Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidealalla työskentely, miksi niin piru monelle?

Vierailija
25.11.2014 |

Itse työskentelen taidealalla ja valintani vuoksi saan jatkuvaa ihmetystä ja kiroamista. Milloin olen mukamas muiden siivellä elävä hippi ja milloin taas en ajattele mukamas lainkaan muita. Oikeisiin töihin pitäisi mennä ja lakata tekemästä sitä mitä rakastaa. Veroni minäkin maksan. Ja töitä teen koko ajan. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta urpojen kanssa hengailu niin elämäkin helpottuu.

Vierailija
2/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:03"]Itse työskentelen taidealalla ja valintani vuoksi saan jatkuvaa ihmetystä ja kiroamista. Milloin olen mukamas muiden siivellä elävä hippi ja milloin taas en ajattele mukamas lainkaan muita. Oikeisiin töihin pitäisi mennä ja lakata tekemästä sitä mitä rakastaa. Veroni minäkin maksan. Ja töitä teen koko ajan. 
[/quote]

Muistuta niitä arvostelijoita, että aina kun ostavat esim. jonkun uuden sisustus jutun, oli se sitten taulu tai tyynyliina, niin sen suunnitteluun tarvitaan alan ammattilainen, taiteilija. Pää pystyyn vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa taitelijoista puuhastelee jotain jonnin joutavaa mistä ei kukaan hyödy mutta maksumieheksi saatetaan joutua. Sitten itketään niiden taiteilija-apurahojen perään ja lopuksi tapetaan kissa.

Vierailija
4/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttauduin itse taidealalle ja kohta on vuosi ollut työttömyyttä. Ihailen niitä taidealankoulutettuja ihmisiä jotka ovat työllistyneet alalle. Sanomattakin selvää etten pidä loisina vaan ahkerina työntekijöinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan