Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kookosöljy naamapesusineena.

Vierailija
01.11.2014 |

Pesuaineet tehoavat näppylöihin hetken ja sit niitä taas puskee. Talvella iho myös kiristää mutta rasvaa kun laittaa niin naama kukkii kuin perunapelto. Pari päivää voi laittaa sit pitää pitää piiitkä tauko. Erilaisia rasvoja/voiteita kokeiltu, halpoja sekä kalliita.

Voisiko kookosöljyllä peseminen olla ratkaisu tähän ongelmaan? Miten sitä käytetään kun purkissahan se on kiinteää. Pitääkö se ensin sulattaa? Miten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat puhtaalla pikkulusikalla ja laitat kämmenelle. Sulaa käden lämmöstä.

Vierailija
2/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:20"]Pesuaineet tehoavat näppylöihin hetken ja sit niitä taas puskee. Talvella iho myös kiristää mutta rasvaa kun laittaa niin naama kukkii kuin perunapelto. Pari päivää voi laittaa sit pitää pitää piiitkä tauko. Erilaisia rasvoja/voiteita kokeiltu, halpoja sekä kalliita.

Voisiko kookosöljyllä peseminen olla ratkaisu tähän ongelmaan? Miten sitä käytetään kun purkissahan se on kiinteää. Pitääkö se ensin sulattaa? Miten?
[/quote]
se sulaa aika pienessä lämpötilassa. Itse rasvaan sillä sääret. Kaavin lusikalla pienen määrän ja hieron ihoon. Olikohan 30°C kun sulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamapesusineena?? Pesusientä varmaan tarkoitat, ihan vaahtomuovinen käy!

Vierailija
4/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välillä käyttänyt neitsytkookosöljyä meikinpuhdistukseen. Hieron sitä kevyesti naamaan, pyyhin kasvopaperilla ja viimeistelen kasvovesi-vanulapulla. 

Vierailija
5/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pelkästää kookosöljyä kasvojen pesuun. Näpyt hävinny!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän