hmm, pitäisiköhän alkaa käyttämään prisman noutopalvelua
vihaan kaupassa käyntiä, olisi niin kiva kun saisi valmiina tavarat pakattuina jne. tuntuisi vaan jotenkin hassulta näin yksineläjänä moista palvelua käyttää, autottomanakaan ei jaksa kerralla kantaa isoja määriä, bussilla pien matka. kotiinkuljetusta en kuitenkaan viitsisi maksaa. ja olisi hintojakin paljon helpompi vertailla netissä, tutkailla ja löytää tuotteita. kuka minua kieltää, ei kukaan, eikös? :)
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:53"]
Mä asun kans yksin enkä ikinä käyttäis noutopalvelua. Kaupassakäynti on niin hyvää hyötyliikuntaa, kun kasseja kantaa niin saa kädetkin vähän treeniä.
[/quote]
Mulla ei oo siis myöksään autoa
-tuo 8
[/quote]
Jotkut käyttävät käsiään muutenkin kuin kasseja kanniskelemalla.
[/quote]
Monestiko viikossa tai kuussa kannattelet käsissä yhteensä n. 5-10 kilon painoa tunnin verran? Ei se ole sama asia tehdä jotain käsitöitä.
[/quote]
Kannatko siis itse tunnin yhteen menoon 10 kg kauppakassia? Ilmeisesti et asu joukkoliikennöidyllä alueella.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:53"]
Mä asun kans yksin enkä ikinä käyttäis noutopalvelua. Kaupassakäynti on niin hyvää hyötyliikuntaa, kun kasseja kantaa niin saa kädetkin vähän treeniä.
[/quote]
Mulla ei oo siis myöksään autoa
-tuo 8
[/quote]
Jotkut käyttävät käsiään muutenkin kuin kasseja kanniskelemalla.
[/quote]
Monestiko viikossa tai kuussa kannattelet käsissä yhteensä n. 5-10 kilon painoa tunnin verran? Ei se ole sama asia tehdä jotain käsitöitä.