataisiin. moni tekee hommaa vain väliaikaisesti ja kassalla työskentely on helppoa ja ei vaadi koulutusta. [/quote] Vaatii merkonomin koulutuksen.

[/quote]

Missä?

Vierailija
5/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rekrytoinut paljonkin kassahenkilöitä. Hyvästä ulkonäöstä on tietysti etua elämän joka saralla, mutta ei sen perusteella kaupan työntekijöitä valita. Kassatyö ei muuten todellakaan ole mitään idioottien tai laiskojen ihmisten hommaa, eikä pelkällä ulkonäöllä tietenkään pärjää. Aika harvassa ovat ne, jotka ovat/olisivat siinä työssä todella hyviä. Pitää olla mahtava paineensietokyky (kiire, nopeasti reagoitava kaikkeen, hankalat asiakkaat, vaikeat tilanteet, jatkuva väkivallan uhka), loistava tilannetaju ja asiakaspalvelutaito, jatkuva hyväntuulisuus, tarkkuus ja tehokkuus aina huipussaan jne. 

Vierailija
6/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:12"]

Ei niillä näteillä tytöillä houkutella kuin miehiä. Aika huonoa bisnestä.

Menee vähän aiheen vierestä, mutta huomasin kaupassa että se jono oli pisin ja täynnä miehiä, jossa kassa oli tosi kaunis tyttö. Tämä jono oli kaikista hitain myös, mutta kiltisti ukot jonotti. Ja jono oli hidas koska aika monen miehen piti vaihtaa muutama sana tytön kanssa joka jaksoi nätisti hymyillä kaikille. Helpommalla pääsi rumemmat kassat. Jonoa ei kertynyt ja jono liikkui.

[/quote] Plus ne kaikki elämäänsä kyllästyneet vanhemmat naishenkilöt, jotka tykkäävät kiusata näitä nättejä nuoria tyttöjä :)

Vierailija
7/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, yleensä kiinnitän kassatyttöön huomiota vasta kun olen poistumassa kaupasta. Ja itse en muista millaisia neitoja kassoilla on edellisen kerran ollut. Joten AP:n teoria hieman tökkii..

Vierailija
8/41 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tästä aiheesta nyt enää tämän enempää taida  saada irti.

Vierailija
9/41 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 05:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 05:08"]

^ ei taidettu siellä kauppiksessa opettaa, että sen viivakoodin saa näpyteltyä niiden viivojen alta olevista numeroista? ;) vai muutenko vain halusit näsäviisastella?

[/quote]

Tietenkin saa, mutta kuten tuossa viestissä lukee, ei niistä sitä "saa" näpytellä. Koska tuo väitti että viivakoodien lukeminen on helppoa. Ja sen numeron lukeminen ei ole viivakoodin lukemista, pelkkää numeroiden lukua. Toki se viivakoodikin on helppoa lukea, mutta hemmetin hidasta se on.

[/quote]

Minä kun oletin että ne luettaisiin lukulaitteella, mutta ehkä ne tuolla autismin määrällä voi lukea paljaalla silmälläkin ;)

Vierailija
10/41 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:37"]

Meidän kaupungissa on yksi supermarket, missä on poikkeuksellisen paljon nuoria nättejä tyttöjä kassalla töissä. Olen täysin varma että tämä siksi, koska yritetään vaikeassa taloustilanteessa saada asiakkaita keinoja kaihtamatta. Vanhat äijät tykkää kun nuori nätti neito tervehtii ja kiittää ja hymyilee.

Häikäilemätöntä toimintaa mielestäni! onko teillä kaupoissa samaa ilmiötä havaittavissa?

[/quote] Ihmisten häikäilemättömyys on kamalaa!

Vierailija
11/41 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:00"]

Uteliaisuuttani kysyn ap:lta, että missä ammatissa näet paljon rumia, epämukavia ja vanhoja miehiä?

[/quote]

ap

[/quote]

Pörssiyhtiöiden johtajat ovat usein keski-ikäisiä miehiä, mutta eivät rumia muualla kuin Suomessa. 

[/quote] Mikä lie suomalaisten johtajien ulkonäköön liittyvä trauma tällä kirjoittajalla?

Vierailija
12/41 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:00"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote] Mikä lie suomalaisten johtajien ulkonäköön liittyvä trauma tällä kirjoittajalla?

[/quote]

No onhan ne nyt aika...karmeita.

Vierailija
13/41 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa k-kaupassa on ainakin kaksi nuorta miestä ja ovat tosi ystävällisiä. Näkyy vetävän keski-ikäisiä mammoja. Ei siinä mitään, minäkin tykkään käydä kun ovat niin ystävällisiä. Jos on kiire, luultavasti joku 40-v naiskassa on nopein, koska on ollut siinä ehkä kauan. Ainakin lähikaupassa on pari tuollaista, jotka ovat olleet siellä aina ja jos tulee jotain hankaluutta, senkin osaavat selvittää ripeästi. 

Vierailija
14/41 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meidän Alepaan katsomaan reippaita nuoria miehiä kassalla ja hyllyttämässä

Vierailija
15/41 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:41"]

reps * ha haa, kyllä minä ainakin matkaisin vähän pidemmänkin matkan kauppaan, jossa olisi kirahvi kassalla XD Sen suloisen ruskeasilmäiseltä katseelta ja ihanalta pitkältä kaulalta  ei kyllä yksikään keskikaljavoro onnistuisi livahtamaan sen huomaamatta ja kassan jonon se näkisi aina päästä päähän muutenkin . Hyvä soveltuvuus kassalle siis,painavat  aika paljon suosituksena nuo ominaisuudet sillä,arvelisin...

[/quote]

Vierailija
16/41 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 07:18"]

Tule meidän Alepaan katsomaan reippaita nuoria miehiä kassalla ja hyllyttämässä

[/quote] No niin, paljastuihan se lopulta ,että aika täsmälleen samalla tavalla  mukavaa sitä on aina  naisistakin  saada palvelua nuoremmiltaan ja aivan eritoten niiltä siihen  toiseen sukupuoleen kuuluvilta myyjiltä ja kassoilta,eli tässä tapauksessa siis nuorilta (tietysti mieluiten hyvännäköisilta ja miellyttäviltä) miehiltä,eikö vain? Anteeksi siis vain arvon neidit ja rouvat mutta,mutta tässä vaiheessa  minua hieman jo hymyilyttää tuo teidän ´kohkaamisenne´siitä kuinka VAIN miehet (vielä oikein "vanhat,irstaat nuorten tyttöjen perään liikkeissä kuolaavat ´äijät´ ") katsovat siellä kaupoissa teitä nuorempia naisia.Itseäni jostain syystä ja vaikka itse olenkin mies minua houkuttelevat aina vain edulliset tarjoustuotteet ja sen jälkeen kun olen ne ostoskärriini saanut, vain lyhimmät kassajonot.Jos ja kun olemme liikkeellä vaimoni kanssa ,silloin vain omat asiamme keskenämme.

Uskon että sitä tottuisi aika pian vaikka myyjien ja myyjättärien alastomuuteen ja silloin sitä kai saisi käydä kaupassa nakuna itsekin.

En kuitenkaan usko tuon nudistimyymälä  idean tuovan paljonkaan liikevoittoa kauppaketjulle. Esim. tiettyjen tukevammanpuoleisten kansalaisten perässä kävely esim. tarjouslihatiskien editse saattaisi tuoda liikaakin assosiaatioita ja ostokset sieltä jäädä jopa tekemättä....

Onneksi olemme molemmat kasvissyöjiä, joten tuokaan skenaario ei niin paljon kuittenkaan  pelota,vaikka se sitten  toteutuisikin...

Vierailija
17/41 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps * ha haa, kyllä minä ainakin matkaisin vähän pidemmänkin matkan kauppaan, jossa olisi kirahvi kassalla XD

Vierailija
18/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jutska. Tänäö ol prisman kassalla 5/5 neito.

Mies

Vierailija
19/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/41 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi