Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varatun flirtti tarkoittaa?

Vierailija
17.09.2021 |

Olen aloittanut uudessa työpaikassa ja siellä on mies, joka on alkanut flirttailla minulle. Alussa oli silmäpeliä, nyt on edennyt kosketteluun. Koskettelu on niin sanotusti viatonta, hartia, käsivarsi ja yläselkä -alueella. Hakeutuu myös seuraani usein. Miehellä on perhekuvia pöydällä ja puhuu yleisesti perheestään. Olen nähnyt heidät yhdessä monta kertaa perheenä lasten kanssa. Vaimo ollut myös mukana. Miksi ihmeessä mies siis käyttäytyy näin? Minulla myös mies ja lapset. Mitä hän tästä irti saa? En usko, että haluaa mitään salasuhdetta, sen verran rehti mies kyseessä.

Miksi siis flirttailet varattuna?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luultavasti kuitenkin haluaa jotain säpinää. Ei muuten toimi noin. En tiedä yhtään viatonta flirttailijaa. Aina siellä on taka-ajatuksia ollut. Mies voi olla hyvä aviomies ja isä sekä silti haluta salasuhteen. Tai yhden yön jutun. Näin se vaan menee.

Miten voi olla samalla hyvä aviomies ja haluta salasuhdetta?

Vierailija
42/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketin mieskollegan kättä yhdessä työtapahtumassa kun halusin saada hänen huomionsa (hän oli selin minuun). Makasimme yhdessä. En koskettele muita kollegoita, ikinä. Mikä voi vaikuttaa viattomalta ei kyllä yleensä sitä ole, kun puhutaan työyhteisöistä ja fyysisestä kosketuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti on flirttiä, eikä yleensä tarkoita yhtään mitään. Piristää päivää. Hyvin harvalla on flirttaillessa oikeasti päämääränä pettää tai vaihtaa puolisoa, ja jos on niin se kanssakäynti ei jää mihinkään olkapään kosketteluun.

Minusta kuulostaa ystävälliseltä vilkkusilmältä tuo työkaverisi.

Mutta jos asia sinua ahdistaa, niin sinulla on toki oikeus pyytää häntä lopettamaan koskettelu ja muu.

Voi olla näinkin. Lähinnä vain häiritsee, kun ei toimi muiden kanssa näin. Ap

Sano hänelle että: "Oletko huomannut, että kosketat minua enemmän kuin muita keskimäärin?" ja odota rauhassa mitä hän vastaa. Älä selittele mitään sen enempää. Pane merkille mitä hän vastaa ja sano sitten, että "Ei ehkä ole tarpeellista koskettaa ihan noin paljoa."

Tehoaisi minuun, tuskin uskaltaisin edes kätellä tuon jälkeen. Tai ainakin olisin tosi paljon varovaisempi. Mutta pitäisin sitä asiallisena ja arvoistaisin sinua ammatillisesti todennäköisesti jopa vielä enemmän.

Jos kyse on flirtistä, niin ei se tunnu enää kivalta itsestä jos tietää että se ei tunnu kivalta toisesta.

Vierailija
44/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luultavasti kuitenkin haluaa jotain säpinää. Ei muuten toimi noin. En tiedä yhtään viatonta flirttailijaa. Aina siellä on taka-ajatuksia ollut. Mies voi olla hyvä aviomies ja isä sekä silti haluta salasuhteen. Tai yhden yön jutun. Näin se vaan menee.

Voi kestää vauva-ajan kiireen ja läheisyyden puutteen jos saa vähän ihmiskontaktia perheen ulkopuolella. Siis ei seksiä vaan yhteyden toisiin ihmisiin. Jaksaa paremmin eikä tarvitse alkaa eropapereita täyttelemään tai riitelemään. Anteeksi jos tämä tuntuu sinusta kurjalta tai väärältä, mutta elämä ei ole aina helppoa. Joskus se on jaksamistaistelua itsensä kanssa päivästä toiseen. Silloin lämpimät ajatukset auttavat jaksamaan.

Vierailija
45/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni naimisissa oleva on valmis pettämään… flirttailusta se alkaa.

Vierailija
46/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskiessa katsoisi pahasti ja siirtyisin sivuun.

Tosin taidat tykätäkin huomiosta

Vierailija
47/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskiessa katsoisi pahasti ja siirtyisin sivuun.

Tosin taidat tykätäkin huomiosta

*katsoisin*

Vierailija
48/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi työkavereiden pitäisi kosketella toisiaan. Tosi inhottavaa, jos joku hipelöisi koko ajan. Sosiaalisen tilani saa ylittää vain minulle hyvin läheiset ihmiset. (Puoliso, sukulaiset, paras ystävä yms.)

Vierailija
49/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää valtaansa sinuun. Inhottavaa.

Vierailija
50/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Ei se ole flirttiä, se on itsevarmuutta.

Älä luule itsestäsi liikoja.

Se on naisten alistamista, jota monet ukot tekevät yrittäessään pönkittää olematonta itsetuntoaan.

Vierailija
51/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin naimisissa tuollaisen miehen kanssa. Täydellinen isä ja aviomies ja silti petti. Tuli ihan puskista!

Vierailija
52/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi työkavereiden pitäisi kosketella toisiaan. Tosi inhottavaa, jos joku hipelöisi koko ajan. Sosiaalisen tilani saa ylittää vain minulle hyvin läheiset ihmiset. (Puoliso, sukulaiset, paras ystävä yms.)

Kyllä minulla on ainakin töissä tosi läheisiä ihmisiä. Ja kyllä, olkapäähän kosken monta kertaa. Lisäksi halailen.

Vierailija
53/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aloittanut uudessa työpaikassa mutta nähnyt jo miehen monta kertaa perheineen? Eikä teillä töissä korona-aikana edellytetä turvavälejä työntekijöiden kesken?

0/5

Vierailija
54/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tulkita sen flirttailuksi? Flirttaileeko sinulle muutkin?

Tuohan on jo häirintää. Ei ole ok!

Onko silloinkin häirintää, jos häirittävä ei koe sitä siksi?

Vierailija
55/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen erottaa onko siinä jotain muutakuin ystävällisyyttä työtoveria kohtaan.

Ainakin itse olen huomannut vaikka kukaan ei kosketteliskaan, silmistä, puheesta ja sellaisesta tietystä intensiivisyydestä sen erottaa. Erottaa vaikka toinen yrittäis sitä peitellä, tai sitten tiedostamattaan käyttäytyy toisin.

Saahan sitä vähän flirttaillakin, ainakin itseäni se ei haittaa, jos se ei riko yhdessä sovittuja rajoja. Lähinnä ajattelen sen läpän heittona, hymyinä ja nauruna.

Vierailija
56/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aloittanut uudessa työpaikassa mutta nähnyt jo miehen monta kertaa perheineen? Eikä teillä töissä korona-aikana edellytetä turvavälejä työntekijöiden kesken?

0/5

Olen ollut noin puoli vuotta, joten koen, että olen vielä ns. uusi työntekijä. Asumme suht lähekkäin, joten väkisellä tulee joskus törmättyä lähialueen leikkipuistossa tai lähikaupassa. Turvavälit on kyllä unohtuneet välillä, vaikka maskia aktiivisesti käytämme. Ap

Vierailija
57/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehellä vaan arki astunut avioliittoon. Ruuhkavuodet vievät, eikä aikaa parisuhteelle jää. Sillon pienikin flirtti piristää kummasti. Yleensä seuraava siirto tehdään nopeastikin, jos se meinataan tehdä. Luulen ap, ettei mies halua sinusta sen enempää. Leikittelee vain vähän. Väärinhän sekin tietysti on.

Vierailija
58/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hankala asia. Meillä työpaikalla on mies, joka on koskettelevaa sorttia. On luonnostaan sellainen. Koskettaa hartioita ja käsivartta, ei ikinä asiattomasti. Olisi ikävää, jos hänen pitäisi alkaa rajoittaa persoonaansa vain sen takia, että jotkut kokevat sen epämiellyttävänä.

Niin, muiden pitää vain antaa tyypin ylittää heidän henkilökohtaiset rajansa että hänen ei tarvitse rajoittaa itseään.

Vierailija
59/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet uudessa työpaikassa aloittaneena jo nähnyt miehen perheen monta kertaa? Millainen työpaikka on? Oletko nähnyt muidenkin perheitä jo monesti? Mikset vietä aikaa muiden kanssa?

Oletko kuullut muilta, että mies tekisi samaa? Kuulostaa siltä, että voisi hyvin tehdä samaa etenkin uusille. Miksi ajattelet, että mies vaikuttaa rehdiltä? Jos on hyvin avoin ja silti flirttailee, eikö voi kertoa tottumuksesta?

Vierailija
60/126 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vallankäyttö ja machoilu on yleinen juttu.

Erityisesti kohteeksi valikoituu nuoret tai ujot, jotka eivät kavahda vastaan. Ujot saattavat laskea katseensa tai katsahtaa takaisin "anteeksi teinkö jotain" katseellaan ja sen äijä tulkitsee alistuneeksi = palvovaksi katseeksi. Joskus siitä ajan myötä tuleekin palvova katse, jos molemmin puolin jää leikkiin kiinni.

Parempi siis olla aina asteen verran tylympi, jos toinen menee "ystävällisyydessä" liian pitkälle, ellei halua päätyä leikkiin pelinappulaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä